Kijk bijvoorbeeld naar concerten van Frans Bauer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Als de massa ergens voor in de rij staat, betekent dat nog niet dat het lekker of goed is.
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn hequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:10 schreef Great.Expectations het volgende:
Als de massa ergens voor in de rij staat, betekent dat nog niet dat het lekker of goed is.
Wees blij dat er geen modder in je ogen ploptquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey, er plopte zó voor mijn ogen een extra zin bij jouw post!
Maar het zit hem ook gewoon in de naam en het feit DAT het er druk is.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn he
Waarom niet? Frans Bauer, André Rieu en de Rooms-Katholieke kerk zijn voorbeelden van dingen waar mensen ook al jaren voor in de rij staan om er geld aan te geven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als mensen blijven terugkeren en je al weet ik veel hoeveel jaar een paar ton omzet genereert zal het ook niet helemaal kut zijn he
Dat jij iets kut vindt betekent niet dat er geen markt voor is... en dat geldt voor feitelijk allesquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom niet? Frans Bauer, André Rieu en de Rooms-Katholieke kerk zijn voorbeelden van dingen waar mensen ook al jaren voor in de rij staan om er geld aan te geven.
Precies, de Bijenkorf weet dat en organiseert daarom de drie dwazen dagen. Verkopen ze dan bijzonder goede dingen? Nee. Maar het is er druk, dus komen mensen er op af, want het zal wel bijzonder/goed/goedkoop zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar het zit hem ook gewoon in de naam en het feit DAT het er druk is.
O een rij, dat moet goed zijn!
(zie Queer as Folk)
Moet zeggen dat ik er trouwens nooit in de rij heb gestaan. Zal wel rond lunch zijn of zo
Dat zei ik ook niet. Jij kwam met het domme argument dat als mensen ergens voor in de rij staan het niet kut kan zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat jij iets kut vindt betekent niet dat er geen markt voor is... en dat geldt voor feitelijk alles
En jij hoort bij de elite die neerkijkt op het pleps dat toevallig een keer een koopje wil hebben?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Precies, de Bijenkorf weet dat en organiseert daarom de drie dwazen dagen. Verkopen ze dan bijzonder goede dingen? Nee. Maar het is er druk, dus komen mensen er op af, want het zal wel bijzonder/goed/goedkoop zijn.
Maar vaak zijn de DDD van de Bijenkorf niet eens zo bijzonder goedkoop. Die aanbiedingen vallen best wel tegen. Tis meer de hype dan daadwerkelijk een enorm budgettair verantwoorde actie van de koperquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En jij hoort bij de elite die neerkijkt op het pleps dat toevallig een keer een koopje wil hebben?
En die is ook Belgquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar concerten van Frans Bauer.
Voor die mensen is het dan blijkbaar niet kut... dat wilde ik er mee zeggen!quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Jij kwam met het domme argument dat als mensen ergens voor in de rij staan het niet kut kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |