Wil gewoon rustig in bad liggenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon z'n vader te zien, alsof ze elkaar nog nooit eerder naakt hebben gezienKomop Trev, niet te preuts en gewoon gaan met die banaan
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het blijkt gewoon z'n vader te zien, alsof ze elkaar nog nooit eerder naakt hebben gezienKomop Trev, niet te preuts en gewoon gaan met die banaan
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?
Ja, die kende ik alquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die met caramel is wel onwijs lekker.
Ja dat konquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Zijn zus kon toch ook Mijntje heten
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij zou Trev z'n pa wel eens ff, met je banaan?
Gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat genieten van een lekker warm bad![]()
![]()
![]()
oh noessssssquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:41 schreef suikertaartje het volgende:
Strijkbout lekt, zo een plens gloeiend heet water over mijn hand
quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
kusje op je handje... is het heel erg?
Valt mee, ik heb er meteen water overheen laten stomen, hij is alleen rood nu, maar geen rare dingen als blaren enzoquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Is je hand heel erg?Of valt het mee?
Gelukkig, dat scheelt wel ietsjesquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Valt mee, ik heb er meteen water overheen laten stomen, hij is alleen rood nu, maar geen rare dingen als blaren enzo
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig, dat scheelt wel ietsjesMaar alsnog stom
Wil je de mijne lenen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou is het ding ook al 9 jaar oud ofzo, net als de waterkoker die laatst overleed, dus het zat er wel aan te komen..maar toch.
Hij doet het nog wel, hij lekte alleen eventjes heel erg, maar ik ga zo wel verderquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wil je de mijne lenen?Ik doe er toch niets mee nu
En die is niet zo heel oud (volgens mij max een jaar of 3) en ook met stoom enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |