Nee dat sowieso niet, ook niet voor deze kerst denk ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Mag de kerstman dat wel snel gaan doen, wil hem vanavond draaienMaar zit er denk niet in.
bruutquote:
die hoorde ik laatst op 3FM, op woensdag hakkûhdagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:12 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahahahaa, supergrappig![]()
We kennen deze ook vast allemaal?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=428024
luistert deze stiekem helemaal af, ondertussen meezingend en hossend![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron te horen gekregen dat de Kerstman aan het denken is om deze vrij te geven
Oeh vetjes!!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
Op Partyflock staan nieuwe B2S feesten!
Knock Out: 9 april, Silverdome
Loudness: 23 April, Maassilo (dus geen Factory 010)
Remember: 21 Mei, Factory 010
yeah! nu moeten ze alleen wel 3 zalen vullenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
een early feestquote:Remember: 21 Mei, Factory 010
Misschien dit jaar weer eens proberen daarheen te gaan. Is tenslotte binnenkort helemaal op fietsafstand! Denk dat het volgend jaar meer B2S feestjes gaat worden dan Q feestjes voor deze jongen, aangezien IQ niet meer doorgaatquote:Op donderdag 23 december 2010 21:45 schreef ElDani het volgende:
En nu ook Euphoria @ Central Studio's (7-5-2010)
kutjekut, dan ben ik er nietquote:Op donderdag 23 december 2010 21:39 schreef ElDani het volgende:
quote:
Wat een afsluiter hèquote:Op vrijdag 24 december 2010 03:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Boh SR was keihard doorrammen. Ik was wel kapot aan het eind, doordat het erg warm was.
Aan het begin was het best druk, volgens mij best veel random gasten die daar gewoon gingen kijken ofzo...
Maar toen vanaf 12 a half 1 kwamen J&W ff met Autumn Green en daarna over naar Ran-D en IO sloot keihard af. Tenslotte nog 2 plaatjes als toegift van B-Front en IO. Dat was een geniaal hard einde. Goed geregeld en 10 666 oiro's opgehaald voor SR. Misschien komen ze zo nog langs op de stream.
En gemeet met T-F, Kw en Dv.Was lachen.
bij die laatste zeer terecht de cheesie vocalen eruit gelatenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:40 schreef Da_Ripper het volgende:
... met een aantal (zeer dikke) onbekende.
Eensch...quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:27 schreef 16meter het volgende:
Meer dan 7 euro aan bijkomende kosten als je 2 Hard Bass kaartjes koopt.:r:r
Naaierij.. echt.
Je linkt nu naar de algemene WeTransfer website....quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef Krulliewullie het volgende:
EDIT: Kadootje van Chris One!
https://www.wetransfer.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |