Ik heb zelf bv. nog nooit gezegd dat de Cube of PS2 niks zijn, alleen dat de Xbox technisch iets beter is.
Maar jij probeert in zo ongeveer elke post de Xbox af te zeiken, en dat geldt voor meer mensen.
En dat vind ik inderdaad zielig.
Vooral dar gezeur van jullie over de gameplay, die op de PS2 veeel beter zou zijn....
En dan wel zeggen dat je bv. Halo nog nooit gespeeld hebt, hoe weet je dan dat die gameplay zo slecht is?
En heb je mij ooit 1 keer zien zeggen dat de gameplay op de Xbox veeel beter is?
Ik vind het gewoon suf dat sommigen zo bevooroordeeld zijn: "ik heb zelf alleen een PS2, dus die Xbox is niks"
Zelf heb ik nu alleen maar een Xbox meer, maar de andere 2 zijn ook best leuke dingen.
Heb ik jou nou nog nooit zien toegeven.
quote:Mee eens. Moet je eens kijken wat je zelf allemaal gepost hebt over de xbox. Tuurlijk mag je de xbox niks vinden maar dat hoef je niet de hele tijd komen te melden hoor.
Op zaterdag 08 juni 2002 12:54 schreef StrayDog het volgende:
Eh, Bastard... volgens mij beschuldig je nu andere mensen van iets waar je je vooral zelf alleen maar schuldig aan maakt...
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 08-06-2002 14:58]
quote:Ik zie het je al eerder, mijn o en u toets wisselen af en toe om!!! Wat weet jij trouwens van Shenmue op de Xbox??
Op zaterdag 08 juni 2002 14:34 schreef StrayDog het volgende:
consOle
quote:Ja maak dat je moeder wijs, zeg nou eens serieus: waarom typ je nou altijd consUle???:?
Op zaterdag 08 juni 2002 14:59 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Ik zie het je al eerder, mijn o en u toets wisselen af en toe om!!! Wat weet jij trouwens van Shenmue op de Xbox??
Van Shenmue weet ik eigenlijk niks, ik speel dat soort spellen zelf ook nooit.
quote:Macht der gewoonte, ik type zo snel, dat als ik er aan denk het volgende bericht al aan het typen ben, maar bij deze zal ik me aanpassen, jammer dat je nix over shenmue weet, want dat spel zou voor mij een reden kunnen zijn om xbox aan te schaffuh.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:04 schreef StrayDog het volgende:[..]
Ja maak dat je moeder wijs, zeg nou eens serieus: waarom typ je nou altijd consUle???:?
Dat van die o en u omwisselen is echt gelul, want bij andere woorden zie ik nooit dat je ze verwisselt en het woord console typ je altijd verkeerd...
Ik vind het wel grappig, maar wel vreemd
quote:Aha, het raadsel is opgelost.
Op zaterdag 08 juni 2002 15:07 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Macht der gewoonte, ik type zo snel, dat als ik er aan denk het volgende bericht al aan het typen ben, maar bij deze zal ik me aanpassen, jammer dat je nix over shenmue weet, want dat spel zou voor mij een reden kunnen zijn om xbox aan te schaffuh.
En over Shenmue, misschien dat er anderen zijn hier die er meer over weten?
Edit: deze link al gevonden: http://www.gamespot.co.uk/stories/news/0,2160,2110929,00.html
Shenmue II op Xbox, zou ergens dit najaar moeten uitkomen, dus dat wordt toch een Xbox dan he ![]()
Met google is er trouwens nog veel meer info te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door StrayDog op 08-06-2002 15:20]
ik heb zelf een ps2 en een cube,de reden dat ik een xbox niet koop is omdat het idee gewoon niet erg aanslaat bij mij,en die prijsverlaging van 180 euro in ene keer is ook te erg,je zou gewoon genaaid zijn als je hem eerder had.
en tja,microsoft op de tv daar krijg rare gevoelens over,ik heb ze liever op de pc(naar mijn mening willen ze teveel,eerst pc nu console,wat daalijk?een automerk?)
de ps2 is al wat ouder nu maar ik vind dat die het nog bijhoud,en de cube is ook mooi,hoog fungehalte en spellen die NIET gepoort worden naar andere consoles.( cube is bijna xbox beeldqualiteid,scheelt weinig)
kunnen we niet een enorme knokpartij organiseren,alle ps2,cube en xbox fans tegen elkaar,last man standing wint.
xbox:slappe pc nerd's
cube:kinderen tot volwassenen
ps2:van alles door elkaar
uikomst:een zeer cool bloederige strijd ![]()
ben je gelijk van het gezeik af(op die ene na
quote:Lijkt me niet echt een goed idee. We hebben namelijk al zoiets gehad van een console war. En je bent dan niet meteen van dat gezeik af!! En dat je genaaid zou zijn dat je de xbox nog voor 480 hebt gekocht inplaats van 300 dat is niet zo! De gene die hem voor 26 april hebben gekocht krijgen 2 games en een controller gratis toegestuurd van m$. En ik had hem voor 26 april gekocht voor 300 euro
Op zaterdag 08 juni 2002 22:03 schreef the_contract_killer het volgende:
kunnen we niet een enorme knokpartij organiseren,alle ps2,cube en xbox fans tegen elkaar,last man standing wint.xbox:slappe pc nerd's
cube:kinderen tot volwassenen
ps2:van alles door elkaar
uikomst:een zeer cool bloederige strijd
ben je gelijk van het gezeik af(op die ene na
Satoru Iwata is de nieuwe voorzitter van Nintendo en die zei dat Nintendo niet optimistisch is over de game markt. Hij zei verder dat ookal kom je met een nieuw product aan, mensen raken snel uitgekeken.
Andere mensen laten weten dat de GameCube wel eens de laatste console van Nintendo kan zijn. Volgens hen staat Nintendo echt voor games. Het kan dus zijn dat Nintendo de weg van Sega volgt.
Zullen we ooit Mario op de PlayStation 3 tegenkomen? Of Zelda op de Xbox 2? We zullen zien, maar of we er blij mee moeten zijn is een tweede?
quote:Ik zou het wel lekker vinden hoor, hoef je tenminste niet meer 3 verschillende consoles te kopen om alle games te kunnen spelen.
Op zondag 09 juni 2002 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:
We zullen zien, maar of we er blij mee moeten zijn is een tweede?
quote:Wat ik er van begrepen had, was dat Nintendo idd niet elke keer nieuwe consoles wilde ontwikkelen, maar zich op de spellen wilde richten. Maar vergeet niet dat nintendo voor de consoleontwikkeling ook heel veel betekend heeft (schouderbuttons, analoge stick, etc). Dus het zou jammer zijn als we dat zouden moeten missen. En nintendo als developer, ik kan het me eigenlijk nog niet voorstellen. Maar wie weet is dat over 10 jaar wel het geval. Ze zullen natuurlijk wel doorgaan met de Game Boy, want dat is dus een enorme goudmijn, omdat er nauwelijks concurrentie is.
Op zondag 09 juni 2002 16:24 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm... las dit net op Gsx:Satoru Iwata is de nieuwe voorzitter van Nintendo en die zei dat Nintendo niet optimistisch is over de game markt. Hij zei verder dat ookal kom je met een nieuw product aan, mensen raken snel uitgekeken.
Andere mensen laten weten dat de GameCube wel eens de laatste console van Nintendo kan zijn. Volgens hen staat Nintendo echt voor games. Het kan dus zijn dat Nintendo de weg van Sega volgt.
Zullen we ooit Mario op de PlayStation 3 tegenkomen? Of Zelda op de Xbox 2? We zullen zien, maar of we er blij mee moeten zijn is een tweede?
quote:Ik ben benieuwd of deze actie echt komt. En als deze komt, verlagen ze dan nog steeds de prijzen van de xbox games of laten ze de prijs hangen rond de 80 euro? Er was namelijk ook wat nieuws dat er ook 3rd party games in prijs zouden worden verlaagd.
Een nieuw geruchtje voor jullie om deze zondag nog door te komen. Het woord gaat namelijk dat er een nieuwe actie komt van Microsoft om de Xbox aan de man te brengen.Het gaat hier om een actie waarbij je een gratis Xbox krijgt als je daarbij ook 150 pond aan software koopt. In euro's zou dat neekomen op 248.61¤, als je dus 248.61¤ uitgeeft aan Xbox software is de Xbox gratis. De 248.61 zal wel worden afgerond naar 250¤ mocht deze actie ooit van start gaan.
Ik wil nadrukkelijk zeggen dat het om en gerucht gaat en dat er nog niks is bevestigd. Als Microsoft dit gaat doen dan is dae kans groot dat veel mensen toch maar een Xbox in huis halen omdat ie toch gratis is. De motivatie achter deze actie moet de slechte verkoop zijn van de Xbox.Microsoft zou met deze actie willen bereiken dat iedereen straks een Xbox in de huiskamer heeft staan.
In Japan loopt ie ook voor geen meter, en daar loopt de GC ook niet geweldig. Daar is de PS2 echt heerser.
Wat mij betreft zijn ze allemaal goed, maar als er een iets beter is dan is het de gamecube
X-box doet het goed, maar dat ding is zo duur ![]()
Waar haal je de goedkoopste GameCube?
quote:Je trekt dus allerlei conclusies over iets waar je geen ervaring mee hebt. Halo heeft juist een fantastische gameplay, en de graphics zijn juist best teleurstellend (omdat er al een paar jaar aan gewerkt is). Dat je het niet wil spelen moet jij weten, maar je gooit een hoop argumenten van de Xbox zonder pardon overboord. Puur boycotten heet dat!
Op zaterdag 08 juni 2002 10:35 schreef Bastard het volgende:
En zo hoort dat ook te gelden voor de pro halo aanhangers.. Ik heb het nog niet gespeeld, ben er niet voor in de gelegenheid gekomen ook. Maar ik kan wel zeggen dat na het lezen van enkele reviews het spel mij helemaal niet trekt. Voor mijn idee is het gewoon weer een FPS die de trend over neemt van de pc. Gooi daar een dot gelikte gfx bij en er gaan een hoop mensen overstag. Moeten hun weten prima, maar ga niet dan lopen aansturen tot een discussie want ik wil het spel niet eens spelen!!!
quote:'t is maar een spelcomputer hoor!
Sterker nog, door al dat gezeik en gepruts hier op het forum van dees of geen over dat ding, mensen die zich profileren alsof ze er mee gaan trouwen en proberen mij uit te lokken kan ik zeggen dat ik alleen maar een groeiende anti pathie aan het ontwikkelen ben voor die doos.
XBOX valt dus al af...
Sony :
Playstation 1 (AKA PixelStation)
Playstation 2
Nintendo :
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance
Nintendo 8 Bit
Super Nintendo 16 Bit
Nintendo 64 bit
Gamecube 128 bit
Lijkt me duidelijk... ![]()
Gamecube laat PS2 en XBOX alle hoeken van 128 bit zien,
oftewel :
Gamecube blaast PS2 en XBOX pleite!
quote:Vind jij ja. Kijk maar eerst eens naar de games. Daar koop ik een console voor. Xbox is wat krachtiger, maar het hangt natuurlijk ook van de games af die op zo'n console uitkomen.
Op vrijdag 28 juni 2002 15:08 schreef EggsTC het volgende:
Alles draait om ervaring...XBOX valt dus al af...
Sony :
Playstation 1 (AKA PixelStation)
Playstation 2Nintendo :
Gameboy
Gameboy Color
Gameboy Advance
Nintendo 8 Bit
Super Nintendo 16 Bit
Nintendo 64 bit
Gamecube 128 bitLijkt me duidelijk...
Gamecube laat PS2 en XBOX alle hoeken van 128 bit zien,
oftewel :
Gamecube blaast PS2 en XBOX pleite!
Laat iedereen maar gamen op een console naar keuze
quote:In Nederland de Mediamarkt. Ik dacht 195 euro.
Op vrijdag 28 juni 2002 13:33 schreef Robino het volgende:
Ik vind het aanbod voor de GameCube alsnog een beetje teleurstellen![]()
X-box doet het goed, maar dat ding is zo duur
Waar haal je de goedkoopste GameCube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |