Die Marktplaatsverkopers kopen echt niet voor die dure prijzen van die sites lijkt me, te weinig winst. Vraag me ook af hoe ze controleren eigenlijk..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef milowflow het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe de organisatie van lowlands erachter komt welke tickets via zwarthandel verkocht worden.
Ik wil graag twee kaartjes kopen via marktplaats, maar ik weet niet hoe ik moet controleren of ze bij de verkeerde site zijn gekocht en dus mogelijk geblokkeerd kunnen zijn/worden.
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef HAL9000S het volgende:
Ik denk niet dat die acties gericht zijn tegen resellers die wat kaarten bestellen en ze via markplaats verkopen. Denk dat ze eerder achter de 'grote vissen'/bedrijven aan gaan.
Mijn hond is iets ouder dan 1 jaar en ze bijt nog steeds in mijn bandje als ze de kans krijgt. Succes met het aflerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:47 schreef Thory het volgende:
Wij hebben sinds enkele weken een pup. En die hangt heel de tijd in mijn bandjes.Ik heb overwogen ze eraf te halen. Maar die hond moet maar leren.
Wat mensen hier al aangaven, het is vrij nutteloos om een kaart via zo'n bedrijf te kopen aangezien die ze al voor hoofdprijzen verkopen. Op MP zijn ze in de meeste gevallen nog goedkoper dan bij zo'n bedrijf.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik denk dat die bedoeld dat die van Marktplaats via zo'n bedrijf is gekocht, toch?
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:02 schreef HAL9000S het volgende:
En dan je website budgetticket.nl noemen
Inderdaad. Ze bedoelen dat je een budget moet gaan creeerenquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze vermelden toch niet hoe hoog je budget dient te zijn?
Beste tijd gehad zou ik zeggen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Interpol op RaR, ook een goede LL band.
Monkeys ben ik nog niet zo zeker van, die willen altijd een soort exclusiviteit creeëren door maar één keer in de zoveel jaar te komen, en ze zijn er in 2008 nog geweest.. hoop het natuurlijk wel, maar heb er mijn twijfels overquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef bibliophile het volgende:
natuurlijk een veel te dure en bekende band en ze staan ook nog eens op pinkpop, maar ik blijf hopen op de foo fighters
verder zullen de arctic monkeys wel weer komen![]()
maaarrrrr, over een maand de eerste namen hopelijk!
Summer Camp is leuk ja, die wil ik er ook wel zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:48 schreef conobram het volgende:
Nog 7 maanden, eigenlijk veels te vroeg om je verlanglijstjes hier neer te plempen, maar goed het is zaterdag. Ik hoop op Summer Camp en/of Dum Dum Girls, voor de rest kan het me eigenlijk weinig schelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |