Ik alleen in bad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik een keer geprobeerd maar...
nou ik was zo depressief dat ik niet eens gildequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef 92Merel het volgende:
OV, mes in rug, dat klinkt zwaar pijnlijk
Jij bent best een chaootje hequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
bij tekenen kreeg ik een soort mes in mijn rug en dat ging een paar mm erin
en tijdens techniek een boormachine
damn wat ergquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou ik was zo depressief dat ik niet eens gilde
awhquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nou ik was zo depressief dat ik niet eens gilde
Als ie zijn patience in de steek kan laten.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je je vader er vanaf kan rotten
Patiencequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ie zijn patience in de steek kan laten.
ja !quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
mensen moet ik een Ipod kopen??
en wat kost dat me per maand?
Een iPod koop je in 1xquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
Hoe oud was je toen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[..]
dat heel schooljaar was een ramp
Per maand?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:45 schreef tdrone het volgende:
Waarom moest ik lachen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef wuuht het volgende:
Ik weet een leuke username voor iemand die wouter heet en autist is wautist
Je kunt geen internet op je iPod hebben als in provider...quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze doelt op Internet denk ik
En ik ken er een voor iemand die wuuht heet en een mongool is..wuuht'nmongoolquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef wuuht het volgende:
Ik weet een leuke username voor iemand die wouter heet en autist is wautist
ow, ik ben echt superblondquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt geen internet op je iPod hebben als in provider...
Lijkt me zo zwaar kut.quote:
waarom moest ik lachen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En ik ken er een voor iemand die wuuht heet en mongool is..wuuht'nmongool
Mijn vader heet Wout, is hij nu ook autist?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, zo noemen we Wout al jaren.
hoi autistquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En ik ken er een voor iemand die wuuht heet en een mongool is..wuuht'nmongool
Dat kan ook... das dan zo rond de 30 a 40eurio per maandquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk ook dat hij een iPhone bedoelde
nee bedoelde Ipod maar bij een Ipad moet je wel per maand betalen bijv....quote:
mijn hele leven is zwaar kutquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me zo zwaar kut.
Maar nu gaat het wel beter enzo?
Ik heb gewoon letterlijk kippenvel
iPod is WiFiquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee bedoelde Ipod maar bij een Ipad moet je wel per maand betalen bijv....
hoe zit dat dan met internet?
Ooit al aan gedacht om naar een psycholoog te gaan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn hele leven is zwaar kut
nu gaat het wel wat beter maar zakt weer
ow ik vind het echt klote voor jequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn hele leven is zwaar kut
nu gaat het wel wat beter maar zakt weer
heb een verwijsbrief van 6 maanden terugquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ooit al aan gedacht om naar een psycholoog te gaan?
kan je die niet alsnog gebruiken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb een verwijsbrief van 6 maanden terug
Nog geen gebruik van gemaakt dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
heb een verwijsbrief van 6 maanden terug
Jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je die niet alsnog gebruiken?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog geen gebruik van gemaakt dus
das wel minderquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
Fiets ik helemaal naar Micha om daar mijn laatste avond voor de vakantie door te brengen, moet ze in een keer weg omdat het slecht gaat met haar oma![]()
![]()
En nu moet ik deze avond dus weer FOK!ken, ie pee vee bij Micha zijn
Heej, gezellig, weer een nieuwequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef wuuht het volgende:
Ik zit sinds dit jaar weer in een kut klas
Huum... Vervelend voor haar! En voor jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
Fiets ik helemaal naar Micha om daar mijn laatste avond voor de vakantie door te brengen, moet ze in een keer weg omdat het slecht gaat met haar oma![]()
![]()
En nu moet ik deze avond dus weer FOK!ken, ie pee vee bij Micha zijn
doeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Oceanview het volgende:
En we sluiten af met de aflevering "In de leven van Oceanview."
Graag bedankt en tot de volgende keer.
Ik ga soep brengen naar mijn oma later
Wat lief!! Doeidoei.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Oceanview het volgende:
En we sluiten af met de aflevering "In de leven van Oceanview."
Toedeloequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Oceanview het volgende:
En we sluiten af met de aflevering "In het leven van Oceanview."
A diosquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Oceanview het volgende:
En we sluiten af met de aflevering "In het leven van Oceanview."
Ik zal de " ie pee vee' niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum... Vervelend voor haar! En voor jou natuurlijk.
En ik word echt misselijk van jou met je ie pee vee.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal de " ie pee vee' niet meer gebruiken
Omdat ik vandaag een onthoofde smurf op het ijs zag liggenquote:
Aii, dat zag er vast niet zeer smurfig uit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag een onthoofde smurf op het ijs zag liggen
Nee het was een beetje onsmurfelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Aii, dat zag er vast niet zeer smurfig uit.
Dat kan ik mij goed voorsmurfen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het was een beetje onsmurfelijk
Ja ? Oh dat ben ik alweer vergetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maar natuurlijk..jij bent diegene die ik je high op je foto noemde
Dat heb ik gisteren al gedaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat boudbou te goed klonk om achtet tinychatte staan
Koentje!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Ben 55 minuten onderweg vanaf Almere
Draai nu de A4 op
Tot op heden klaag ik niet
Als het goed is, staat het vereeuwigd in je foboquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja ? Oh dat ben ik alweer vergeten
Hoi koenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Draai nu de A4 op
Ongetwijfeldquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als het goed is, staat het vereeuwigd in je fobo
Moet jij je niet met autorijden bezighouden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Koen66 het volgende:
Draai nu de A4 op
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en omdat ik druk bezig ben.
Gewoon niet TC'en, dan is het hier een stuk drukkerquote:
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga nu eten liefjes, tot zo, en straks post ik mn nickpics
Smakelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Eetsequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Smakelijk liefje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tot een kwartier van te vorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
ow ik moet prono nog invullen
kan dat nog?
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
Michhas!
Ik lijkt toch heul niet op Herman?!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee
Ik zei dat ook niet, ik zei dat ze moesten stoppen maar ze gingen door
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Wacht... dit wordt op deze manier een hele kleffe SC
Ach, boeie....
DaniaDania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
Dania
![]()
ja ga ik doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Braaf. Ga je eigen jongen maar hunten.![]()
Ooh wacht, is dit de kleffe kneusjes SC?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef iBenny het volgende:
Wacht... dit wordt op deze manier een hele kleffe SC
Ach, boeie....
LutteLutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
Lutte
![]()
dan ben ik heul niet welkomquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh wacht, is dit de kleffe kneusjes SC?
iBennyiBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
iBenny
Jawel want jij bent het liefste meisje van FOK!.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan ben ik heul niet welkom
Nietesquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel want jij bent het liefste meisje van FOK!.
ja ik heb nooit liefde gekend...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bent jaloers... Ik zie het aan je
Ik zie in mijn glazenbol dat dat wel goed komtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik heb nooit liefde gekend...
Hoe raad je het..quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie in mijn glazenbol dat dat wel goed komt
Wat?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe raad je het..
Er ontgaat me iets op tc
De hele TC ontgaat mij, een linkje graag?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:00 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hoe raad je het..
Er ontgaat me iets op tc
oke ik hoop hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie in mijn glazenbol dat dat wel goed komt
Jaa was zeker lekker, bij jou ook?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Was het eten lekker? Ik ben er toch nog! Hééél eventjes
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Zow ben alweer een half uur thuis.
Uiteindelijk over de 80 km 1.5 uur gereden.
Viel reuze mee
Oh heb je goed gedaan..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef Koen66 het volgende:
Zow ben alweer een half uur thuis.
Uiteindelijk over de 80 km 1.5 uur gereden.
Viel reuze mee
Ik ga om 4 uur pas wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa was zeker lekker, bij jou ook?
Ik zie het![]()
Hoe laat ga je weg dan?
Ah okequote:
Er is nog veel te doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah okeMaar waarom dan nog maar heel eventjes en niet nog heel lang tot 4 uur?
Jij bent ook iemand die pas last minute zn tas in pakt?quote:
Ja. En dan vergeet ik de helft.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij bent ook iemand die pas last minute zn tas in pakt?
Dat heb ik ook altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja. En dan vergeet ik de helft.
Valt mee, tot voor kort nam ik altijd een weekendtas mee voor 3 weken vakantiequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat maakt toch niks uit, want vrouwen nemen toch altijd te veel mee.
Ik een weekendtas voor alles.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Valt mee, tot voor kort nam ik altijd een weekendtas mee voor 3 weken vakantie
Tandenborstelquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik een weekendtas voor alles.
Ik heb nu mee:
2 truien, 1 vest, 7 paar skisokken, skibroek, 3 broeken, joggingsbroek, onderbroeken en thermisch ondergoed, nog iets vergeten?
Ohja, 4 T-shirts heb ik ook mee. Vergeten te typen. En tandenborstel en shit ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tandenborstel
Misschien een tshirt voor onder je vest?
Hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ohja, 4 T-shirts heb ik ook mee. Vergeten te typen. En tandenborstel en shit ook.
neem jij shit mee in je kofferquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha![]()
Dan moet je er wel komen denk ik
Skibril? Bier voor onderweg?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik een weekendtas voor alles.
Ik heb nu mee:
2 truien, 1 vest, 7 paar skisokken, skibroek, 3 broeken, joggingsbroek, onderbroeken en thermisch ondergoed, nog iets vergeten?
Sudokuboekjequote:
Snowboard ze!quote:
Jij kan echt niet zonder FOK! hequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef honkeytonk het volgende:
Ik mis jullie nu al. En ik ben weer eventjes terug![]()
Ik kan het wel, maar zolang het niet hoeft doe ik het niet. En ik ga toch nog niet slapen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij kan echt niet zonder FOK! he![]()
[ afbeelding ]
ja ik verveel me nog op mn werkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kan het wel, maar zolang het niet hoeft doe ik het niet. En ik ga toch nog niet slapen.
En, vervelen jij je nog een beetje op je werk? Want ja, daar is dit topic natuurlijk voor, hé? Voor mensen die zich vervelen op het werk.
Ik verveel mij, maar ik ben niet aan het werk, dus eigenlijk ben ik illegaal in dit topicquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik verveel me nog op mn werk
en jij?[ afbeelding ]
Heey TB
haha is prima hoor, ik zal je niet verradenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik verveel mij, maar ik ben niet aan het werk, dus eigenlijk ben ik illegaal in dit topic
Waarom eigenlijk die smiley?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha is prima hoor, ik zal je niet verraden [ afbeelding ]
Ik post sinds 2 dagen ofzo ook in dit topic.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Ik ken je nietMaar je bent een ajacied, en da's tof.
het is een beer en beren zijn tofquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die smiley?Hij is verwarrend
dat beertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gezellig, maar ik ben volgende week weer wegquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:14 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Ik post sinds 2 dagen ofzo ook in dit topic.
Beren kunnen niet peren smeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een beer en beren zijn tof [ afbeelding ]
Honkeytonk heeft een grote piemelquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Gezellig, maar ik ben volgende week weer wegGeloof niet wat de andere users over mij zeggen hoor, behalve als ze zeggen dat ik supertof ben, want dan hebben ze gelijk.
Dat heeft ze wel goed gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Honkeytonk heeft een grote piemel
How'd you know?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Honkeytonk heeft een grote piemel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij neuken. Ze is opzich wel goed, maar ik leer haar een paar dingen bij.
hahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij neuken. Ze is opzich wel goed, maar ik leer haar een paar dingen bij.
Gummibeerquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze willen dat ik een been breek, ze hebben zieke humor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Gummibeer
En ik mis de humor omtrent de break a leg bij ht
als je nog kan neuken zie ik geen probleemquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze willen dat ik een been breek, ze hebben zieke humor.
Volgende week dinsdag heb ik een gaatje in mijn agenda.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar je maar wilt en wanneer je maar wilt
Met een gebroken been neukt het minder fijn. En dan moet je het bedekken, i.v.m. trekvlekken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je nog kan neuken zie ik geen probleem
niet meer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar je maar wilt en wanneer je maar wilt
Ben je maagd of niet?
Inderdaad..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ze willen dat ik een been breek, ze hebben zieke humor.
Dat gaatje ga jij vullen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Volgende week dinsdag heb ik een gaatje in mijn agenda.
oke nice, volgende week dinsdag kan ik wel maar het moet voor half 5 klaar zijn want dan moet ik werkenquote:
miss bij jou op werk?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke nice, volgende week dinsdag kan ik wel maar het moet voor half 5 klaar zijn want dan moet ik werken
vijf voor half vijf doen dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke nice, volgende week dinsdag kan ik wel maar het moet voor half 5 klaar zijn want dan moet ik werken
Moet ik wel voor 6 uur terug zijn want dan moet ik gaan spiegelen >.>quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke maar dan staat dinsdag genoteerd
dat komt goed want ik moet van half 5 tot 22.15 werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Moet ik wel voor 6 uur terug zijn want dan moet ik gaan spiegelen >.>
Nee, hij is te vroeg. Hij was voor het volgende topic bedoeld.quote:
ow ik snap hetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, hij is te vroeg. Hij was voor het volgende topic bedoeld.
Conclusie: De lapo is gewoon te laat.
ja precies, jij laat me alles begrijpen, heldquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, jij snapt alles, en begrijpt het meestal een uurtje later.
Met mijn dikke uurloon van zeker 3,50 ofzo snap ik wel wrm je jaloers bent.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je wil niet half weten hoe jaloers ik ben.
Niet alles, ik zelf begrijp namelijk ook nog niet alles.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies, jij laat me alles begrijpen, held
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Met mijn dikke uurloon van zeker 3,50 ofzo snap ik wel wrm je jaloers bent.
Ik verdiende deze week zo'n 30 euro per uur, en ik ben 16.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Tilboy het volgende:
[..]
Met mijn dikke uurloon van zeker 3,50 ofzo snap ik wel wrm je jaloers bent.
nee oke, maar daar heb je anderen voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet alles, ik zelf begrijp namelijk ook nog niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |