''zucht van verlichting slaakt''quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik dacht dat ik hem dichtmaakte, maar jij bent eerder.
Moet we wel eerst flink oefenen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we toch maar doen dan?![]()
Het ken nog net![]()
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.quote:
jah... echt liefffffffquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
zet 'm hier ook nog effe hijs zó leuk.
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomelquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuke film fann, maar wel goed opletten.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gaat ik effe zuinig doen met de rum in mijn chocomel![]()
nah doei...
Amsterdam nog geen sneeuw terwijl ze gezegt hadden het komt eraan, zie nog niksquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:42 schreef Coos het volgende:
Ja hoor het sneeuwt alweer en het vriest 4 graden.
Ik ga een sneeuwpop maken denken.
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Heerlijk sushi gegeten en daarna terug naar huis gelopen door de sneeuw.
Je zou er bijna een vredig gevoel van krijgen![]()
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
My precious!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:43 schreef Laysa het volgende:
Net ff iemand weggebracht....het is echt koud
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het echt koud, vind het zo lekker, heb vandaag weer genoten, al dat wit het staat zo mooi, de wereld mag elke dag van het jaar wel wit van me wezen, denk dat ik maar ga verhuizen en een Iglo op de kop ga tikken
Dat stond nog altijd in mijn mail.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Hey, Coos, heb je je wachtwoord weer gevonden?
Ik zou het even niet weten, ik vind het ook zalig dat Coos zijn wachtwoord weer gevonden heeftquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mmmmm allebei zalig wat wil een mens nog meer?
En dan vanaf de eerste week van januari weer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, doei! Me me dikke pens in het zwembadje zitten tot mid december gaarne!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |