Op Fok, las ik al dat de Josti band te gast zou zijn bij DWDD.
Direct Hans Teeuwen opgezocht, want zowel mijn ouders als ik kijken bijna altijd hiernaar.
Mijn ouders wisten nog van niets.... maar bij het eten heb ik op de laptop Teeuwens programma afgedraait over zijn commentaar op de Josti band.
Daarna, kwam de wereld draait door... en liet hun dit bekijken, terwijl ik boven hetzelfde bekeek.
Naderhand mijn vraag; konden jullie die jostiband nog bekijken zonder dat jullie Hans Teeuwen in het publiek zagen met een verveeld gezicht.... Nee, dat konden ze niet... ze waren constant in de lach geschoten met Hans Teeuwen in hun achterhoofd. En ja... ik incluis natuurlijk.
En ja, daarin is Teeuwen zo gigantisch sterk... je vergeet het origineel... en alleen zijn commentaar komt nog naar boven als je de Josti band nog dezelfde dag ziet, als dat je zijn sketch hierover ziet.
En fout of juist leuk... dit blijft hangen als je het maar op tijd terugkijkt. Hoe dan ook; ik weet zeker dat ik met veel meer plezier gekeken heb naar DWDD dan dat ik zonder Teeuwen gezien zou hebben.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.