abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2003 @ 23:44:12 #201
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_9648343
quote:
Op maandag 7 april 2003 21:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Jezus Christus..
Wat een bullshit zeg.. . .
Wat jij zegt is net zo waar als dat kiddy image van de GC..

de doelgroep van de xbox is, zeker gezien de titels en de mogelijkheden ervan, vooral de tieners
ik heb van alle xbox titels die ik heb gezien nog niet echt een titel gezien, dat voor kleine kotters bestemd zou zijn (een spel zoals bijvoorbeeld mario sunshine) of het zou van dermate kwaliteit zijn, dat de importeurs het niet durven te importeren
misschien was dat fraggen iets te ver gegaan, maar de doelgroep is alleen maar tieners, en dat is een misstap van bill vind ik
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:37 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Gekke vraag hoor, maar wat is zo vernieuwend aan Nintendo?
ze gaan gewoon verder met hele oude karakters, weinig nieuws aan de horizon. Okay, ze hebben een paar vernieuwende titels zoals dat animal crossing.
Maar zelda is niet echt vernieuwde, metroid prime ook niet...

welke planeet heb jij opgezeten dat je metroid prime niet vernieuwend durft te noemen!
Ze hebben van een side scroller een first person adventure van gemaakt, de eerste van zijn soort
De niveau van details op metroid prime is, enorm
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 7 april 2003 @ 23:44:45 #202
8369 speknek
Another day another slay
pi_9648355
[over de playstation controller]

Het gaat niet om de stijl, hij ziet er mooi uit, het gaat erom dat je je duimen moet breken om die analoge sticks een beetje nauwkeurig te gebruiken.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 april 2003 @ 23:59:57 #203
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9648610
Lekker boeien allemaal.
Zooi heeft een Xbox en PS2, Cube heeft me (momenteel) nog niet kunnen overtuigen met een leuke game die ik echt moet hebben, anders komt die er ook net zo hard.

Het boeit geen zak wie het beste is, snelste, mooiste of weet ik veel wat voor uber shit allemaal nog meer, wat belangrijk is is dat je fun hebt. Of dit dan op een Xbox, PS2 of cube is.... lekker boeien.

Na het lezen van het topic weet ik ook weer waarom ik dit soort topics mijdt als de pest.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 8 april 2003 @ 08:44:10 #204
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9650439
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:44 schreef G1Ace het volgende:

welke planeet heb jij opgezeten dat je metroid prime niet vernieuwend durft te noemen!
Ze hebben van een side scroller een first person adventure van gemaakt, de eerste van zijn soort
De niveau van details op metroid prime is, enorm

Ze hebben dus gewoon een 3d element toegevoegd en wat hippe grafische trucjes etc.
In mijn ogen is het een variant op het FPS gebeuren, echt vernieuwend, nauwelijks...
En toevoeging van details is in mijn ogen een logisch gevolg van de groei in technologie.
In feite hebben ze bij duke nukem hetzelfde gedaan, dat was ook gewoon sidescrollend spelletje, en toen hebben ze er een 3d versie van gemaakt, alleen had men toen niet de technologie om het zo uitgebreid te maken als MP nu is.......

Ik ken dat animal crossing niet echt, maar volgens mij is dat wel echt iets nieuws, al is het nu alweer een oud spelletje natuurlijk

dinsdag 8 april 2003 @ 09:40:58 #205
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_9651033
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:44 schreef G1Ace het volgende:

[..]

de doelgroep van de xbox is, zeker gezien de titels en de mogelijkheden ervan, vooral de tieners
ik heb van alle xbox titels die ik heb gezien nog niet echt een titel gezien, dat voor kleine kotters bestemd zou zijn (een spel zoals bijvoorbeeld mario sunshine) of het zou van dermate kwaliteit zijn, dat de importeurs het niet durven te importeren
misschien was dat fraggen iets te ver gegaan, maar de doelgroep is alleen maar tieners, en dat is een misstap van bill vind ik

ehm...
Ty the Tasmanian Tiger
Rayman 3
Vexx
Blinx

en nog een zooi spellekes meer waarin je echt niet hoeft te fraggen hoor

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:03:44 #206
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_9651258
quote:
Op maandag 7 april 2003 23:59 schreef Zooi het volgende:
Het boeit geen zak wie het beste is, snelste, mooiste of weet ik veel wat voor uber shit allemaal nog meer, wat belangrijk is is dat je fun hebt. Of dit dan op een Xbox, PS2 of cube is.... lekker boeien.
Vind ik ook. En 90% van de spellen komt toch op alle consoles uit.
  dinsdag 8 april 2003 @ 10:38:55 #207
8369 speknek
Another day another slay
pi_9651748
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 08:44 schreef Fliepke het volgende:
In mijn ogen is het een variant op het FPS gebeuren, echt vernieuwend, nauwelijks...
Je hebt het al wel eens gespeeld?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 8 april 2003 @ 12:18:56 #208
5590 Robino
pi_9653850
Ik ben erg benieuwd naar Prime. Origineel zal de gameplay wel zijn ('t is geen actieshooter!), Metroid Fusion is ook zoveel meer dan een platformer.
pi_9654248
Heb voornamelijk de cube voor Zelda omdat zelda64 meesterlijk was....
Geen enkel ander spel op welke console dan ook komt in de buurt van dit spel. Athans... ik heb er nog geen gezien.

Het enige spel wat ik ermee zou kunnen vergelijken qua gameplay is soul calibur op de dreamcast. Dit is eigenlijk geen vergelijking omdat het een ander genre is maar ik vind het de ernstigste spellen die ik tot nu toe heb gespeeld.

Lambo of Rekt
  dinsdag 8 april 2003 @ 12:55:34 #210
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_9654442
quote:
Op zondag 6 april 2003 18:35 schreef Ajax_master het volgende:
Ha ha!

[heel verhaal]

Raar dat Nintendo dan gisteren met een winstwaarschuwing moet komen niet?
5,6 miljoen verkochte consoles in het eerste boekjaar, waar ze een planning hadden van 10 miljoen.

Beetje eenzijdige bron....

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 8 april 2003 @ 12:57:33 #211
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9654483
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 12:55 schreef Zooi het volgende:

[..]

Raar dat Nintendo dan gisteren met een winstwaarschuwing moet komen niet?
5,6 miljoen verkochte consoles in het eerste boekjaar, waar ze een planning hadden van 10 miljoen.

Beetje eenzijdige bron....

true true
pi_9659243
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 09:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

ehm...
Ty the Tasmanian Tiger
Rayman 3
Vexx
Blinx

en nog een zooi spellekes meer waarin je echt niet hoeft te fraggen hoor

Fuzion Frenzy
Whacked
Oddworld
Jet Set Radio Furure
The Simpsons
Loons
Monopoly Party
Crash Bandicoot
en vele anderen
pi_9659561
Zijn we hier nou nog steeds elkaars smaak aan het aanvallen/elkaars aankoop aan het verdedigen? Dat dit hier niet leek voor te komen was nou een van de dingen wat ik zo leuk vond aan fok!.
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:44:38 #214
5590 Robino
pi_9661073
Vagere_Hein, ik ben het wel met je eens, maar dit is dan ook een speciaal topic voor dat doel. Bovendien kan wat flinke concurrentie nooit kwaad natuurlijk
  dinsdag 8 april 2003 @ 17:58:12 #215
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_9661367
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 17:44 schreef Robino het volgende:
Vagere_Hein, ik ben het wel met je eens, maar dit is dan ook een speciaal topic voor dat doel. Bovendien kan wat flinke concurrentie nooit kwaad natuurlijk
what he says
  woensdag 9 april 2003 @ 10:24:36 #216
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_9672205
Ik heb alle 3 de consoles en over alle 3 wel een mening. Om maar meteen te beginnen met de Cube. De Gamecube vind ik echt een waanzinnige machine. Klein, cool en er komen echt TOP 1-st party games op. Denk aan Zelda, Metroid, Mario games etc etc. Die machine moest ik gewoon hebben. Bovenstaande games kan ik niet missen.

De PS2 is een must voor me vanwege de Final Fantasy games. Verder heeft ie ongeveer hetzelfde als de PS2 echter game ik voornamelijk games die je nog niet of nog niet echt op Xbox ziet.... Denk aan GTA, coole platform games, etc etc, maar het gaat voornamelijk om de RPG's die de Xbox toch wel lacked.

De Xbox is mijn nieuwste console. Een cool ding, maar niet altijd mijn soort games. Halo en Splinter Cell vond ik echt fantastisch en Xbox Live nu is ook wel leuk. Eigenlijk heb ik de Xbox gekocht voor Halo en de aankomende Halo 2, Fable en games zoals BC.

Alle systemen hebben dus eigenlijk zo hun voor en nadelen als je het mij vraagt. Persoonlijk zou ik ze allemaal niet kwijt willen, maar als er 1 moest gaan dan zou ik de Xbox weg doen De Cube en de PS2 KAN ik echt niet missen !

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_9672311
ik vind de gamecube cool, maar ik heb juist een hekel aan nintendo-games als mario en zelda enzo, het moet een keer afgelopen zijn met die onzin, kijk hoelang die shit al bestaat man.

Btw had playstation ook erg veel exclusieve games zoals spyro en crash bandicoot, en metal gear solid niet vergeten. Ik vind het dan ook jammer dat al die spellen inmiddels op pc of een andere console zijn verschenen.

Ik vind de playstation het best omdat die gewoon altijd weer met verfrissende games komt en niet elke game loopt uit te melken, maar daz mijn mening

woensdag 9 april 2003 @ 13:57:57 #218
5590 Robino
pi_9676619
quote:
Op woensdag 9 april 2003 10:31 schreef Markster het volgende:
ik vind de gamecube cool, maar ik heb juist een hekel aan nintendo-games als mario en zelda enzo, het moet een keer afgelopen zijn met die onzin, kijk hoelang die shit al bestaat man.
Hier ben ik het mee eens. Ik kan die Mario echt niet meer zien. Maar anderen vinden dat juist weer een voordeel. Metroid vind ik fantastisch, maar om daar nou een spelcomputer voor te kopen? (GTA3 & VC zijn ook fantastisch, Halo is ook fantastisch).

Btw ik ben nog altijd liefhebber (= geen fanboy) van Sega. Leuk dat die nu voor alle consoles spellen maken .
Sega op een Nintendo console: ik vind het nog steeds raar aanvoelen

woensdag 9 april 2003 @ 14:00:31 #219
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_9676682
quote:
Op woensdag 9 april 2003 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb alle 3 de consoles en over alle 3 wel een mening. Om maar meteen te beginnen met de Cube. De Gamecube vind ik echt een waanzinnige machine. Klein, cool en er komen echt TOP 1-st party games op. Denk aan Zelda, Metroid, Mario games etc etc. Die machine moest ik gewoon hebben. Bovenstaande games kan ik niet missen.

De PS2 is een must voor me vanwege de Final Fantasy games. Verder heeft ie ongeveer hetzelfde als de PS2 echter game ik voornamelijk games die je nog niet of nog niet echt op Xbox ziet.... Denk aan GTA, coole platform games, etc etc, maar het gaat voornamelijk om de RPG's die de Xbox toch wel lacked.

De Xbox is mijn nieuwste console. Een cool ding, maar niet altijd mijn soort games. Halo en Splinter Cell vond ik echt fantastisch en Xbox Live nu is ook wel leuk. Eigenlijk heb ik de Xbox gekocht voor Halo en de aankomende Halo 2, Fable en games zoals BC.

Alle systemen hebben dus eigenlijk zo hun voor en nadelen als je het mij vraagt. Persoonlijk zou ik ze allemaal niet kwijt willen, maar als er 1 moest gaan dan zou ik de Xbox weg doen De Cube en de PS2 KAN ik echt niet missen !

Separated at birth!

(overigens heb ik geen XBox, maar Halo en Splinter Cell lijken me wel cool).

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_9681218
quote:
Op woensdag 9 april 2003 13:57 schreef Robino het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens. Ik kan die Mario echt niet meer zien. Maar anderen vinden dat juist weer een voordeel. Metroid vind ik fantastisch, maar om daar nou een spelcomputer voor te kopen? (GTA3 & VC zijn ook fantastisch, Halo is ook fantastisch).

Btw ik ben nog altijd liefhebber (= geen fanboy) van Sega. Leuk dat die nu voor alle consoles spellen maken .
Sega op een Nintendo console: ik vind het nog steeds raar aanvoelen

wat tof is aan sega is het ultieme arcadegevoel. hou ik op zich wel van
  woensdag 9 april 2003 @ 19:16:59 #221
5590 Robino
pi_9683948
quote:
Op woensdag 9 april 2003 17:01 schreef Markster het volgende:
wat tof is aan sega is het ultieme arcadegevoel. hou ik op zich wel van
Inderdaad, Sega maakt (naar mijn mening) de beste arcadegames.
Alleen wel jammer dat die spellen daarom niet bijzonder geschikt zijn voor thuis op de bank. Tenminste, je speelt ze snel uit en daarna hebben ze weinig replay-waarde.
Crazy Taxi, House of the Dead, Daytona Racer ( ,daar ben ik mee opgegroeid!), etc.
pi_9968178
Helaas.. Hier verder:

Bron: PS2, Xbox of NGC?
De enige spelcomputer die ik heb gehad was een N64, fantastisch ding met superspellen wat mij betreft. Maar aan al het goede komt een eind en die N64 heeft z'n beste tijd wel weer gehad, dus wil ik een nieuwe spelcomputer kopen.
Vroeger had ik een abo op de Power Unlimited, zat ik best in dat game-wereldje en wist ik wel welke spellen en consoles goed waren, maar dat abo heb ik nu al twee jaar niet meer dus heb ik niet echt een overzicht om de drie grote consoles met elkaar te vergelijken.

Eigenlijk wou ik meteen de NGC kopen, omdat de N64 me goed bevallen was en omdat ik hem bijna al alleen zou kopen voor de nieuwe Mario, voor de rest zou het wel goed komen met het spelaanbod zoals ook bij de N64, alleen las ik toen ik toch een tijdje geleden een keer een Power Unlimited onder ogen kreeg dat Rare (GoldenEye, Donkey Kong, Perfect Dark, Banjo-Kazooie, etc) opgekocht is door Microsoft. Tja.. Dat maakt de keuze opeens een stuk moeilijker want Rare was voor mij echt een Nintendo boegbeeld. Het is ook niet zo dat ik dan meteen een Xbox wil, ten eerste omdat ik toch nog niet zo'n enorme fan van Microsoft ben en bovendien weet ik nog niets van concrete plannen voor titels van Rare voor de Xbox die mij wat lijken (Kameo: elements of power lijkt me niets bv).

Even los van welke console je zelf hebt, wat is de beste optie?

woensdag 23 april 2003 @ 21:53:00 #223
19597 Skull
Stay hungry!
pi_9970811
Qua machine staat de xbox op eenzame hoogte. Lijkt me wel duidelijk. De technische specs zijn veruit het beste, ontwikkeling voor het apparaat is eenvoudiger en multiplayer is het beste.

Wat spellen betreft is tot nu toe voor mij de Cube nog het beste (daar gaat het uiteindelijk toch om). De kwaliteit van de spellen voor dit platform is naar mijn mening gewoon ongeloofelijk goed en dat is wat dit platform voor mij zo aantrekkelijk maakt en wat ik een beetje mis op de xbox. Maar wat niet is kan nog komen. Doom III, KOTOR, Fable (als die het waar kan maken), Deus Ex 2, hopelijk ook nog Half Life 2 en natuurlijk Halo 2. Dat zijn toch titels die het een beetje moeten gaan goedmaken op de xbox lijkt me. XBox heeft voorlopig de toekomst.

Voor nu is het iig de Cube die de meeste tijd in beslag neemt. Nu met Metroid Prime en binnenkort Zelda.

I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 25 april 2003 @ 20:04:07 #224
5590 Robino
pi_10014830
quote:
Op woensdag 23 april 2003 21:53 schreef Skull het volgende:
Qua machine staat de xbox op eenzame hoogte. Lijkt me wel duidelijk. De technische specs zijn veruit het beste, ontwikkeling voor het apparaat is eenvoudiger en multiplayer is het beste.

Wat spellen betreft is tot nu toe voor mij de Cube nog het beste (daar gaat het uiteindelijk toch om). De kwaliteit van de spellen voor dit platform is naar mijn mening gewoon ongeloofelijk goed en dat is wat dit platform voor mij zo aantrekkelijk maakt en wat ik een beetje mis op de xbox.

Welke spellen vind jij dan zo vreselijk goed? Metroid Prime is goed, maar verder... Zelda heeft nog niemand gespeeld.
  zaterdag 3 mei 2003 @ 15:00:03 #225
38684 miereneuker
klein maar fijn
pi_10179105
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 14:43 schreef MrAbagnale het volgende (in een nu gesloten topic) :
Ik heb 200 euro te spenderen aan games en consoles. Ik heb een goede en snelle pc. Snel genoeg voor de nieuwste games. Ik heb verder nog geen xbox, ps2, gameboy sp oid. Wat zou jij kopen als je mij was?
koop gewoon een oude N64 met een heleboel spellen en extra controller, er zijn vast mensen die hem voor die prijs willen verkopen, ik iig wel
daaaaaaaaaaaaaaag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')