Ik had vandaag ongeveer 8 uur vertraging om naar m'n werk te komen en heb toen het weekend maar ingeluidtquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:43 schreef remlof het volgende:
Zo, maar met een uur vertraging thuis vanuit Utrecht.
Nog maar zes dagen werken en dan weekend
Ik vind het wel mooi, alles witquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
Eindelijk Thuis, ik haat die rotzooi, ik haat 't, ik haat 't, i haat 'tTot aan m'n kuiten op sommige plaatsen
![]()
Ik hoop dat het heet water gaat regenen vannacht, vieze rottroep
Zit niet zo te janken als een klein kind manquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:49 schreef Jian het volgende:
Eindelijk Thuis, ik haat die rotzooi, ik haat 't, ik haat 't, i haat 'tTot aan m'n kuiten op sommige plaatsen
![]()
Ik hoop dat het heet water gaat regenen vannacht, vieze rottroep
quote:
Ik moest gvd m'n auto uitgravenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken als een klein kind man
Ja, er zijn met dit weer ook een hoop kloothommels op de weg, dat is waar. Maar als je nu de weg opgaat is een stuk rustiger. En dat ga ik dan ook maar doen, ffies rondneuzenquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moest gvd m'n auto uitgravenJe zag alleen nog een vage witte vorm, zeiknatte poten, kouwe klauwen, 20 km per uur, stupide eikels die niet kunnen rijden, klote voetgangers die op de weg, in het spoor van de auto's gaan lopen, een trut met een telefoon aan haar oor die haar autodeur open trekt terwijl ik kom aanrijden en nog ternauwernood kan remmen. Pestbende
Ik mag nu zeuren, maar hoor je niet puffen als het over de 25 graden is! Het is hierbinnen al een graad of 23quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |