abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:54:46 #1
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90056620
Hier verder
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:58:12 #2
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_90056779
dus!!
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_90056804
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ja sorry, nu begin ik het ook even een BEETJE zat te worden :/.
Adem in, adem uit. Je bent pas 20 toch? Ik was 20 toen ik bij de baas begon, en ik was absoluut niet de oudste. Er zitten mensen in mijn klas van ruim 30, en een herintreder van 37 ofzo. En ik ken een jongen van mijn leeftijd (25) die net in de EMMV is begonnen. Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
pi_90056884
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:48 schreef Vronsky het volgende:

Weetje, waar haal jij het eigenlijk in je hoofd om constant commentaar te leveren?
Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

quote:
Alsof ik het zo heerlijk vind dat ik geen werk kan krijgen omdat ik of te jong ben met te weinig ervaring, of te oud ben en dus te duur ben, of niet over het juiste "profiel" beschik, of een verkeerd diploma?
Dat hoor je mij niet zeggen.

quote:
Heb jij enig idee hoeveel GELUK je hebt dat je gewoon werk hebt?
Jij hebt zo te horen nooit problemen gehad..
Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

quote:
Word in ieder geval niet echt vrolijk meer van sommige mensen op dit forum die alleen maar azijn-pissen. :{w
Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90056914
quote:
@vronksy

[..]

:') Ik ben niet degene geweest die al 3 maanden roept naar griekenland te gaan, of toch de journalestiek in te willen of toch maar naar het legioen te gaan.... Bedoel, vind je het gek dat ik zo reageer?

Dat je met je portfolio bezig was dat begreep ik al, maar waarom je dat deed weet ik niet want ik werk namelijk overdag en ben niet de hele dag gekluisterd aan de sc. Dus vandaar dat ik niet wist dat dat je daarin afgestuurd bent.
Sterker nog, het enige wat ik weet is dat je ooit bij de brandweer hebt gezeten en daarmee gestopt was en nu werkloos thuis zat.

En nee, ik pis JILLZ en geen azijn... :{w
...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90056992
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Constant? Ik denk dat ik me de afgelopen periode erg heb ingehouden. Terwijl jouw posts over al je wisselende plannen regelmatig vragen om een "harde" reactie.

[..]

Dat hoor je mij niet zeggen.

[..]

Jij denkt dat werken bij Defensie geen problemen kent? Laat je dan maar ergens anders eens goed voorlichten. Van de mensen hier bij DEF wil je blijkbaar dan niks aannemen.

[..]

Blijkbaar lees je alleen posts waar je je over op kunt winden. Er worden hier zeer regelmatig goede adviezen gepost.
Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.

Edit:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
pi_90057100
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef Vronsky het volgende:

[..]

...Ik had dat dus op de vorige pagina gepost. :')
Maar mijn onzekerheid over wat ik precies ga doen heeft veel met mijn prive-situatie te maken en ik ga dat niet op een openbaar forum pleuren.

En dan heb ik vandaag een redelijke wake-up call gehad vandaag, dan PROBEER ik rustig te kijken wat ik dus echt wil en dan krijg je nog steeds dat gezeik.
Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:03 schreef Vronsky het volgende:

En defensie is inderdaad ook een klote werkgever, maar ik heb weinig andere opties.
:')... hou op!! _O-
Er was eens....
pi_90057118
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Er was eens....
pi_90057140
quote:

[..]

Er zijn maar weinig mensen die ECHT goed advies kunnen geven, het is meer in de trant van: Oh je verandert elke dag van mening, en anders is het standaard antwoord gewoon: studeren.
Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

quote:
Dat weiger ik te geloven.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_90057164
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:
Ik ben naar Harry Pottert!

Cobra, rij voorzichtig terug :*
Veel plezier. :*

En ik loop terug. :D
pi_90057318
quote:

Overigens, als je eens ECHT wilt laten weten wat je dan vind, PM het aub: Dat stel ik meer op prijs dan jezelf in te houden :/.
Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
pi_90057442
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:

[..]

Aller eerst het dik gedrukte..
1. je kwam met je prive leven van je vader dat die kanker zou hebben...
2. nu zeg je dat je het misschien zelf hebt...
Je hebt al veel gekermd hier in de sc over je prive leven, dus kraam aub geen onzin uit!

En je weet niet wat je wilt, maar telkens als iemand je probeert te helpen met adviezen luister je er toch niet naar.. dus waarom uberhaubt nog posten?

[..]

:')... hou op!! _O-
Ik vind het heel erg lief dat je post, maar ik heb naar mijn weten ook al het resultaat neer gepleurd ergens.

Maar buiten dat kan ik je verzekeren dat jij ongeveer 90% niet over mij weet, en dat wil ik graag zo houden.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Waarom vraag je hier dan wel steeds wat beter voor je is? Als je toch al weet welke antwoorden je gaat krijgen?

[..]

Dat weiger ik te geloven.
In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dit hebben we een aantal SC's terug al uitgesproken. Je gaf me toen gelijk. ;)
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?

edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
pi_90057680
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:58 schreef jankaas020 het volgende:
Je bent nog jong en kan nog alle kanten op, ga lekker een jaartje 3dmaxxen of weet ik veel wat en kijk dan nog eens goed wat je echt wil en mogelijk is.
pi_90057719
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:

In de hoop dat er misschien toch nog eens iets tussen zit.. heb jij nou nooit eens een probleem gehad dat je niet door de bomen het bos niet meer ziet? ;(
Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

quote:
Dat is waar, maar ik kan mij eerlijk gezegd niet meer herinneren dan dat ik zei dat ik er wel naar luister?
Even teruglezen dan maar?
pi_90057856
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef Vronsky het volgende:
edit:

Maar ik heb ook het gevoel dat ik jullie allemaal aan het irriteren ben, dus meh..
ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
pi_90058036
...Dat is dus ook gewoon het plan :P (Ik ben voorbereid op enig commentaar)

Heb sowieso toch een jaar voordat ik dan weer überhaupt zou kunnen starten.
Ik ben al goedgekeurd en ga alleen maar VOORUIT met alles.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja hoor. Dan vraag ik familie, vrienden of collega's om raad. Komt er niks uit dan gooi ik dat probleem een paar dagen in een lade en kijk er daarna weer eens fris tegenaan. Maar ik ga geen dingen doen waar ik even later op terugkom.

[..]

Even teruglezen dan maar?
Dat heb ik dus vandaag ook gedaan, ik heb een heel erg goed gesprek gehad met mijn beste vriend (Die ik om die reden daarom dus ook het recht heb zo te noemen.), daar kwam eigenlijk ook uit dat ik het beste mezelf maar even kan gaan focussen om eerst m'n leven maar even op orde te krijgen.
En DAN pas echt in de toekomst te gaan kijken.

Was vandaag ook volledig ingestort, al dat gelul van de laatste 8 maanden kwam eruit, er is ook echt zo veel gebeurt.. (Buiten defensie om.)
Voel me er wel een heel stuk beter door.

Kan niet echt zeggen dat 2010 mijn favoriete jaar is geweest, maar op naar 2011!

En enig idee waar het ongeveer stond? Dacht een SC en op pagina 1.. maar geen flauw idee welke :/.

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:22 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

ik denk eerder dat je ons blijft verrassen. ;)
Kan ik me ook weer voorstellen ;).

Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
pi_90058132
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:
Kunnen we het er dus over eens zijn dat ik heel veel problemen heb met te beslissen wat ik nou echt wil en dat dit moeilijk is vanuit mijn kant om dit toe te geven? :P
En hier hebben we de eerste stap. ^O^
pi_90058396
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Vronsky het volgende:

Yep. :Y

En nee ik weet zo niet waar dat stond. Als ik er over struikel laat ik het wel weten.
pi_90058482
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

Dat dus. :)

Op naar de volgende.
  vrijdag 17 december 2010 @ 20:36:29 #20
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_90058565
quote:
Op vrijdag 17 december 2010 20:28 schreef jankaas020 het volgende:

[..]

[drPhil-mode]
You can't change what you don't acknowledge!
[/drPhil-mode]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_90058904
Kut, he, kaderopleiding! :P
pi_90059385
Ik ben ook eigenlijk bang dat ik een verkeerde keuze ga maken en daar over een paar jaar heel veel spijt van ga krijgen.

Hebben het vandaag ook over het vreemdelingen legioen gehad:

Eigenlijk wil je dat ook helemaal niet.. kom je echt tussen schurken terecht (Je gaat echt niet voor de lol erover denken om daarheen te gaan.. geloof me :P)
En wat heb ik dan over 5 jaar.. paar jaar in de jungle en de woestijn gezeten met redelijk veel actie gezien te hebben.
(Die gaan denk ik binnenkort weer even pret hebben in Ivoorkust.)

Dan kan ik wat? Verder bijtekenen of in de bijstand te gaan zitten omdat je verder toch geen ervaring hebt of gezellig van die "prettige" baantjes in stronthopen van de wereld te gaan zoeken.
Is ook niet echt een leven..

En met studeren zit ik weer: veel MBO opleidingen zijn erg saai, en als ik HBO wil gaan doen mag ik dik 2 jaar gaan wachten en dan zijn er nog steeds 1-2 dingen die mij echt interesseren.

Dus toen kwamen we tot de conclusie dat het beter is dat ik even met iets aan de slag ga waar ik al de nodige kennis voor heb en wat mij ook erg goed kan bezig houden.
Goed moment om even alles op orde te krijgen.
pi_90059919
Jesus Vronsky je bent wel lekker aan het zeiken zeg. Cobra4 is niet de enigste die denkt dat je je mening (als je die al hebt) wend als een blad in de wind. Take the broomstick out of your back and grow a spine.
pi_90060131
Ja daar was ik ook al achter gekomen. :')

Feels more like getting kicked when you're already down. ;)
pi_90060343
Ja sorry hoor maar soms moet gewoon gezegt worden waar het over gaat en er niet slap omheen geouwehoerd worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')