Vertelquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ookVooral de aankoop was erg grappig
Nooit geweest, maar oh jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In Rijssen, bij de Humpie Dumpie. Je had de reacties van die Fien'n moeten zien, goud!![]()
Ze wisten niet waar ze het zoeken moesten met hun rood aangelopen hoofd, terwijl ik daar met een stalen gezicht stond alsof het de normaalste zaak isquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:40 schreef Dqod het volgende:
Nooit geweest, maar oh ja
Je voelde zeker die ogen prikken in je rug of nie
Hahahaahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze wisten niet waar ze het zoeken moesten met hun rood aangelopen hoofd, terwijl ik daar met een stalen gezicht stond alsof het de normaalste zaak is
Eigenlijk niet, ik ben nogal gestoordquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef STTSJT het volgende:
Hahahaaha
Was het dan lastig om je gezicht zo te houden?
Whatdidyoudo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze wisten niet waar ze het zoeken moesten met hun rood aangelopen hoofd, terwijl ik daar met een stalen gezicht stond alsof het de normaalste zaak is
Nja ik vind er ook niks raars aan eigenlijk hoor..quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh, daar is idd weinig speciaal aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou, gewoon handboeien kopen. Afgezien van een paar ietwat provocerende opmerkingen
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik ben nogal gestoord
quote:Wat is er nou leuker dan handboeien krijgen voor je verjaardag? Aangezien er nog hele volksstammen zijn die er zich dood voor schamen om zoiets in de winkel te kopen, heb ik onder dat motto handboeien gekocht als verjaardagscadeau. Niet in een sexshop waar het de normaalste zaak is, maar op koopavond in een gewone jeans store waar ze dat naast de zakmessen en Zippo's verkopen.
Ik sta in de rij te wachten met voor me 2 puistenkoppen en achter me een gezin met zoonlief. De 2 puistenkoppen voor me zitten in de vitrine te kijken naar de zakmessen. Eentje merkt op dat ze ook handboeien verkopen:
ACT-F: "ja, die ga ik dus kopen..."
De puistenkoppen verkleuren een beetje en vragen waarom ik aan zoiets geld zou spenderen?
ACT-F: "Tsss, reuze handig man voor je vriendin. Ik moet dat gekrab in mijn rug niet.
Ze kunnen er wel om lachen, maar om het zelf te kopen.....En toen was ik aan de beurt bij de kassa.
ACT-F: "2 handboeien a.u.b. waarvan één in cadeauverpakking.
Verkoopster: "2 paren??"
ACT-F: "ja 2, ééntje in cadeau verpakking en ééntje voor mezelf"
Ook zij verkleurde en deed vervolgens haar plicht als verkoopster zijnde. Gimme da damn cuffs. De moeder van het gezin achter me zei:
Moeder: "Nou, daar moet je ook lef voor hebben."
ACT-F: "Nee hoor, maakt me geen moer uit"
En toen wisten zij ook niet waar ze heen moesten kijken, en hoe ze op zoonlief moesten reageren dat er zulke mensen als ik bestaan. Ik reken af en neem mijn ijzerwaren mee, terwijl ik mijn lach probeer in te houden.
Ben ik zo ruimdenkend, of zijn zo preuts? Whatever, wat kan handboeien kopen toch lollig zijn![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb in mijn archieven het verslag gevonden wat ooit op onze kroegsite stond:
[..]
Winquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:53 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb in mijn archieven het verslag gevonden wat ooit op onze kroegsite stond:
[..]
Ja, niet iedereen is zoals wij erover denken. En dat is best aandoenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet wat mensen raar vinden aan het kopen van handboeien. Ik heb bij de Etos ook vaak genoeg meegemaakt dat mensen begonnen te stamelen als ze condooms moesten hebben.
Verman je, je bent volwassen. Iedereen doet het.
Ik vind het, vooral wat condooms betreft (bij handboeien kan ik het me nog voorstellen), erg lame.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen is zoals wij erover denken. En dat is best aandoenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |