Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kreeg er laatst een keer 5 van je![]()
ook kortquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:02 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest..
[ afbeelding ]
Je lijkt op deze foto echt op Jamai.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:02 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben ook naar de kapper geweest..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je lijkt op deze foto echt op Jamai.
Misschien ben ik Jamai ook wel..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je lijkt op deze foto echt op Jamai.
dat moet haast we ldanquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Misschien ben ik Jamai ook wel..
Step right up...quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Misschien ben ik Jamai ook wel..
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan echt geen aandachtsgeilere user dan jij bedenken.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:13 schreef Snaavel het volgende:
[GRTDOJW #894] Jamai is in the house!
was een leukere titel geweest...
Mag het dan nu weer dicht? Die lucht!quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:16 schreef Snaavel het volgende:
Heb trouwens het raam open gezet, mijn kater was echt niet meer gezond
hahaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan echt geen aandachtsgeilere user dan jij bedenken.
Neequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag het dan nu weer dicht? Die lucht!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar ik kan echt geen aandachtsgeilere user dan jij bedenken.
Er trots op zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
hahadat is ook de titel die ik in de wacht wil slepen
Good for youquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
ff voor de duidelijkheid... ik heb een pishekel aan aandachtsgeile mensen
Nee, maar wel qua geaardheidquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:28 schreef Snaavel het volgende:
Ik lijk toch niet op Jamai?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goede grap man.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik homo wordt voor je eigen doeleinde.. nee, bedankt voor het aanbod trouwens
Nee..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede grap man.
Kon je niks beters verzinnen?
Misschien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je wil graag het laatste woord hebben he?
Jij verdiend hem ookquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:44 schreef tdrone het volgende:
hahahahaha nu heb ik toch nog het laatste woord
Word. Zonder t.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:31 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik homo wordt voor je eigen doeleinde.. nee, bedankt voor het aanbod trouwens
zeggen sms 3fm heb je ook nog kans (zeker als je zegt dat je haar alleen via fok kent )quote:
Okequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:57 schreef tdrone het volgende:
ik zou
[..]
zeggen sms 3fm heb je ook nog kans (zeker als je zegt dat je haar alleen via fok kent )
Ohw, wiskunde aan het maken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, heb er per ongeluk ingeprikt met een passer.
maandag...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:30 schreef tdrone het volgende:
wanneer gajij naar het glazen huis benny?
hoe ga je met de trein of auto?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
maandag...
dat wordt wel leuk met het weer dat ze voorspellen
ik ook eindhoven is lekker dichtbij vanaf hierquote:
Het is 2 (en een half uur) reizenquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ook eindhoven is lekker dichtbij vanaf hier
naar groningen ben ik door de afstand niet gegaan vorig jaar
Nope, nog niet... wil ik volgend jaar mee beginnenquote:
Ik heb hier perfecte aansluiting met OVquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:43 schreef tdrone het volgende:
rijbewijs is echt![]()
tenminste als je in een dorp woont zoals mij waar OV niet ideaal is
jij woonde in almere toch?quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hier perfecte aansluiting met OV
Woon aan de busbaan, waar elke 5 minuten een bus stopt. Op 7 minuten lopen is een treinstation en het centrum is nog geen kwartier van huis verwijderd.
Klopt...quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:46 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij woonde in almere toch?
ik woon een in klein dorp met 1 fatsoenlijke buslijn die wel om het kwartier gaat
Ik ga binnenkort een weekendje weg naar Valkenburg. Ben ook ooit een weekend in Gulpen geweest. Dat ligt daar toch in de buurt?quote:
Potter, potter, potter!quote:
Miegast de Derdequote:
Entjintienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een weekendje weg naar Valkenburg. Ben ook ooit een weekend in Gulpen geweest. Dat ligt daar toch in de buurt?
quote:
Uhuquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat doet de commercie dus met mensen..
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat dat kan in Nederland valkenburg
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Entjintien
Ja, eigenlijk weer volledig genezen. Kort griepje denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel de bedoeling ja. Ga je daar ook ooit heen?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
wekelijksquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk weer volledig genezen. Kort griepje denk ik![]()
[..]
Dat is wel de bedoeling ja. Ga je daar ook ooit heen?
Wie weet kunnen we dan een mini meet houdenquote:
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha terwijl ik jou post zag was ik het al mee aan het blèren
Dus je woont in Valkenburg?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat dat kan in Nederland valkenburg
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we dan een mini meet houden
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus je woont in Valkenburg?
Hoe erg haat jij je leven op dit moment?
Nee joh?quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
HEEEEEEEE-IEEEEEEE-JEEEEEY
I'm still alive
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:37 schreef iBenny het volgende:
HEEEEEEEE-IEEEEEEE-JEEEEEY
I'm still alive
quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef tdrone het volgende:
ik sta op het punt om van een brug te springen
Jij zit in mijn hoofd hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eens niet hetzelfde denken als ik doe!
Hehe, als er uitzicht is op beter, zou ik het niet doen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 14:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
[..]
ik sta op het punt om van een brug te springen
ik woon in valkenburg dus het kan alleen maar beterquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe, als er uitzicht is op beter, zou ik het niet doen.
Bedoel..in de nabije toekomst. Als je daar nog lang blijft, zou ik inderdaad een einde eraan makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 14:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik woon in valkenburg dus het kan alleen maar beter
Ik drum meequote:Op zaterdag 18 december 2010 15:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hierop kun je niet stil blijven zitten.
Haha, ssst.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik drum mee
Een beetje uit de maat... maar het moet kunnen
quote:
Haha.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
(Moest even aan je ondertitel denken)
Nu heb je natuurlijk vakantie dus alle tijd om op FOK!/TC te zittenquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, best wel. Gisteravond nog.En zo'n beetje alle avonden daarvoor.
Ik heb nog geen vakantie hè.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nu heb je natuurlijk vakantie dus alle tijd om op FOK!/TC te zitten
Alleen geen eigen PC/laptop?
Okej, dacht eerst dat je al vakantie hadquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vakantie hè.Volgende week pas, heb nu SE-week.
En dat niet, maar hoeft ook niet zo nodig... Al is het wel vervelend als ze steeds vragen waarom ook lach.
Jaaa!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, dacht eerst dat je al vakantie had
Maar iig nu even weekend
Helaas momenteel niet, overspannen geweest en mede omdat ik ook last heb van zeer zware hoofdpijn aanvallen (clusterhoofdpijn) ben ik momenteel arbeidsongeschikt verklaard. Ben nog wel aan het zoeken naar vrijwilligerswerk trouwens maar wacht eerst ff tot mijn hoofdpijn periode een beetje is gezakt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa!
En jij? Werk je of wat? Heb namelijk echt geeeen idee.
Byebye tdronequote:
Okay, dat is wel weer iets minder, maar het gaat dus wel iets beter dus dat is wel top!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas momenteel niet, overspannen geweest en mede omdat ik ook last heb van zeer zware hoofdpijn aanvallen (clusterhoofdpijn) ben ik momenteel arbeidsongeschikt verklaard. Ben nog wel aan het zoeken naar vrijwilligerswerk trouwens maar wacht eerst ff tot mijn hoofdpijn periode een beetje is gezakt.
[..]
Byebye tdrone
Het heeft maanden geduurd maar momenteel gaat het eindelijk weer iets beter jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, dat is wel weer iets minder, maar het gaat dus wel iets beter dus dat is wel top!
Waarom spelen ze die dan nooit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Terwijl bløf echt wel leuke muziek heeft!
Haterrrrrzz.quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Waarom spelen ze die dan nooit?
Preciiiieesquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Terwijl bløf echt wel leuke muziek heeft!
Ik ook. Maar eigenlijk werkt het best wel goedquote:
Blijkbaar niet als je op zulke liedjes komtquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk werkt het best wel goed![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar niet als je op zulke liedjes komt
Bedanktquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
http://open.spotify.com/track/12J3yRYyLZUNHpcPMsEMyd
Kun jij het ook luisterenAttent van mij hé?
Your welcomequote:
Hoi hoiquote:
Ik heb geen vakantie.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:12 schreef 92Merel het volgende:
Lutte
Geniet je al een beetje van je vakantie?
Hoe vaak heb je dat al gezegd de afgelopen 2 dagen?quote:
Hooiquote:
Awhquote:
Nee, mij ken je niet. Ik jou ook niet.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HooiJou ken ik nog niet toch, of wel en dat ik nu vergeetachtig ben?
Je bent van 92? Studeer je dan al, of zit je in de zesde ofzo?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HooiJou ken ik nog niet toch, of wel en dat ik nu vergeetachtig ben?
[..]
Awh![]()
Mijn soortvan vakantie begint nu pas.
Ik heb geen school, maar wel werk + rijlessen
Kom jij ook uitquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, mij ken je niet. Ik jou ook niet.
Even voorstellen:
Ik ben eNGine10, 21 jaar, BRABANT DE GEKSTE!, voetbal & snowboarden en ik studeer digitale communicatie. Zoiets denk ik. Nog vragen?
Ah, aangenaam kennis te makenquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee, mij ken je niet. Ik jou ook niet.
Even voorstellen:
Ik ben eNGine10, 21 jaar, BRABANT DE GEKSTE!, voetbal & snowboarden en ik studeer digitale communicatie. Zoiets denk ik. Nog vragen?
Uiteraardquote:
Ik ben al klaar met mn VWO, maar wat ik nu doe, staat in mn vorige post, dus heb een soort tussenjaarquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent van 92? Studeer je dan al, of zit je in de zesde ofzo?
Aangenaam Merelquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, aangenaam kennis te maken![]()
Geen vragen verder maar ik zal mezelf dan ook maar even voorstellen![]()
Ik ben Merel, 18 jaar, woon in de buurt van Utrecht, sport niet meer sinds oktober (heel slecht ik weet het), doe een basisjaar kunstacademie en leer natuurkunde bij, omdat ik zo slim ben geweest om dat te laten vallen![]()
Verder nog vragen?
Oh leuk, wat ga je doen, uit?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Aangenaam MerelIk ga vanavond naar Utrecht
Veghel.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Niet eens zo gek ver bij jou uit de buurt volgens mij. Meen pas ergens gelezen te hebben in welk dorp je woont.
Ja, naar de jaarbeursquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh leuk, wat ga je doen, uit?
Ik kom net uit Utrecht, uurtje thuis nu.
Haha, okay. Nu kun je natuurkunde niet meer laten vallen op natuur.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met mn VWO, maar wat ik nu doe, staat in mn vorige post, dus heb een soort tussenjaar
Ja, dan had ik het goed onthouden. Volgens Google kan ik in 35 min. bij jou zijnquote:
Niet meer laten vallen op natuur? Ik snap m nietquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Nu kun je natuurkunde niet meer laten vallen op natuur.
Time Out zegt me wel iets.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja, dan had ik het goed onthouden. Volgens Google kan ik in 35 min. bij jou zijnZegt Time Out je iets? Of is dat niet hip in Veghel? Uden misschien?
Ik las je post verkeerd denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet meer laten vallen op natuur? Ik snap m niet
Dankjequote:
Nee, dat niet. Maar als ik richting Veghel uitga is het in Uden of Time Out. Ga je daar ook ooit heen?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Time Out zegt me wel iets.Boerenbondsmuseum ook. Dus daar woont BB?
Haha, nee. Lutte is way to young.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Nee, dat niet. Maar als ik richting Veghel uitga is het in Uden of Time Out. Ga je daar ook ooit heen?
Ahw wat een kleine schattige poekiepoekiepoekiequote:
Ik ga wel meestal naar Uden en de Time-out.. maar dat is dan op zaterdag.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Nee, dat niet. Maar als ik richting Veghel uitga is het in Uden of Time Out. Ga je daar ook ooit heen?
Ja lief ben ik hè.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ahw wat een kleine schattige poekiepoekiepoekie![]()
Sorry, kon het niet laten
Ga jij nog ooit naar de kroeg hier?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik ga wel meestal naar Uden en de Time-out.. maar dat is dan op zaterdag.
Op de vrijdag ga ik meestal gewoon in Veghel uit.
Oh jij komt ook uit Veghel dus. Time Out heb ik het wel een beetje mee gehad maar Uden vind ik wel leuk om heen te gaan. Ga sowieso alleen op zaterdag, meestal naar Ons Café.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:33 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ik ga wel meestal naar Uden en de Time-out.. maar dat is dan op zaterdag.
Op de vrijdag ga ik meestal gewoon in Veghel uit.
Ja, Havenzicht op vrijdag..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga jij nog ooit naar de kroeg hier?
Misschien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef 92Merel het volgende:
Hebben jullie allemaal ook een grappig accent?
Wa denkte zelluf?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef 92Merel het volgende:
Ja, en ik eet alleen maar friet en Brabant van Guus Meeuwis is mijn ringtone. We drinken hier alleen Schultenbrau en 'verrekte mongol' is normaal taalgebruik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:35 schreef 92Merel het volgende:
Heerlijk bier van de Aldiquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en ik eet alleen maar friet en Brabant van Guus Meeuwis is mijn ringtone. We drinken hier alleen Schultenbrau en 'verrekte mongol' is normaal taalgebruik.
Mits goed gekoeld vind ik het ook prima te drinken.quote:
Kut zeg en ik maar denken dat er in het zuiden van Nederland ook normale mensen woondequote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en ik eet alleen maar friet en Brabant van Guus Meeuwis is mijn ringtone. We drinken hier alleen Schultenbrau en 'verrekte mongol' is normaal taalgebruik.
3fm!quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja hier ook.
Welke zender luister je ?
zachte gquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij niet, gewoon een zachte g.
Ik ook niet hoor, alleen een zachte g.
Jaaquote:
quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa![]()
Mits er slagroom in huis is dan, wat niet het geval is![]()
Zelfgemaakte chocolademelk evt met een vleugje kaneelquote:
Speculaas kruiden zijn ook erg te waarderen hoor!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zelfgemaakte chocolademelk evt met een vleugje kaneel
Hoi schat! Lutte!quote:
Ik wissel af tussen die tweequote:Op zaterdag 18 december 2010 17:01 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Speculaas kruiden zijn ook erg te waarderen hoor!
[..]
Hoi schat! Lutte!
Ben jij van MIJN weekend aan het genieten!?quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:39 schreef tdrone het volgende:
ik van je weekend aan het genieten?
pizza ligt in de oven
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij van MIJN weekend aan het genieten!?
Hoe durf je
quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben jij van MIJN weekend aan het genieten!?
Hoe durf je
Er komt hier iets van sneeuwvlokjes naar beneden, maar last heb ik er niet vanquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier nog mensen die last hadden van sneeuw en/of files?
Echt niet?!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:29 schreef tdrone het volgende:
nope hier is al 2 dagen bijna niks gevallen
Sjeuzesquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteren 6,5 uur erover gedaan om van Emmen naar Purmerend te rijden![]()
Doe ik normaal in 2 uurtjes
Nee vandaag heb ik er ruim 2,5 uur over gedaan omdat ik als een oud wijf ging rijden want ik moest zuinig aan rijden ivm benzine.quote:
inderdaad stukken beter dan die van 3fm die zuigt toch veel internetsnelheid wegquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_player keihandige link
Dat is dezelfde stream volgens mijquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
inderdaad stukken beter dan die van 3fm die zuigt toch veel internetsnelheid weg
Ze zijn bezig met de mobiele layout zal eens kijken of ik hem nog heb..quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:47 schreef Lutte het volgende:
Mijn snel reageren vakje is weg, wat heb ik geprutst?
Okay, dankje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met de mobiele layout zal eens kijken of ik hem nog heb..
maar niet allemaal dat "social"randgebeurenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dezelfde stream volgens mij
Yupquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay... Dus jij hebt dat vakje wel?
Gefeliciteerd trouwens!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:50 schreef Snaavel het volgende:
Net lekker gegeten, Patat met kip !!
Ik heb vanochtend met de opties lopen rommelen dus ik zal het wel per ongeluk uit hebben gezet.quote:
Dat zou ook kunnenquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend met de opties lopen rommelen dus ik zal het wel per ongeluk uit hebben gezet.
dat sowiesoquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent oom geworden? Of faal ik heeeel hard?
Ja ik ben oom geworden.. HOE WEET JIJ DAT?!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent oom geworden? Of faal ik heeeel hard?
JE JONGSTE ZUSJE HEEFT HET IN HAAR MSNNAAM STAANquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:55 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja ik ben oom geworden.. HOE WEET JIJ DAT?!!
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
JE JONGSTE ZUSJE HEEFT HET IN HAAR MSNNAAM STAAN
Waarom heb je zijn jongste zusje op msn?quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
OK!! RUSTIG JIJ!! JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN!! IK HEB NOG STEEDS KOPPIJN!!quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
pornoquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Waarom heb je zijn jongste zusje op msn?
Omdat ik bij het middelste zusje in de klas heb gezeten en bij allemaal op de basisschool, we in dezelfde wijk wonen en buren zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:57 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Waarom heb je zijn jongste zusje op msn?
Ja maar toen wist ik nog niet dat het daar over ging.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik feliede je eerder en tegen mij zeg je geen dankje?
QFT!quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik bij het middelste zusje in de klas heb gezeten en bij allemaal op de basisschool, we in dezelfde wijk wonen en buren zijn geweest.
*pakt popcorn*quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, ik kan nog vanalles over jou vertellen hier...
ik zeg doenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, ik kan nog vanalles over jou vertellen hier...
Geef is 3 goede redenen waarom niet?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we dat maar niet doen.
Ligt er aan..quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat we dat maar niet doen.
1) Hij heeft ook verhalen over mij, en heeft ie ze niet dan hoeft ie alleen met zijn zusje te gaan praten.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:10 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Geef is 3 goede redenen waarom niet?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
1) Hij heeft ook verhalen over mij, en heeft ie ze niet dan hoeft ie alleen met zijn zusje te gaan praten.
2) Daar thuis zwerven schoolfoto's rond waar ik op sta.
3) Hij kan me komen halen!
4) Dat is niet lief.
Het zijn er zelfs vier!
till zei toch goede redenenquote:Op zaterdag 18 december 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
1) Hij heeft ook verhalen over mij, en heeft ie ze niet dan hoeft ie alleen met zijn zusje te gaan praten.
2) Daar thuis zwerven schoolfoto's rond waar ik op sta.
3) Hij kan me komen halen!
4) Dat is niet lief.
Het zijn er zelfs vier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |