abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90099201
Hi,

Ik zit best wel met een probleem. Ik heb namelijk serieus problemen om klaar te komen met een condoom om. Ook gaat hij best vaak weer in slappe toestand tijdens de daad. Ik heb geen vaste vriendin en met van die scharrels vind ik het behoorlijk genant als ik maar niet klaar kan komen :'). En het heeft ook nog eens een zwaar negatief effect op mijn eigen gemoedstoestand tijdens de seks kan ik jullie vertellen :') Ik zit dan helemaal in mijzelf te denken dat ik het niet af moet laten weten en je raakt dan natuurlijk zenuwachtig en dit heeft weer effect op mn erectie :')

Maarr dit probleem heb ik minder (of niet) zonder condoom. Alleen chicks willen natuurlijk niet altijd zonder condoom seks hebben en ik doe het liever ook veilig ;)

Misschien speelt het mee dat ik besneden ben ofzo? Condoom is natuurlijk wel minder gevoelig en het om de penis schuiven vind ik ook niet echt fijn proces/gaat moeizaam.

Hebben meer mensen last van dit probleem?
pi_90099243
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hi,

Ik zit best wel met een probleem. Ik heb namelijk serieus problemen om klaar te komen met een condoom om. Ook gaat hij best vaak weer in slappe toestand tijdens de daad. Ik heb geen vaste vriendin en met van die scharrels vind ik het behoorlijk genant als ik maar niet klaar kan komen :'). En het heeft ook nog eens een zwaar negatief effect op mijn eigen gemoedstoestand tijdens de seks kan ik jullie vertellen :') Ik zit dan helemaal in mijzelf te denken dat ik het niet af moet laten weten en je raakt dan natuurlijk zenuwachtig en dit heeft weer effect op mn erectie :')

Maarr dit probleem heb ik minder (of niet) zonder condoom. Alleen chicks willen natuurlijk niet altijd zonder condoom seks hebben en ik doe het liever ook veilig ;)

Misschien speelt het mee dat ik besneden ben ofzo? Condoom is natuurlijk wel minder gevoelig en het om de penis schuiven vind ik ook niet echt fijn proces/gaat moeizaam.

Hebben meer mensen last van dit probleem?
Veel oefenen, wordt het vanzelf beter.
Resistance is futile.
pi_90099441
Durex featherlight(Of hoe je het ook schrijft)
Die zijn dunner en dan voel je meer ^O^
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_90099792
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
Durex featherlight(Of hoe je het ook schrijft)
Die zijn dunner en dan voel je meer ^O^
En die zijn ook zo gescheurd. :s)
pi_90100357
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Bron?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_90100372
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Onzin, ik heb nooit anderen gebruikt en ze zijn nooit gescheurd.
pi_90101260
Bij mij toch al een aantal keer.
pi_90101669
ik herken het, ik had het opgelost door die zakcondooms te kopen, maar die zijn er nu niet meer. Ze zagen er wel heel dom uit, een soort boterhamzak over je lul met een elastiekje, althans daar leek het op. Maar het voelde alsof er niets omheen zat en was superlekker.

Ze waren wel duur. Maar ze zijn ermee gestopt en niet meer te koop, toen ze er nog waren was het ook al 15 jaar geleden... (ik word oud). Dat was wel even een dip in mijn sexleven toen ze niet meer te koop waren. Ik heb 2 keer gehad dat ik maar geen sex heb gehad omdat het niet zonder condoom mocht en ik geen normale condoom wilde gebruiken :') , dat is trouwens ook geen aanrader. Gezeik krijg je ervan.

Daarna vaste relatie gekregen en toen was dat condoom gezeik over.
pi_90101728
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij mij toch al een aantal keer.
Dan moet je de versteende smegma van je eikel beitelen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 22:47:26 #10
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_90102173
@TS: Ga de volgende keer sex even experimenten met verschillende formaten, wellicht is de standaard maat je te klein.. ;)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:15:40 #11
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_90103374
Condooms zijn echt te kut voor woorden.
Neuken, graag of niet! w/
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_90105321
Je kan eens Durex Elite proberen. Ik ken het fenomeen wat jij beschrijft wel.

Had eens een pak Durex Topsafe gekocht. Lekker veilig dacht ik. Lekker niets voelen ook dus. Uren bezig man. Arme meiden. Met de Elite variant gaat het bij mij een stuk beter.
pi_90105773
thanks voor het openen van dit topic, ik heb hier zelf ook problemen mee en weet nu wat ik er aan kan doen. haha
pi_90107658
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef stickemperor het volgende:
thanks voor het openen van dit topic, ik heb hier zelf ook problemen mee en weet nu wat ik er aan kan doen. haha
:)
pi_90107776
Bedankt voor alle tips tot nu toe. Hoewel het inmiddels al wel deels psychologisch dingetje is geworden denk ik. Ik denk nu vantevoren al aan t gezeik :').
pi_90151308
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Bedankt voor alle tips tot nu toe. Hoewel het inmiddels al wel deels psychologisch dingetje is geworden denk ik. Ik denk nu vantevoren al aan t gezeik :').
Dat kan erg naar zijn ja. Daar moet je overheen. In de regel is dat wat makkelijker in langdurigere relaties dan in one-night-stands. Komt wel goed :)
pi_90163311
Een weekje niet rukken voordat je seks hebt wil ook nog wel eens helpen.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_90164080
Ik ken het probleem, tering dingen zijn het.
Zodra het woord condoom valt tijdens seks wordt ik direct chagrijnig :')

En inderdaad, zodra het in je hoofd gaat zitten is het eigenlijk al game-over, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Idee om het af te maken met orale seks?
"als het kwaad al geschied is" zegmaar.
Ik doe mijn best.
pi_90165348
Hier nog één met hetzelfde probleem. Probeer zelf altijd zo dun mogelijke condooms te kopen, die Elite of Featherlights van Durex zijn dan wel goed. Maar ik doe het ook het liefst gewoon zonder, ik vind het echt kutdingen. Maar soms moet het wel.
pi_90178700
ik herken het probleem, wat voor mij vaak helpt is om een ander standje te doen waardoor het strakker aanvoelt...
Wat anders ook helpt (maar weet niet hoe jij daar over denkt) is het gebruik van een cockring

just my 2cents...
  maandag 20 december 2010 @ 15:54:46 #21
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_90181471
Een echte fokker gebruikt geen condoom. Ze zijn allemaal te klein.
pi_90193993
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
pi_90196737
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Ik haal daarom ook altijd van die pedaalemmerzakken voor m'n 50 cm
pi_90197556
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef JuliánCarax het volgende:
Uren bezig man. Arme meiden.
Ik stelde het me voor en moest lachen. _O-

OT: wees gewoon eerlijk, jouw orgasme is voor vrouwen lang zo belangrijk niet als de andere trucjes die je kunt uithalen in bed. ;)
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_90222907
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Sinceria het volgende:

[..]

Ik stelde het me voor en moest lachen. _O-

OT: wees gewoon eerlijk, jouw orgasme is voor vrouwen lang zo belangrijk niet als de andere trucjes die je kunt uithalen in bed. ;)
Haha, nou het was meer -figure of speech- hoor. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden zeg maar ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')