Kijk bijvoorbeeld naar concerten van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Als de massa ergens voor in de rij staat, betekent dat nog niet dat het lekker of goed is.
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn hequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Als de massa ergens voor in de rij staat, betekent dat nog niet dat het lekker of goed is.
Wees blij dat er geen modder in je ogen ploptquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey, er plopte zó voor mijn ogen een extra zin bij jouw post!
Maar het zit hem ook gewoon in de naam en het feit DAT het er druk is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn he
Waarom niet? Frans Bauer, André Rieu en de Rooms-Katholieke kerk zijn voorbeelden van dingen waar mensen ook al jaren voor in de rij staan om er geld aan te geven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn he
Dat jij iets kut vindt betekent niet dat er geen markt voor is... en dat geldt voor feitelijk allesquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Frans Bauer, André Rieu en de Rooms-Katholieke kerk zijn voorbeelden van dingen waar mensen ook al jaren voor in de rij staan om er geld aan te geven.
Precies, de Bijenkorf weet dat en organiseert daarom de drie dwazen dagen. Verkopen ze dan bijzonder goede dingen? Nee. Maar het is er druk, dus komen mensen er op af, want het zal wel bijzonder/goed/goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het zit hem ook gewoon in de naam en het feit DAT het er druk is.
O een rij, dat moet goed zijn!
(zie Queer as Folk)
Moet zeggen dat ik er trouwens nooit in de rij heb gestaan. Zal wel rond lunch zijn of zo
Dat zei ik ook niet. Jij kwam met het domme argument dat als mensen ergens voor in de rij staan het niet kut kan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jij iets kut vindt betekent niet dat er geen markt voor is... en dat geldt voor feitelijk alles
En jij hoort bij de elite die neerkijkt op het pleps dat toevallig een keer een koopje wil hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, de Bijenkorf weet dat en organiseert daarom de drie dwazen dagen. Verkopen ze dan bijzonder goede dingen? Nee. Maar het is er druk, dus komen mensen er op af, want het zal wel bijzonder/goed/goedkoop zijn.
Maar vaak zijn de DDD van de Bijenkorf niet eens zo bijzonder goedkoop. Die aanbiedingen vallen best wel tegen. Tis meer de hype dan daadwerkelijk een enorm budgettair verantwoorde actie van de koperquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En jij hoort bij de elite die neerkijkt op het pleps dat toevallig een keer een koopje wil hebben?
En die is ook Belgquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar concerten van Frans Bauer.
Voor die mensen is het dan blijkbaar niet kut... dat wilde ik er mee zeggen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Jij kwam met het domme argument dat als mensen ergens voor in de rij staan het niet kut kan zijn.
Iedereen moet doen waar die zelf zin in heeft. Als mensen iets leuk, mooi, goed of lekker vinden, prima! Geniet er van! En als dat toevallig een breder gedeelde voorkeur is, fijn! En ik zal mensen daar nooit op aanvallen, hoogstens (als ik ze goed genoeg ken) daar een beetje mee plagen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:37 schreef TheVulture het volgende:
.
[..]
Voor die mensen is het dan blijkbaar niet kut... dat wilde ik er mee zeggen!
traditie kan ook hequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
een nieuwe scharrel of die ouwe die weer in beeld is?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:14 schreef Stroekie het volgende:
"in de stress schiet"
scharrel vertrekt over een half uur om hier te komen eten, en ik ben nog niet zo ver
Oh.quote:
Aspergesoep hoeft toch niet zo lang?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:14 schreef Stroekie het volgende:
"in de stress schiet"
scharrel vertrekt over een half uur om hier te komen eten, en ik ben nog niet zo ver
Volgens mij komen ze gewoon uit een stroopwafelfabriek ergens.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.Maar dan komen ze wel uit een winkeltje die ze op ouderwetsche manier, met de hand en een houtoventje maakt he?
En er zijn natuurlijk nog stroopwafelverrijkende toevoegingen aan eh... toegevoegd toch? Met dingetjes en ditjes en datjes.
... stroekie zijn naar asperges ruikende lading over z'n scharrel heenblaft?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Zitten wij straks met chips een film te kijken of sta je gemaskerd te dansen, met de wetenschap dat ehhh...
Terwijl ik het lees gaat het in een reclame op tv over 'kleverig slijm'quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
... stroekie zijn naar asperges ruikende lading over z'n scharrel heenblaft?
Ze werden vers verkocht door een eng mannetje bij de AH XL. En hij bakte ook wel ter plekke stroopwafels, maar ik weet niet helemaal zeker of ik ook verse heb gekocht. Of stiekem gewoon fabriekswafels. Maar ze zijn lekker.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, vers zijn ze het allerlekkerst.
Staat je vast heel goedquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb mijn haren laten groeien.
Jij krijgt volgende week natuurlijk ook een culinair orgasme waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ze werden vers verkocht door een eng mannetje bij de AH XL. En hij bakte ook wel ter plekke stroopwafels, maar ik weet niet helemaal zeker of ik ook verse heb gekocht. Of stiekem gewoon fabriekswafels. Maar ze zijn lekker.
En m'n broodrooster kun je prima stroopwafels verwarmen, want daar zit een soort opklapbaar croissantopwarmrekje op.
Sinasappelijs met grove stukken chocolade zijn we al aan het maken, inderdaad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jij krijgt volgende week natuurlijk ook een culinair orgasme waar je U tegen zegt.Met stroopwafelijs met gembertjes en cranberries, overgoten met een warm sausje van Afghaanse vanille met kruidenbosrozenblaadjes.
Mjah.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
G_E je hebt gelijk. Mensen praten hier zo goddommes veel harder in het OV dan in Frankrijk.
*swoon*quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat zeg ik: kék. *zwiept lokken naar achteren*
Doe een TR dan...quote:
Niet meer nodig.quote:
quote:
Ja een standbeeld hoeft van mij ook niet. Een dag naar mij vernoemd (nationale vrije dag natuurlijk) is meer iets waar ik aan dacht.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeuj! Hulde voor Erik! Een standbeeld verdien je!
Nou ja, lichtelijk overdreven, maar toch top!
Een standbeeld kon je krijgenquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja een standbeeld hoeft van mij ook niet. Een dag naar mij vernoemd (nationale vrije dag natuurlijk) is meer iets waar ik aan dacht.
Of een staande ovatie?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een standbeeld kon je krijgen
Ik had het niet over zo'n staande ovatie, maar da's okee, jij bent een jong en onschuldig meisje natuurlijkquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met z'n allen op een rij.En maar klappen, én maar klappen!
Darling, you're going Pann, and you're pushing forty... that's just so not done.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Utrecht is glibberig.
maar wel schattig met die kronkelstraatjes in de sneeuw.
Maar mijn voorspelling van een Strenge Winter is dus wel uitgekomen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Utrecht is glibberig.
maar wel schattig met die kronkelstraatjes in de sneeuw.
Darling. You're not even 30 and you live like a 40-year old... That's even more lamequote:Op zaterdag 18 december 2010 20:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Darling, you're going Pann, and you're pushing forty... that's just so not done.
Not even close...quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Maar mijn voorspelling van een Strenge Winter is dus wel uitgekomen!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Not even close...
De winter begint pas op 21 december
Het is wel een strenge herfst, maar over de winter kunnen we pas oordelen tegen eind februari
Dan komt er een warmtefront, 20 graden, vroege sneeuwklokjes, knopjes in december, ga zo maar door...quote:
Hoe gaat dat eigenlijk samen: poes en boom?quote:Op zaterdag 18 december 2010 21:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Not even close...
De winter begint pas op 21 december
Het is wel een strenge herfst, maar over de winter kunnen we pas oordelen tegen eind februari
Jajaja nou maar ik bedoelde het ook zo, als een soort van erehaag zeg maar,quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het niet over zo'n staande ovatie, maar da's okee, jij bent een jong en onschuldig meisje natuurlijk
*kauw* *kauw* *kauw* op de takkenquote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk samen: poes en boom?
Hij was al gepost, maar vooruit:quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoe gaat dat eigenlijk samen: poes en boom?
Ongeveer is niet precies.quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, dan kom ik 'm wel een keer bekijken. Ik weet toch ongeveer waar je woont.
Stilletjes een kerstkaart in de bus stoppen, is dat niet wat?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik scandeer je naam wel door de straten!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hij was al gepost, maar vooruit:
Als hij dat gedaan heeft, dan zou het toch electriciteit-technisch mis zijn gegaan..?quote:Op zaterdag 18 december 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
*kauw* *kauw* *kauw* op de takken
en m'n lampjes zijn kapot, toen ze al in de boom zaten. En ik weet niet omdat dat is dat er een lampje kapot is of dat de kat een stukje snoer doorgebeten heeft...
Een hengst met staande schans?quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het niet over zo'n staande ovatie, maar da's okee, jij bent een jong en onschuldig meisje natuurlijk
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oeh ja, je naam staat waarschijnlijk bij de brievenbus. Ik ga je vinden
!
Ik begin er niet eens meer aan, een kerstboom.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als hij dat gedaan heeft, dan zou het toch electriciteit-technisch mis zijn gegaan..?Pas maar op dat er niks gebeurt met de poes! Thomas!
Lichtjes zijn vervangbaar...
Ssssh, het zal in de praktijk allemaal wel meevallen.quote:
Ach, wie riskeert nou een emmer water op zijn hoofd, met deze vrieskou.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ssssh, het zal in de praktijk allemaal wel meevallen.Hij gaat straks heus niet uit z'n plaat, terwijl hij je naam, wild, hard en duidelijk articulerend over straat schreeuwt.
Dat is zelf mij nog niet gebeurd, die witte-sokken-boer heeft zich in ieder geval, godzijdank, stilgehouden, acht jaar geleden. Bijna elf.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens meer aan, een kerstboom.
Ik heb 3 poezen, vooral het in bed liggen en de kerstballen horen stukvallen vond ik irritant
Hahaha!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach, wie riskeert nou een emmer water op zijn hoofd, met deze vrieskou.
Kerstbezoek is van harte welkom, mits van te voren aangekondigd en/of uitgenodigd.quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha!
*KLENG* *FLETSJ*
En dan zo'n stemmetje op de achtergrond: "Zo. Pas de plus non visité."![]()
Erik kondigt het toch netjes aan nu?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:24 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kerstbezoek is van harte welkom, mits van te voren aangekondigd en/of uitgenodigd.
Aankondigen dat je door de straat komt blèren is toch net even iets anders.quote:Op zondag 19 december 2010 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Erik kondigt het toch netjes aan nu?
Nee, dat doen tandartsen.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 00:38 schreef wonderer het volgende:
In de kook-winkel hadden ze een product waar groot op de doos stond: "Every top is also a bottom!"
Toen moest ik even giechelen.
die van afgelopen zomer is weer uit de koelkast gekropen en heeft zichzelf bij mij opgedrongen om te komen eten :>)quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een nieuwe scharrel of die ouwe die weer in beeld is?
ik ga vanavond naar Urinetown
nergens voor nodig meneer heeft hier gewoon braaf gedineerd en na het uitbuiken is hij zojuist naar huis toe gegaanquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:45 schreef Waxxer het volgende:
Zitten wij straks met chips een film te kijken of sta je gemaskerd te dansen, met de wetenschap dat ehhh...
Haha nee, de stekker was wel uit het stopcontact, dat heeft hij wel doorquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als hij dat gedaan heeft, dan zou het toch electriciteit-technisch mis zijn gegaan..?Pas maar op dat er niks gebeurt met de poes! Thomas!
Lichtjes zijn vervangbaar...
Ik zou best een poes willen houden, maar mijnquote:Op zondag 19 december 2010 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nee, de stekker was wel uit het stopcontact, dat heeft hij wel door
Bij TJMax hadden ze bordjes bij de kledingrekken: active tops en active bottoms. Helaas hebben ze dat nu veranderd naar shorts en shirtsquote:Op zondag 19 december 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Zou zomaar een weblog-onderwerp kunnen zijn. Onschuldige teksten die op dubieuze wijze homogerelateerd zijn.
Zo'n blotequote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef Great.Expectations het volgende:
Maar als ik nou een thuiswerkende zzp'er zou zijn, met een huis met een tuin, ja dan, misschien...
Andersom juist. Homo's hadden het het eerst en nou willen de hetero's ook meedoen, zoals zo vaak.quote:
Blote zzp'er of blote kat?quote:
ZZP'er natuurlijk. Wat moeten homo's nou met een kale poes?quote:
Even veel als met een behaarde.quote:Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZZP'er natuurlijk. Wat moeten homo's nou met een kale poes?
My point exactly.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
ZZP'er natuurlijk. Wat moeten homo's nou met een kale poes?
Nou al zolang ik weet hebben wij katten thuis, die kwamen nooit buiten.quote:Op zondag 19 december 2010 01:21 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou best een poes willen houden, maar mijnis allergisch voor kattenhaar, en ik ben bang dat dan al mijn dierbare spulletjes worden gesloopt. En het is toch zielig voor zo'n beestje op in een appartement opgesloten te zitten (naar buiten is lastig & gevaarlijk). En eenzaam, want hier is ook niet iedereen de hele dag thuis.
Was een leuke show jaquote:
Bas scandeert best lastigquote:Op zaterdag 18 december 2010 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik scandeer je naam wel door de straten!
Ooit gehoord van kunststof ballen? Hoe denk je dat mensen met kinderen dat doen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens meer aan, een kerstboom.
Ik heb 3 poezen, vooral het in bed liggen en de kerstballen horen stukvallen vond ik irritant
De treinen naar Eindhoven reden normaal. Ook al had t flink gesneeuwd. Het was een wonder!quote:Op zondag 19 december 2010 10:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Zou Ang3l nu vast zitten op Utrecht CS? Of ligt-ie bij een of andere Barman in bed ("ja maar deze sneeuw had ik echt zien aankomen, hoe kom ik nu thuis!")
Whehe, Greetquote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Steve het volgende:
Greeeeeeeeeeeet ekspekteeeeeeeetieonsssssss!
Greet Expectations?quote:
Ik moest je van een vriend van Vlarp overhalen de 24e naar Friso / Neon Glitter Kerstbal te gaanquote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Steve het volgende:
Welke vrienden van vlarp kennen me? Stevequote:Op zondag 19 december 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest je van een vriend van Vlarp overhalen de 24e naar Friso / Neon Glitter Kerstbal te gaan
Silvester zeker?quote:Op zondag 19 december 2010 14:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest je van een vriend van Vlarp overhalen de 24e naar Friso / Neon Glitter Kerstbal te gaan
Alsof dat niet genoeg is.quote:Op zondag 19 december 2010 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke vrienden van vlarp kennen me? Steve?
quote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh SylvesterSilvester, ja die heb ik één keer gezien.
quote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Vlarp het volgende:
Anders rijd ik wel Steve, als je dat een veiliger idee vindt
Je komt helemaal niet vooruit denk ik omdat Vlarp niet bij het gaspedaal kan met zijn beentjesquote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Steve het volgende:
[..]
. Dan liggen we na 2 meter rijden al in de sloot...
Ik schuif de stoel wel zo ver naar voren dat jij later klem zit en door de brandweer moet worden bevrijdquote:Op zondag 19 december 2010 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je komt helemaal niet vooruit denk ik omdat Vlarp niet bij het gaspedaal kan met zijn beentjes
Dat kinderstoeltje komt tot mijn kuiten, daar stap ik wel overheenquote:Op zondag 19 december 2010 14:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik schuif de stoel wel zo ver naar voren dat jij later klem zit en door de brandweer moet worden bevrijd
Jou kennende struikel je en val je met je bakkes op straatquote:Op zondag 19 december 2010 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kinderstoeltje komt tot mijn kuiten, daar stap ik wel overheen
Kom je wel boven het stuur uit dan?quote:Op zondag 19 december 2010 14:14 schreef Vlarp het volgende:
Anders rijd ik wel Steve, als je dat een veiliger idee vindt
Nu moet ik even aan vannacht denken.quote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Vlarp het volgende:
Jou kennende struikel je en val je met je bakkes op straat
Dan ken je me blijkbaar nietquote:Op zondag 19 december 2010 14:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jou kennende struikel je en val je met je bakkes op straat
Oh dus het is gewoon een gevalletje zelfprojectie van Vlarpquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Nu moet ik even aan vannacht denken..
Nope, andere verplichtingenquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, neon glitter kerstbal dus. Ik weet neit of ik er geld voor heb. En ik heb niks glitterends of neons of kerstigs.
Wie gaat er van hier?
Gewoon een gevalletje gladheid terwijl je Steve inpepertquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dus het is gewoon een gevalletje zelfprojectie van Vlarp
Barman 1, 2 of 3?quote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
YayNieuwjaarsknoop doorgehakt!
We gaan naar het Oud & Niueuwfeets in de effenaar.
40 jarig bestaan vieren, met allerlei DJ's en bandjes van 0:30 tot 6:00
Pfff, finally. Dat getwijfel en getreuzel over "wat gaan we dooeeehooeeeen"
En donderdag naar de Serous Request optredens in de Effenaar.
Vrijdag Neon Glitter Kerstbal daar... kan er beter gaan wonen! (met de barman)
Ikquote:Op zondag 19 december 2010 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Goed, neon glitter kerstbal dus. Ik weet neit of ik er geld voor heb. En ik heb niks glitterends of neons of kerstigs.
Wie gaat er van hier?
2quote:
Dus jij bent gevallen terwijl je Steve waarschuwde?quote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een gevalletje gladheid terwijl je Steve inpepert
Ik ga Steve echt niet waarschuwen voor wat sneeuwquote:Op zondag 19 december 2010 14:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus jij bent gevallen terwijl je Steve waarschuwde?
Nee je had inderdaad beter op jezelf kunnen letten danquote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga Steve echt niet waarschuwen voor wat sneeuw
Hooguit een "BUK!"net 3 sec te laat, als de sneeuwbal er aan komtquote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga Steve echt niet waarschuwen voor wat sneeuw
De sneeuwballen kwamen allemaal niet hoog genoeg.quote:Op zondag 19 december 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Hooguit een "BUK!"net 3 sec te laat, als de sneeuwbal er aan komt
Ik dacht dat-ie verhuisd was naar enig ander lief in enig ander land.quote:Op zondag 19 december 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De treinen naar Eindhoven reden normaal. Ook al had t flink gesneeuwd. Het was een wonder!
Mijn backup adres was Nathan
Neuh. Utrechtquote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie verhuisd was naar enig ander lief in enig ander land.
Pijnlijk, zo'n ijsbal in je kruis!quote:Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Steve het volgende:
[..]
De sneeuwballen kwamen allemaal niet hoog genoeg.
Kooknie. Is alleen leuk als je daarna warm op de bank tegen je GL kan aankruipen met warme choco en dan hij dan je haar afdroogt. En dat jij dan ff die ene favoriete dvd opzet en zo.quote:Op zondag 19 december 2010 14:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van sneeuwballengevechten.
Ja precies. Maar zo gaan sneeuwballengevechten bij mij dus nooit.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie. Is alleen leuk als je daarna warm op de bank tegen je GL kan aankruipen met warme choco en dan hij dan je haar afdroogt. En dat jij dan ff die ene favoriete dvd opzet en zo.
Dat soort stelletjes crap
*grin* oke...quote:Op zondag 19 december 2010 14:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja precies. Maar zo gaan sneeuwballengevechten bij mij dus nooit.
Ach, een brul meer of minder valt niet zo op tussen de psv-supporters.quote:Op zondag 19 december 2010 13:44 schreef Steve het volgende:
quote:
nee die zijn nu Affelay aan het uitzwaaien...quote:
Met zelfgemaakte koekjes onder een wollen dekentje, terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt.quote:Op zondag 19 december 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kooknie. Is alleen leuk als je daarna warm op de bank tegen je GL kan aankruipen met warme choco en dan hij dan je haar afdroogt. En dat jij dan ff die ene favoriete dvd opzet en zo.
Dat soort stelletjes crap
quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte koekjes onder een wollen dekentje, terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt.
Skip de zelfgemaakte koekjes, da's mij te tuttig.quote:Op zondag 19 december 2010 14:38 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte koekjes onder een wollen dekentje, terwijl buiten de sneeuw naar beneden dwarrelt.
Helaas, ik was net even de stad in voor wat kerstinkopen, en moest mij een weg slaan door de neanderthalers met roodwitte sjaaltjes die hun auto's hier asociaal op de stoep parkeren, omdat ze te lui zijn om te lopen en te gierig om te betalen voor een normale legale parkeerplaats.quote:
Jij bent echt een elitaire nicht hequote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Helaas, ik was net even de stad in voor wat kerstinkopen, en moest mij een weg slaan door de neanderthalers met roodwitte sjaaltjes die hun auto's hier asociaal op de stoep parkeren, omdat ze te lui zijn om te lopen en te gierig om te betalen voor een normale legale parkeerplaats.
Jij bent echt een luie flikker hequote:
Bel de stadswacht!quote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Helaas, ik was net even de stad in voor wat kerstinkopen, en moest mij een weg slaan door de neanderthalers met roodwitte sjaaltjes die hun auto's hier asociaal op de stoep parkeren, omdat ze te lui zijn om te lopen en te gierig om te betalen voor een normale legale parkeerplaats.
Ik lig nu niet in bed hoor... maar het idee is welquote:Op zondag 19 december 2010 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent echt een luie flikker he.
Bewijs! Nu!quote:Op zondag 19 december 2010 14:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik lig nu niet in bed hoor... maar het idee is wel
Tuttig? Koekjes zijn gewoon lekker.quote:Op zondag 19 december 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Skip de zelfgemaakte koekjes, da's mij te tuttig.
Maar het mogen wel leuke makarons zijn uit Parijs of zo
Kom maar kijken!quote:
Meestal komt er een motoragent als de wedstrijd is begonnen om bonnen uit te schrijven. Die moet ook zijn target/bonnenbonus halen.quote:
Ja. We hebben hem alleen niet iedere 5 min nodig zoals in Rotterdamquote:Op zondag 19 december 2010 14:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Stadswacht? Hebben ze die in een provinciestad wel?
Ik heb ene vergunning en een bezoekerskaart, maar als PSV moet voetballen leent de hele buurt z'n bezoekerskaart uit waardoor er voor de bewoners ineens een stuk minder plek isquote:Op zondag 19 december 2010 14:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Meestal komt er een motoragent als de wedstrijd is begonnen om bonnen uit te schrijven. Die moet ook zijn target/bonnenbonus halen.
En het wordt volgend jaar waarschijnlijk toch betaald parkeren hier.
Stadswonen heeft inderdaad ook wel zijn nadelen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ene vergunning en een bezoekerskaart, maar als PSV moet voetballen leent de hele buurt z'n bezoekerskaart uit waardoor er voor de bewoners ineens een stuk minder plek is
Ach ja.
hou jij gewoon de pas van kleedkamer 4 bij je al die dagenquote:Op zondag 19 december 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
YayNieuwjaarsknoop doorgehakt!
We gaan naar het Oud & Niueuwfeets in de effenaar.
40 jarig bestaan vieren, met allerlei DJ's en bandjes van 0:30 tot 6:00
Pfff, finally. Dat getwijfel en getreuzel over "wat gaan we dooeeehooeeeen"
En donderdag naar de Serous Request optredens in de Effenaar.
Vrijdag Neon Glitter Kerstbal daar... kan er beter gaan wonen! (met de barman)
quote:Op zondag 19 december 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij bent echt een elitaire nicht he
Hier grijpen ze gewoon niet in omdat ze bang zijn in elkaar geslagen te wordenquote:Op zondag 19 december 2010 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. We hebben hem alleen niet iedere 5 min nodig zoals in Rotterdam
Kan ik tenminste douchen in de effenaarquote:Op zondag 19 december 2010 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hou jij gewoon de pas van kleedkamer 4 bij je al die dagen![]()
dat was in november oook al het geval
Bak jij zelf koekjes?quote:Op zondag 19 december 2010 15:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wilde heel tuttig en elitair koekjes bakken, maar alle eieren zijn opgegaan aan het maken van ijs.
Niet met chocolade.quote:Op zondag 19 december 2010 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bak jij zelf koekjes?Met chocola en alles..?
Hai Eer.quote:
Hoe raad je het?!quote:Op zondag 19 december 2010 15:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Perzisch zoethout en Japanse perzik?![]()
In Utrecht geen hondje.quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Eer.Wat moet het geweldig zijn om in het winterzonnetje met verse sneeuw een hondje uit te laten.
Utrechter.
Ik hoop dat je vakantie hebt en morgen niet naar je werk hoeft te gaan?quote:Op zondag 19 december 2010 16:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet vaker om sneeuw vragen... het valt er hier uit
Ach de stoptrein rijdt altijdquote:Op zondag 19 december 2010 16:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vakantie hebt en morgen niet naar je werk hoeft te gaan?
Ne ik mis Mike omdat ik een wens heb om met hem geslachtsverkeer te hebben.quote:
Is het weer die tijd van het jaar?quote:Op zondag 19 december 2010 17:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ne ik mis Mike omdat ik een wens heb om met hem geslachtsverkeer te hebben.
Doet z'n moeder z'n broek in de was, hop, weer ruzie...quote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Deze jongen was gister op Pann.
Leek zo uit LOTR weggehuppeld
[ afbeelding ]
My annual itch needs to be scratchedquote:
Ik zag net Xandir cosplayquote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
My annual itch needs to be scratched
O en ik las anal itchquote:Op zondag 19 december 2010 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
My annual itch needs to be scratched
You know I want to eat your hot smoking hairy assquote:
Dit is echt... eh... creepy?quote:
Zonder de belachelijk helm wellichtquote:Op zondag 19 december 2010 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Like you wouldn't fap that?
Sinds wanneer trek jij je iets van iemand aan?quote:Op zondag 19 december 2010 20:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
nee mensen, G_E vindt het allemaal bijzonder onacceptabel.
sinds altijd!quote:Op zondag 19 december 2010 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds wanneer trek jij je iets van iemand aan?
Iets of iemand?quote:
Belastingquote:
Hoe wanhopig ben je eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
steffie-beffie... wat doen we morgen met het eten... lust jij Quesedillas?
Eten we samen dan?quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
steffie-beffie... wat doen we morgen met het eten... lust jij Quesedillas?
quote:Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
TV, je seksuele toespelingen in vrijwel elke post beginnen op mijn zenuwen te werken.
Oh.quote:
You filthy ho-bag, well you can have you faggy Vampire Diaries! I'll have Quesedillas with the hip crowd.quote:Op zondag 19 december 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
Why?
We haven;'t for months.
And Miss R and I are watching Vampire Diaries!
Jeeezus, moet het nou echt altijd over sex gaan bij jou!quote:Op zondag 19 december 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier vandaag welgeteld een seksueel getint grapje gepost trouwens...
ja ik kan maar 3 letters spellenquote:Op zondag 19 december 2010 22:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Jeeezus, moet het nou echt altijd over sex gaan bij jou!
Ik overleef het wel....quote:
Vast welquote:
ook leukquote:Op zondag 19 december 2010 23:06 schreef TheVulture het volgende:
en anders ga ik wel plaatjes posten
De zanger van Graffiti6quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |