Als ABBA niet komt dan verkoop ik mijn kaartje anders.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
bohh dat zou vet zijnquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Lijkt mij ook. Die staan in Juli wel in Spanje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder wordenquote:Op woensdag 5 januari 2011 10:51 schreef WeezerButler het volgende:
De organisatie zal alles in het werk stellen om zwarthandel niet te bevorderen. Denk eens hoe hoog de prijzen op de zwartemarkt nog verder omhoog schieten als ABBA komt:-(Dus weinig kans, denk wel dat Portishead wel eens langskomt. Ze gaan van de zomer weer langs een aantal festivals
Dat "geen grote namen"-verhaal geloof ik geen hol meer van. Dat riep men vorig jaar ook en dat had niets met het snelle uitverkopen te maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:52 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Ja toch, ik denk inderdaad dat ze geen grote namen gaan boeken omdat anders de kaarten in de zwarthandel duurder worden_______
Seconded.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Arcade Fire en Portishead.Lijkt me goed.
Flying Lotus was wel lachen. Ik vond de muziek geen reet aan. Maar die vent was gewoon tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
FOK! Meetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:40 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Vrijdagochtend om een uurtje of 9 op camping 7.
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef vaasinbloem het volgende:
Als we toch bezig zijn met wishlistjes, zit net voor eerst te luisteren, maar wat een lekker album:
[ afbeelding ]
En FlyLo was idd fokking geniaal. Helemaal uit mijn plaat gegaan. Lekker staan schuren tegen een hek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:47 schreef vaasinbloem het volgende:
Damn, half jaar Mmmhmm van Cosmogramma (Flying Lotus) lopen luisteren terwijl die broken was en tot 1:05 stopte, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Blijkt fucking geniaal nummer te zijnMag nog wel een keer komen
Wanneer was vorige jaar namen ook alweer, februari ofzo toch?
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vindenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Clark komt echt niet langs. Totems Flare is alweer wat ouder. Of hij moet nieuw werk uitbrengen, maar hij is maar weinig actief de laatste tijd.
Ik heb hem een paar keer gezien.. Breekt de tent af. Jammer wel dat hij me daarna om pep kwam vragen
Het deed bij mij een beetje af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef julian6 het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? zou dat juist geweldig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |