DOEIquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga.
Wens mij een fijne vakantie toe.
Ik wil Micha neuken.
Okequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga.
Ik wil Micha neuken.
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga.
Ik wil Micha neuken.
ik weet niet, we hadden het over afspraken en toen was ik inspiratieloosquote:
ja uiteraardquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay. Dan hebben we hem nog tegoed hè!
Ik herinner je je er dinsdag wel aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja uiteraard![]()
help me dan even herinneren via PM ofzo
maar jij weet de titel nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:38 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik herinner je je er dinsdag wel aan.
gelukkig dat er in een zeef altijd wel wat blijft hangen... tenzij er steekje los zit natuurlijkquote:
Ik had jou nog niet eens opgemerkt!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
gelukkig dat er in een zeef altijd wel wat blijft hangen... tenzij er steekje los zit natuurlijk
er blijft ook wel wat hangen....quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
gelukkig dat er in een zeef altijd wel wat blijft hangen... tenzij er steekje los zit natuurlijk
Hoi Tilboyquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:42 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik had jou nog niet eens opgemerkt!
Ik ken nog een beertje...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat beertje is echt een schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem doelde ik ook op dat beertje
Jouw beertje begint ook met een B.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook gek op beertje hoor, ik vind er ook wel eentje
Mijn niveau, maarja dat is lastig te bereiken hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee deze post voegt veel toe
wat voor niveau wil jij dan?
Als je niveau wilt ben je op het verkeerde adres.quote:
Ik ken je net, en je gaat nu al weg. Ben ik echt zo erg?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als je niveau wilt ben je op het verkeerde adres.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Alhoewel het niveau de komende week nog wel om hoog zal gaan aangezien ik niet zal posten.
Nee ik hoef geen antwoord op die vraag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik ken je net, en je gaat nu al weg. Ben ik echt zo erg?
Ik ga op vakantie. En ik kan geen afscheid nemen, dit is al de 4e keer dat ik afscheid probeer te nemen, maar ik blijf terugkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik ken je net, en je gaat nu al weg. Ben ik echt zo erg?
Ik vind je nu al een baas omdat je jezelf quote. En dat doen alleen de users met verschrikkelijk veel zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen antwoord op die vraag.
Dus je kan nu al niet zonder mij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie. En ik kan geen afscheid nemen, dit is al de 4e keer dat ik afscheid probeer te nemen, maar ik blijf terugkomen
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een baas omdat je jezelf quote. En dat doen alleen de users met verschrikkelijk veel zelfvertrouwen
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind je nu al een baas omdat je jezelf quote. En dat doen alleen de users met verschrikkelijk veel zelfvertrouwen
Dan word jij later een goede droeftoeter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee want ik ben jouw leerling
dat is mij doel ook, jeweetzelfquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan word jij later een goede droeftoeter.
Die smiley verwart mijquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mij doel ook, jeweetzelf [ afbeelding ] forever love [ afbeelding ]
Wat heb jij met beren?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is mij doel ook, jeweetzelf [ afbeelding ] forever love [ afbeelding ]
die heb ik ook steeds in mn hoofdquote:
Berend botje is geen beer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik ook steeds in mn hoofd
Berend Botje ging uit varen
met zijn scheepje naar Zuid-Laren
De weg was recht de weg was krom
nooit kwam Berend Botje om
Ofzo?
[ afbeelding ]
Jaaa! En wat dacht je van Brother Bear?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die heb ik ook steeds in mn hoofd
Berend Botje ging uit varen
met zijn scheepje naar Zuid-Laren
De weg was recht de weg was krom
nooit kwam Berend Botje om
Ofzo?
[ afbeelding ]
er schijnt ook een restaurant Beren te zijn ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaa! En wat dacht je van Brother Bear?
Of burritos.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Beren kunnen je broodjes leren smeren
Beregezellig!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er schijnt ook een restaurant Beren te zijn ofzo
Of een beer in oberpak.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat zal best, en de obers zijn verkleed in berenpak
Ga huilie doen bij je moederquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
Jemig hé, wat heb ik een hekel aan Stewie-Griffin![]()
Da's dan ook de enige die ik echt niet mag, andere user heb ik nog wel respect voor, maar voor hem echt niet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zou ik ook wel willen zien jaquote:
Hij heeft best lekkere bovenarmen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga huilie doen bij je moeder
[..]
dat zou ik ook wel willen zien ja
Jup. Had alleen niet verwacht dat ie hier nog meelas.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hij is gewoon helemaal lekker
ik ook niet, ach schijtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Had alleen niet verwacht dat ie hier nog meelas.![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:07 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik vind heel lief dat je me zo noemt, maar voortaan niet meer in openbaar.
praat nooit zo over berenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:08 schreef Tilboy het volgende:
[..]
ow je had het over die kut beer.....
Toedels Honkquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef honkeytonk het volgende:
Nu ben ik echt weg hier, deze keer gaat de PC uit. Tot volgende week. PM mij maar als je weer eens wilt zeggen hoe geweldig ik ben.
Daaag HT'je, veel plezier en geniet ervan! Ik denk aan je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef honkeytonk het volgende:
Nu ben ik echt weg hier, deze keer gaat de PC uit. Tot volgende week. PM mij maar als je weer eens wilt zeggen hoe geweldig ik ben.
Ik zat dus zo te zoeken op honkeytonk, kom ik dit tegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Tilboy het volgende:
Moet je is Tilboy bij google intypen, dan krijg je een stomme chinees....
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:222RPHTvAE4_8M:http://img11.imageshack.us/img11/4091/lolgdw.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Bij Tilboy krijg ik deze,...
Doei HT ik zal je missen en ik denk aan je
doegquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zat dus zo te zoeken op honkeytonk, kom ik dit tegen
Foxit! (je weet wel, twexit, maar dan van FOK!)![]()
![]()
![]()
Bye.
Okay. Wordt druk hier met de stelletjes.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en dat betekent dat hij wilt neuken met HT
Ik heb afspraak op woensdag met hem. (a)quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en dat betekent dat hij wilt neuken met HT
ja deze SC zorgt voor veel stelletjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay. Wordt druk hier met de stelletjes.
Doe ik ook wel als jij weg gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Raar niet. Vroeg het me gewoon even af.
Ik denk dat Benny het daar niet zo mee eens zal zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus jij wilt Lutte en HT neuken?
Tegelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus jij wilt Lutte en HT neuken?
dat wordt wel erg druk....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat kan, maar dan moet je Benny er ook bij nemen
Dat wordt dan donderdag voor gala.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan moet je HT op een andere dag inplannen
3 dagen op Fok en nu al problemen met Mod.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu krijg je een note omdat je aan zn wijffie wilt zitten![]()
shame on you!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Tilboy het volgende:
[..]
3 dagen op Fok en nu al problemen met Mod.
Ik heb al een keer een ban gehad op forum tot 2475....
Je bent gewaarschuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:17 schreef Tilboy het volgende:
[..]
3 dagen op Fok en nu al problemen met Mod.
Ik heb al een keer een ban gehad op forum tot 2475....
Tilboy zal niet weten dat...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
shame on you!
was trouwens een geintje hoor
nee hij let ook niet opquote:
Te laatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:19 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Lees mijn bericht dan maar niet...
Wie danquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de duivel himself kijkt mee
Idd, HT was toch al weg?quote:
sorry schat uhm ik bedoel Luttequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat je me maar geen schat moet noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
OMG mijn post in een topic is 4 keer gekwoot, nu voel ik me speciaal
Als je je dan al bijzonder voelt ben je best wel zielig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA CBS
Ik heb iets met Benny.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Idd, HT was toch al weg?
[..]
sorry schat uhm ik bedoel Lutte
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
OMG mijn post in een topic is 4 keer gekwoot, nu voel ik me speciaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
ik ben een autist dus pest me niet zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Als je je dan al bijzonder voelt ben je best wel zielig.
OMG jij bent echt een grappenmakerquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
OMG jij bent echt een grappenmaker
Dat hoefde je mij niet te vertellen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA CBS
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:24 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Dat hoefde je mij niet te vertellen hoor.
Nee..quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..
Bedoelde; Welk stelletje wil als mijn bezit beschouwd worden? Jullie mogen koken, schoonmaken e.d.
Lutte en iBenny..ik vind jullie wel slaafmaterial
Geloof me, hen wil je niet!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..
Bedoelde; Welk stelletje wil als mijn bezit beschouwd worden? Jullie mogen koken, schoonmaken e.d.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:25 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..
Ik wil niet racistisch zijn maar ik heb gehoord dat mijn voorouders heel erg goed waren in handelen van mensen met een andere kleur op hun huid.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En dan?
[..]
Sletjes genoeg..slaven niet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik wil niet racistisch zijn maar ik heb gehoord dat mijn voorouders heel erg goed waren in handelen van mensen met een andere kleur op hun huid.
Duuuss....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik wil niet racistisch zijn maar ik heb gehoord dat mijn voorouders heel erg goed waren in handelen van mensen met een andere kleur op hun huid.
Wat ze hadden een bedrijf die Sinterklaas en zwarte piet verhuurde. Compleet met strooigoed voor maar 2 gulden per uur!quote:
Juistem....quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Wat ze hadden een bedrijf die Sinterklaas en zwarte piet verhuurde. Compleet met strooigoed voor maar 2 gulden per uur!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Wat ze hadden een bedrijf die Sinterklaas en zwarte piet verhuurde. Compleet met strooigoed voor maar 2 gulden per uur!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij zijn samen tot een unaniem besluit gekomen tochquote:
ow okee, nou dan weet je het nuquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wij zijn samen tot een unaniem besluit gekomen toch
Wie wil je anders?
Maar leuk, ben en lutje zijn een stelletje..dat punt miste ik op tc dus
Doei he.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik stop al, ik ga lekker naar bed
over 7,5 uur weer bij Super de Boer staan...
Had je dat nog niet door?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wij zijn samen tot een unaniem besluit gekomen toch
Wie wil je anders?
Maar leuk, ben en lutje zijn een stelletje..dat punt miste ik op tc dus
Nuchter vakkenvullen is saai ouwe..stel voor dat je nachtje doorhaald en morgen als een zombie gaat werken..maak je hele leipe sheit meequote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik stop al, ik ga lekker naar bed
over 7,5 uur weer bij Super de Boer staan...
Vorige keer zei baas dat ik dat niet te vaak moet doen want dan was ik niet meer welkom...quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nuchter vakkenvullen is saai ouwe..stel voor dat je nachtje doorhaald en morgen als een zombie gaat werken..maak je hele leipe sheit mee
ok kutquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:32 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Vorige keer zei baas dat ik dat niet te vaak moet doen want dan was ik niet meer welkom...
Ja, vond eerst jullie op elkaar lijken, maar jullie passen wel bij elkaar. En ik had een vermoeden, maar zit er ook best vaak naast (zou je niet zeggen uiteraard..), dus met mn broer-zus opmerking was het wat safer.quote:
Haha, nou, we hebben dus iets. CC's schuld!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, vond eerst jullie op elkaar lijken, maar jullie passen wel bij elkaar. En ik had een vermoeden, maar zit er ook best vaak naast (zou je niet zeggen uiteraard..), dus met mn broer-zus opmerking was het wat safer.
Mijn schuldquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou, we hebben dus iets. CC's schuld!
Vertel..wie van de 2 is dronken gevoerd door cc?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, nou, we hebben dus iets. CC's schuld!
CC heeft me volgeschonken met breezers, duh.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vertel..wie van de 2 is dronken gevoerd door cc?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
CC heeft me volgeschonken met breezers, duh.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik wilde zeggen, het is hier volgens mij het laagste van het laagste op dit momentquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kom hier juist om het nog meer te verlagen, voor zover dat nu nog mogelijk is
Hehe,,,iewlll,,breezahhs..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sowieso niet als ondergetekende hier is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde zeggen, het is hier volgens mij het laagste van het laagste op dit moment
HOAX!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op dit moment doe ik 5 dingen tegelijk
En daarom komt het vriendinnetje op de laatste plaats.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOAX!
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk doen
Voer geen oorlog! voer de eendjes Beren!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daarom komt het vriendinnetje op de laatste plaats.
Grapje Benny, ik snap het, iets met oorlog voorkomen.![]()
Alsof eendjes beren opkunnen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voer geen oorlog! voer de eendjes Beren!
Waar denk je dat mijn linkerhand nu is..quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HOAX!
Mannen kunnen maar 1 ding tegelijk doen
Aah Bou.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn linkerhand nu is..
Opgelost en opgelostquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
En daarom komt het vriendinnetje op de laatste plaats.
Grapje Benny, ik snap het, iets met oorlog voorkomen.![]()
Bij Hoevelaken linksaf.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opgelost en opgelost
Zo, waar waren we
over het niveauquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opgelost en opgelost
Zo, waar waren we
Jij hebt het over wat andersquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja zo hoog heb ik het in tijden niet meegemaakt
PM eens terug!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik kan met mijn leuter zappen..en mn handen blijven, om de beurt, warm
Eerlijk... ik weet het ook niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Benny!
ik weet nu nog niet wat je bedoelde
Zwanger?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk... ik weet het ook niet meer
ik zei zo hoog heb ik het nog nooit gezien en toen zei jij jij bedoelt iets anders, maar ik weet niet wat ik dan zou moeten bedoelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerlijk... ik weet het ook niet meer
Hoogtepuntje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei zo hoog heb ik het nog nooit gezien en toen zei jij jij bedoelt iets anders, maar ik weet niet wat ik dan zou moeten bedoelen
Ik weet het echt niet meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei zo hoog heb ik het nog nooit gezien en toen zei jij jij bedoelt iets anders, maar ik weet niet wat ik dan zou moeten bedoelen
Jouw schuld...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw geheugen is dus ook al een zeef
hoi benny.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw schuld...
Nee, wacht... Lutte's schuld
EINDELIJKquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw schuld...
Dat viel niet te ontkennenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
EINDELIJK
het moment is daar, hij geeft een ander de schuld
Haha, sorry.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jouw schuld...
Wat liefde wel niet doet met jequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, sorry.En ik ben nu ook echt een concentratieloze zeef.
Je bent echt niet de enige dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, sorry.En ik ben nu ook echt een concentratieloze zeef.
Je moest eens weten...quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat liefde wel niet doet met je
Je moet eens wetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat liefde wel niet doet met je
I hope so!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wist het
en misschien weet ik het binnenkort ook wel
Geestelijke band, gedachten bij iemand anders, om 22:22 op de klok kijken. Ik word bijgelovig.quote:
OKeequote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is pas de derde keer vandaag dat we precies hetzelfde zeggen.
ik keek net om 22,23quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geestelijke band, gedachten bij iemand anders, om 22:22 op de klok kijken. Ik word bijgelovig.
Ben je veel te lief, aardig en mooi voor!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja achja, ik zal denk ik geen oude vrijster worden ofzo
quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geestelijke band, gedachten bij iemand anders, om 22:22 op de klok kijken. Ik word bijgelovig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |