quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn record is van Vrijdag 3 december 1075
ook best veel hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
wow... ik denk dat mijn top op 200 ligt ofzo...
Ach... ik ben ook alleen maar een werkposter...quote:
Ja ik was die dag vrij dus dan wil het wel, ik post meestal alleen als ik klaar ben met school ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach... ik ben ook alleen maar een werkposter...
Wat was je vanadaag dan doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik was die dag vrij dus dan wil het wel, ik post meestal alleen als ik klaar ben met school ofzo
slapen,boodschappen doen,bh kopen en auto sneeuwvrij maken.quote:
cc is een yetiquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
slapen,boodschappen doen,bh kopen en auto sneeuwvrij maken.
Ja ik kom buiten
Alweer?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom buiten
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik kom buiten
quote:
Wil jij mij ook weg hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zou een week niet posten
Tof dat je het gezellig met mij vind.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik vind het gezellig met jou, ik merkte alleen iets op
ik ga jou ook missen. dat jij dat ook weetquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga jullie wel missen, even dat jullie het weten
Ik geloof je nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga jou ook missen. dat jij dat ook weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |