En nu maakt het natuurlijk een opleving mee, maar wat komt er nu nog voor de GC?
naar mijn idee geen reet ![]()
Althans ik hoor er niks over
quote:Waarom heb je gewoon niet alledrie , hoef je ook je keus niet te verdedigen!!
Op zondag 6 april 2003 22:52 schreef Fliepke het volgende:
mwa, ik vind de bron voor dat big N verhaal nogal twijfelachtig, komt van hun zelf af.
En dat de gba zo goed loopt, is niet zo verwonderlijk er is gewoon geen concurrentie...En nu maakt het natuurlijk een opleving mee, maar wat komt er nu nog voor de GC?
naar mijn idee geen reet
Althans ik hoor er niks over
quote:omdat ik daar
Op zondag 6 april 2003 22:54 schreef Henk-E het volgende:[..]
Waarom heb je gewoon niet alledrie , hoef je ook je keus niet te verdedigen!!
quote:Metroid Prime en zelda is reden genoeg voor een Gc
Op zondag 6 april 2003 22:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
omdat ik daar
A) geen tijd voor heb
B) geen geld voor heb
C) de ps2 me niet zo kan boeien, en op de GC maar een paar titels
quote:Het zijn dan ook de enige redenen...
Op zondag 6 april 2003 23:00 schreef dubbel0zeven het volgende:[..]
Metroid Prime en zelda is reden genoeg voor een Gc
EDIT : trouwens dit vindt ik allemaal maar onzin hoor ieder koopt toch wat ie wil
quote:cube = zeker wel cool...
Op maandag 7 april 2003 19:24 schreef ShadoW17 het volgende:
Nou ik ga voor GameCube.
Waarom?
Nou das simpel, heb altijd al een nintendo gehad en ik wil gewoon de vervolgen op games die ik op andere nintendo consoles heb gehad zoals Zelda, Metroid, Mario, FZero die topper dus allemaal. Ook vind ik dat de xbox weinig titels heeft die mij aanspreken. En sony is gewoon mijn merk niet, consule ziet er gewoontjes uit, controller zijn ze te lui voor geweest enne hij is al wat ouder dan de cube.
ik vind dat de Cube de meeste echt exclusieve games heeft... Mario, Zelda, Mario Kart, Mario Party, en bijv. Metroid zul je nooit tegenkomen op de andere consoles... wel bijna soortgelijke, maar qua platform en racen tipt nix aan mario (kart)....
Kheb zelf een Xbox, puur omdat ik em toen voor 150 euro kon krijgen. Fifa voor mn broertje erbij gehaald en ikzelf heb DOA3, Halo en SSX erbij gekocht.... Binnenkort Brute Force maar halen...
Playstation zou ik alleen al halen voor GTA3 en Vice City... maar die komen/zijn er ook op de PC... dus om dan 250 euro uit te geven aan een PS2? nee...
'k heb nu ook een Cube.., en 'k moet zeggen dat ik die wel leuker vind als m'n PS2, 't zijn exclusievere games zoals alleen miyamoto dat kan ![]()
Mario is echt mario.., Zelda is meesterlijk gemaakt, en er zit leuke humor in.., iets wat ik bij andere consoles nog wel eens mis.., en metroid prime is een 1st person view game waar ik totaal aan verslaafd ben.., iets wat niet meer sinds doom is voorgekomen..
quote:Jezus Christus..
Op maandag 7 april 2003 21:10 schreef G1Ace het volgende:
terwijl bijv. de xbox alleen maar voor tieners zijn die alleen maar willen fraggen
* Sistex heeft ze alle 3 naast elkaar staan ->
maja, das wel over vorig jaar, dus metroid en zelda doen nog niet mee
quote:Smots !!! Je leeft nog !
Op maandag 7 april 2003 22:52 schreef Smots het volgende:
Ik blijf erbij:
Kinders, KAP er nou eens mee....
En ff ontopic : Alle 3 leuke consoles, maar ik heb een PS2 vanwege type games. Ieder z'n eigen mening, maakt de grafische kwaliteit nou uit van een spel. Gameplay gaat het om!
Playstation verdient respect voor de enorm snelle opmars en supersterke marktpositie. Je zou zeggen dat Sony altijd nummer 1 is geweest ![]()
Dat de console niet mooi is ("consule ziet er gewoontjes uit, controller zijn ze te lui voor geweest") lijkt me gewoon een mening. Ik vind hem strak gestyled.
X Box: ik vind dat Microsoft het best goed doet. Wat Nintendo voor de software doet (vernieuwend bezig zijn, waar voor je geld) doet Microsoft met de hardware en randapparatuur. Dat ze er veel geld in pompen, is toch alleen maar mooi? Ik snap niet dat iedereen daar zo over loopt te zeuren.
quote:Gekke vraag hoor, maar wat is zo vernieuwend aan Nintendo?
Op maandag 7 april 2003 23:22 schreef Robino het volgende:
Nintendo heeft een grote schare fans, maar dat vind ik eigenlijk een groot nadeel. Werkt hypes, verafgoding, subjectiviteit e.d. in de hand.Playstation verdient respect voor de enorm snelle opmars en supersterke marktpositie. Je zou zeggen dat Sony altijd nummer 1 is geweest
Dat de console niet mooi is ("consule ziet er gewoontjes uit, controller zijn ze te lui voor geweest") lijkt me gewoon een mening. Ik vind hem strak gestyled.X Box: ik vind dat Microsoft het best goed doet. Wat Nintendo voor de software doet (vernieuwend bezig zijn, waar voor je geld) doet Microsoft met de hardware en randapparatuur. Dat ze er veel geld in pompen, is toch alleen maar mooi? Ik snap niet dat iedereen daar zo over loopt te zeuren.
quote:En over dat gameplay ding: kan op elk platform bagger zijn, ligt dus gewoon aan de games die jij verkiest
Op maandag 7 april 2003 22:55 schreef JK het volgende:Check je ICQ aub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |