Mooi.quote:Op zondag 19 december 2010 03:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Eddie leeft nog hoorwordt 46 over dag of 3
de band viert 20jarig bestaan komend jaar
no probleem, kijken we overheenquote:Op zondag 19 december 2010 03:40 schreef Guanabana het volgende:
Teringjantje, ik zet mezelf hier wel erg neer als n00b hè
Ik heb geen ervaring met het openen van een topic-reeks, en ik luister naast Serious Request eigenlijk nooit naar de radio, maar goed, ik zal me verder inhouden.quote:Op zondag 19 december 2010 03:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je bent vrouw dus is ok
.
jij vroeg toch ook naar de betekenis van milf?quote:Op zondag 19 december 2010 03:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het openen van een topic-reeks, en ik luister naast Serious Request eigenlijk nooit naar de radio, maar goed, ik zal me verder inhouden.
Niet inhoudenquote:Op zondag 19 december 2010 03:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met het openen van een topic-reeks, en ik luister naast Serious Request eigenlijk nooit naar de radio, maar goed, ik zal me verder inhouden.
quote:Op zondag 19 december 2010 03:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vroeg toch ook naar de betekenis van milf?
Niet!quote:Op zondag 19 december 2010 03:42 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
jij vroeg toch ook naar de betekenis van milf?
Joe!! Jij bent vroeg voor een zondag!!quote:Op zondag 19 december 2010 03:43 schreef Pino112 het volgende:
Zo, heb de PC maar weer aangezet.
GoedeMIDDAG!
Gerard draait voornamelijk leuke platenquote:Op zondag 19 december 2010 03:42 schreef Qunix het volgende:
Ik wacht op een kut plaat
Te veel goeie muziek
En het is pleuris koud op mn kamer, fucking 13 gradenquote:Op zondag 19 december 2010 03:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Joe!! Jij bent vroeg voor een zondag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |