Sorry, maar dit heeft niets met kliekjes te maken. We hadden het idee om te meeten omdat Stu in NL zou zijn, ik neem toch ook niet mensen uit ONZ oid mee omdat die LL zo graag zouden willen zien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
LL heeft wel een punt: ik post hier net en ik mag wel komen en Merel had hier nog niet gepost (nu wel) en dan is het raar. Ik dacht dat dit soort kliekjesgeneuzel hier juist mee viel, dit was zo'n open topic maar dit valt me wel heel erg tegen.
Ik heb daar persoonlijk weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, hoef ik geen mensen te meeten die ik 1 of 2 x ergens in een topic heb gezien.
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben, hoef ik geen mensen te meeten die ik 1 of 2 x ergens in een topic heb gezien.
[..]
Vanmiddag ben nu op school
[..]
Weet ik, het gaf ook niet, want ik zou het ook nooit gedaan hebben, zie maar mn post hierboven
Als jij dat niet iets heel anders vindt dan is dat jouw mening, maar nogmaals, ik geef ook gewoon mijn mening. En dat staat helemaal buiten kliekjesvorming.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
LL heeft wel een punt: ik post hier net en ik mag wel komen en Merel had hier nog niet gepost (nu wel) en dan is het raar. Ik dacht dat dit soort kliekjesgeneuzel hier juist mee viel, dit was zo'n open topic maar dit valt me wel heel erg tegen.
Oh nee ff kijkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
Fles, heb je mijn geweldige kersttrein nou gezien?!!![]()
Nou, zoals je hebt kunnen lezen gaat het al helemaal niet meer door.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef Merel- het volgende:
Hm, wat een ophef, wat ergens wel te begrijpen is..
Maar goed, het is jullie meet, jullie bepalen, willen jullie liever met alleen de mensen uit het topic is prima hoor, dan kom ik niet..
Dat kan ook niet, want hij gaat niet meer doorquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:13 schreef Merel- het volgende:
Hm, wat een ophef, wat ergens wel te begrijpen is..
Maar goed, het is jullie meet, jullie bepalen, willen jullie liever met alleen de mensen uit het topic is prima hoor, dan kom ik niet..
En bovendien was het ST d'r idee om de meet te doen voor Stuquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij dat niet iets heel anders vindt dan is dat jouw mening, maar nogmaals, ik geef ook gewoon mijn mening. En dat staat helemaal buiten kliekjesvorming.
Maar om nou te zeggen dat je HEEL erg belangrijk werk voor de samenleving verricht hebt, gaat ook weer wat verquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, niet stilgezeten vandaag.
*Zucht
KAK incidentquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef suikertaartje het volgende:
We hebben een P, we hebben een I, we hebben een PI!
Dat snap ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Thanks, heeft niets met jou persoonlijk te maken, maar dat snap je hopelijk wel
Nee, maar wel mijn kamer opgeruimd en veel gedaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je HEEL erg belangrijk werk voor de samenleving verricht hebt, gaat ook weer wat ver![]()
Ik wist niet eens dat het voor Stu was, ik dacht gewoon een gezellige luchnmeet in het kader van de kerst.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En bovendien was het ST d'r idee om de meet te doen voor StuDat wil niet zeggen dat alles op haar manier moet, maar we zouden het in eerste instantie vandaag op Schiphol of Haarlem doen en toen was LL zo lief om ons uit te nodigen ja
Maar dan mogen we toch alsnog onze mening geven?
Nou niet dus, niet per definitiequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het voor Stu was, ik dacht gewoon een gezellige luchnmeet in het kader van de kerst.
Mijn trein is baas he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat je HEEL erg belangrijk werk voor de samenleving verricht hebt, gaat ook weer wat ver![]()
Ik geloof dat dat laatste niet meer relevant is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:15 schreef pgrferrari het volgende:
Ik snap niet waar het allemaal over gaat, en welke meet
Het blijft internet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb daar persoonlijk weinig problemen mee.
Nee, en nou is er dus helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou niet dus, niet per definitie
oh.. Ik dacht dat dat niet echt echt serieus was bedoeld..quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want hij gaat niet meer door![]()
Hoi trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |