En Merel, ik blijf trouw hoor, wees maar niet bang, je zou eerder mijn voorbeeld eens kunnen volgen
quote:
Op 03 augustus 2000 20:30 schreef Madhouse het volgende:
Doe es gezond man! N#UK een appel
Hé Madhouse, waarom heb je NEUK in je onderschriftje gecencureerd? Voor de grap of omdat je vindt dat dat nodig is?
Ik heb er namelijk nogal een hekel aan als mensen woorden censuren in dit land. Voor de grap, okee, maar anders vind ik het ONZIN.
afgaand op de geruchten: rhiannon
quote:
Op 03 augustus 2000 20:43 schreef De Parasiet het volgende:*bigDick
....
Natuurlijk, hoe kan ik die vergeten!!!
Enne Arcee, moet dat geen knipoog zijn ipv een smilie?? k Heb toch echt blauwe ogen hoor!
quote:
Op 03 augustus 2000 20:47 schreef Arcee het volgende:
Hé Madhouse, waarom heb je NEUK in je onderschriftje gecencureerd? Voor de grap of omdat je vindt dat dat nodig is?Ik heb er namelijk nogal een hekel aan als mensen woorden censuren in dit land. Voor de grap, okee, maar anders vind ik het ONZIN.
Voor de grap, ik haat censuur!
Ludo
E.T.
Xenia
quote:
Op 03 augustus 2000 21:00 schreef Barb het volgende:
Natuurlijk, hoe kan ik die vergeten!!!Enne Arcee, moet dat geen knipoog zijn ipv een smilie?? k Heb toch echt blauwe ogen hoor!
Nee hoor, dat meende ik ook je foto te zien! Eentje die ooit in 't Fok!fotoboek van je zat geloof ik.
(ik vind wel een hoop Fokvrouwen leuk)
Ik ben genoemd !!!!!!!!
Wouter
<------- oog van Barb
quote:
Op 04 augustus 2000 13:01 schreef Arcee het volgende:
Nee hoor, dat meende ik ook je foto te zien! Eentje die ooit in 't Fok!fotoboek van je zat geloof ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 04-08-2000 22:23]
quote:
Op 04 augustus 2000 22:22 schreef Barb het volgende:
<------- oog van Barb
maarja
als ik zo op de postings af zou gaan, zou ik doe priscella wel ns mee willen maken,
beetje vreemd, en niet helemaal lekker
quote:
Op 04 augustus 2000 22:22 schreef Barb het volgende:
<------- oog van Barb
Klopt, is wel dom inderdaad, uitgerekend bij iemand die d'r oog in elke post heeft staan zit ik er volledig naast
quote:
Op 04 augustus 2000 19:22 schreef Lois het volgende:
* Lois bloost verlegenIk ben genoemd !!!!!!!!
![]()
![]()
Wouter
yw Lois ![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |