quote:
Maar als die hufter dat geld niet in eigen zak gestoken had was ontwikkelingsgeld niet of minder nodig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:42 schreef Feestkabouter het volgende:
TT komt niet overeen met de OP, volgens de OP gaat het om olieopbrengsten.
De PVV wil juist dat er een uitzondering gemaakt wordt en er een apart fonds komt speciaal voor het zuiden van Soedan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik ben naief.![]()
Goed dat er gekort gaat worden op die ontwikkelingsgelden.
Maar dat geld gaat dan niet naar het noorden van Soedan, waar de lichtgetinte bad guys wonen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De PVV wil juist dat er een uitzondering gemaakt wordt en er een apart fonds komt speciaal voor het zuiden van Soedan.
Nee, op Deep Space 9 werkt dr. Julian Bashir, welke volgens mij wel een goeie is:quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
Heten alle onbetrouwbare honden Bashir ofzo
gekort is niet goed genoeg, helemaal dichtdraaien die geldkraan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:45 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik ben naief.![]()
Goed dat er gekort gaat worden op die ontwikkelingsgelden.
En familie van een president van Sudan, serieus!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, op Deep Space 9 werkt dr. Julian Bashir, welke volgens mij wel een goeie is:
[ afbeelding ]
En hier sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:20 schreef vergezocht het volgende:
Aan de hand van die laatste reactie van Moussie is de OP incorrect en overbodig. maar goed ts dit gaat niet over ontwikkelingsgeld en niet 'Afrika' is de juiste benoeming maar Soedan. En voor deze documenten hoeven de Amerikanen zich niet te schamen.
Jij bent dus dom.quote:Op zaterdag 18 december 2010 02:20 schreef vergezocht het volgende:
Aan de hand van die laatste reactie van Moussie is de OP incorrect en overbodig. maar goed ts dit gaat niet over ontwikkelingsgeld en niet 'Afrika' is de juiste benoeming maar Soedan. En voor deze documenten hoeven de Amerikanen zich niet te schamen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:36 schreef thumbnail het volgende:
Is het dan echt allemaal 1 corrupte bende?
Jaquote:Afschaffen die hele ontwikkelingshulp maffia
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |