Veel oefenen, wordt het vanzelf beter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:38 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Hi,
Ik zit best wel met een probleem. Ik heb namelijk serieus problemen om klaar te komen met een condoom om. Ook gaat hij best vaak weer in slappe toestand tijdens de daad. Ik heb geen vaste vriendin en met van die scharrels vind ik het behoorlijk genant als ik maar niet klaar kan komen. En het heeft ook nog eens een zwaar negatief effect op mijn eigen gemoedstoestand tijdens de seks kan ik jullie vertellen
Ik zit dan helemaal in mijzelf te denken dat ik het niet af moet laten weten en je raakt dan natuurlijk zenuwachtig en dit heeft weer effect op mn erectie
Maarr dit probleem heb ik minder (of niet) zonder condoom. Alleen chicks willen natuurlijk niet altijd zonder condoom seks hebben en ik doe het liever ook veilig
Misschien speelt het mee dat ik besneden ben ofzo? Condoom is natuurlijk wel minder gevoelig en het om de penis schuiven vind ik ook niet echt fijn proces/gaat moeizaam.
Hebben meer mensen last van dit probleem?
En die zijn ook zo gescheurd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
Durex featherlight(Of hoe je het ook schrijft)
Die zijn dunner en dan voel je meer
Bron?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En die zijn ook zo gescheurd.
Onzin, ik heb nooit anderen gebruikt en ze zijn nooit gescheurd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En die zijn ook zo gescheurd.
Dan moet je de versteende smegma van je eikel beitelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bij mij toch al een aantal keer.
quote:Op zondag 19 december 2010 00:14 schreef stickemperor het volgende:
thanks voor het openen van dit topic, ik heb hier zelf ook problemen mee en weet nu wat ik er aan kan doen. haha
Dat kan erg naar zijn ja. Daar moet je overheen. In de regel is dat wat makkelijker in langdurigere relaties dan in one-night-stands. Komt wel goedquote:Op zondag 19 december 2010 00:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Bedankt voor alle tips tot nu toe. Hoewel het inmiddels al wel deels psychologisch dingetje is geworden denk ik. Ik denk nu vantevoren al aan t gezeik.
quote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Een echte fokker gebruikt geen condoom. Ze zijn allemaal te klein.
Ik haal daarom ook altijd van die pedaalemmerzakken voor m'n 50 cmquote:Op maandag 20 december 2010 15:54 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Een echte fokker gebruikt geen condoom. Ze zijn allemaal te klein.
Ik stelde het me voor en moest lachen.quote:
Haha, nou het was meer -figure of speech- hoor. Er zijn meer wegen die naar Rome leiden zeg maarquote:Op maandag 20 december 2010 20:50 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik stelde het me voor en moest lachen.![]()
OT: wees gewoon eerlijk, jouw orgasme is voor vrouwen lang zo belangrijk niet als de andere trucjes die je kunt uithalen in bed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |