Wees blij dat ik doe midden in de nacht vlak na het overgeven, nog half dronken, best knap vind ik zelfquote:
Dell webcam softwarequote:
Beetje jammer dat je het nummer verkeerd hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wees blij dat ik doe midden in de nacht vlak na het overgeven, nog half dronken, best knap vind ik zelf
Ja toch ik word midden in de nacht wakker om te kosten, post ff, kut de laatste, en dat dan ook nog beseffen en dan ook nog eens een nieuw topic maken met een originele titel, ik vind het knap, net dovn bordendraaier in het circus.quote:
tis besmettelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
wow heameaux zijn echt nog laat wakker joh misschien ben ik er ook wel een dan![]()
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
wow heameaux zijn echt nog laat wakker joh misschien ben ik er ook wel een dan![]()
Pff tja ik denk het ook niet dan sowieso altijd 2e klasse in de trein jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.
Je kunt niet zomaar butt pirate worden hoor. Dat kunnen alleen de besten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pff tja ik denk het ook niet dan sowieso altijd 2e klasse in de trein jammer
Waarom hebben een hoop homo's dan sex op parkeerplaatsen en shit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.
Jij kielhaald die sterren gewoon open met je vleesdolk alsof het niks kost ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar butt pirate worden hoor. Dat kunnen alleen de besten!
Dat zijn geen echte, dat zijn wanna-be'squote:Op vrijdag 17 december 2010 05:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom hebben een hoop homo's dan sex op parkeerplaatsen en shit?
En dan heb je nog niet eens gezien wat ik met de fokkemast doequote:Op vrijdag 17 december 2010 05:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij kielhaald die sterren gewoon open met je vleesdolk alsof het niks kost ?
Het was maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte, dat zijn wanna-be'sMeestal gewoon getrouwd en met een kinderzitje.
Echte kerels hebben re-la-ties met mannen (of willen dat in ieder geval), niet anonieme butt sexDa's voor mietjes.
Net of mannen met kinderzitjes daar homo moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor
En net alsof mannen met kinderzitjes geen homo kunnen zijn
Que?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net of mannen met kinderzitjes daar homo moeten zijn.
Moet van yvonne.quote:Op vrijdag 17 december 2010 06:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Que?
En waarom staat dit topic in onz.?
Net alsof homo zijn onzinnig is
Yvonne is een homo-hater dus?quote:
Vraag het haar zelf eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 06:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Yvonne is een homo-hater dus?
Dat potten topic staat ook niet in onz?quote:
yvonne is aan ons gehecht, we zijn begonnen in ONZ. Zoiets. Ik was er niet bij. Maar er is een aantal keer een poging gedaan te verhuizen en dat werd steeds teruggedraaid. squote:Op vrijdag 17 december 2010 06:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat potten topic staat ook niet in onz?
Dat pottentopic is ene stuk jonger.quote:Op vrijdag 17 december 2010 06:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat potten topic staat ook niet in onz?
en had het niet heaumeaux moeten zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je het nummer verkeerd hebt
Ik doe er niet aan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef Steve het volgende:
Ik krijg ineens allemaal kerstkaarten..
Maar waarom zou je die laatste uberhaubt doen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga de mijne dit weekend maar eens schrijven... sommigen met persoonlijke boodschap... anderen met lopende band werk
Ik wil mensen wel even meedelen dat ik aan ze denk maar ik heb nu niet bij iedereen een hele lap tekst paraatquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die laatste uberhaubt doen?
Wat voegt het toe? Aan de band of zo? Toch niks?
"O leuk, kaartje van Tante Hetty...."
Het doet me niks, zo'n standaard kaart met een naam eronder.
En het is ook geen "O maar wel fijn dat ze even aan me dacht", want de naam stond gewoonweg in het adressenbestand
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Wat vind ik het begin van The power of love van Franky goes to Hollywood toch mooi
Mja, maar bij 8 van de 10 is het niet eens een "meedelen dat je aan ze denkt" maar zitten ze gewoon in het adressenboekje in de reeks die ze "altijd een kaartje sturen". Krijg je ineens kaarten van mensen die je nooit spreekt of ziet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil mensen wel even meedelen dat ik aan ze denk maar ik heb nu niet bij iedereen een hele lap tekst paraat
Ja daar gaat het om he, geheime liefdequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:51 schreef TheVulture het volgende:
Valentijnskaarten vind ik dan weer kut... anonieme verlangens... wees duidelijk en zet je naam eronder
Dat vind ik waar als het bv om een kaartje van Herbert aan jou zou gaan jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:52 schreef Steve het volgende:
Valentijn heb ik niet zo veel mee. Dan vind ik een kaartje op een meer onverwacht moment leuker. Spontaner.
Dan wordt het toch nooit hete stomende seks enzo....quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef Steve het volgende:
Zo'n geheim kaartje heeft wel iets eigenlijk. Maar dan ook echt nooit vertellen dat 'ie van jou komt.
Jah... maar dat is ook wel weer frustrerendquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:01 schreef Steve het volgende:
Zo'n geheim kaartje heeft wel iets eigenlijk. Maar dan ook echt nooit vertellen dat 'ie van jou komt.
Het is de pre-internet variant van elkaar als vriendje toevoegen op Facebook, Hyves, etc. en daar dan berichtjes of krabbels voor elkaar achter laten. In plaats van aantal vriendjes, zitten bejaarden tegen elkaar op te scheppen over het aantal kerstkaarten die ze hebben ontvangen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar waarom zou je die laatste uberhaubt doen?
Wat voegt het toe? Aan de band of zo? Toch niks?
"O leuk, kaartje van Tante Hetty...."
Het doet me niks, zo'n standaard kaart met een naam eronder.
En het is ook geen "O maar wel fijn dat ze even aan me dacht", want de naam stond gewoonweg in het adressenbestand
+1quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletjes. Mensen die gelukkig zijn
. Mensen
.
Verstuur je zelf wel romantische anonieme kaarten?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletjes. Mensen die gelukkig zijn
. Mensen
.
Misschien een idee voor dit jaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Verstuur je zelf wel romantische anonieme kaarten?
Kan wel zijn huis ongeveer aanwijzenquote:
Niet homofoob, maar het forum heeft regels, waarmee elke user akkoord gaat. Als je die overtreedt heeft het gevolgen.quote:
Dit topic was er ideaal voorquote:Op vrijdag 17 december 2010 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet homofoob, maar het forum heeft regels, waarmee elke user akkoord gaat. Als je die overtreedt heeft het gevolgen.
Ik kan ook jouw brievenbus volstoppen met sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan wel zijn huis ongeveer aanwijzen
Gele?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw brievenbus volstoppen met sneeuw.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik kan ook jouw brievenbus volstoppen met sneeuw.
Hoop 't ook voor jequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hopelijk rijden de treinen een beetje.
De reisplanner op ns.nl doet het ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Uhhh...quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
"Lieve Maresmuis ... je was lekker vannacht. Fijne feestdagen en dat we nog maar vaak met de kerstballen mogen spelen in 2011. xxx Buulderbokboy".
Zoiets?
Ik vind je nu al lief dat je zo'n onzekere reis voor me over hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Steve het volgende:
[..]
De reisplanner op ns.nl doet het ook helemaal niet..
Vanuit Utrecht? Ik zou het niet eens proberen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik sta momenteel in een trein naar den bosch. Vanuit daar heb ik eventueel een lift naar huis.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vanuit Utrecht? Ik zou het niet eens proberen.
Sterkte ...quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik sta momenteel in een trein naar den bosch. Vanuit daar heb ik eventueel een lift naar huis.
Ik zou er zelfs zelfstandig naartoe kunnen gaan als ik in E. aankom, en dan zonder verdwalen en bellen en alles.quote:
grote jongen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs zelfstandig naartoe kunnen gaan als ik in E. aankom, en dan zonder verdwalen en bellen en alles.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs zelfstandig naartoe kunnen gaan als ik in E. aankom, en dan zonder verdwalen en bellen en alles.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu heb ik de internet naar heerlen. Uiteindelijk in totaal misschien maar 10 minuten vertraging op mijn hele reis. Lang niet slecht.
Moest je inbellen?!quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu heb ik de internet naar heerlen. Uiteindelijk in totaal misschien maar 10 minuten vertraging op mijn hele reis. Lang niet slecht.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:50 schreef wizarddragon het volgende:
Iedereen hun kerstpakket al gekregen?
Heheh.quote:
Ga je me nu fooi geven dan?quote:
In natura?quote:
Sufferd... kleurenblind? De ene is rood en de ander groen, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef welkominspace het volgende:
motherfucker
heb ik suikerpinda's ipv pistachenoten meegenomen
ja kleurenblindquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sufferd... kleurenblind? De ene is rood en de ander groen, toch?
*blik hammerite geef*quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou ik misschien niet wegroesten op het gazon.
Just to register emotion, jealousy, devotionquote:
Ik heb lekker met hem door de reguliers geflaneerd.quote:
Jankerdquote:
Met dat weer? Doodsverwensingquote:
quote:
Gelukkig is TV er niet nuquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
TheVulture zou zoiets zeggen:
"Dus alleen je kale kruin komt nog boven de sneeuw uit?"
een noorderlingquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:09 schreef welkominspace het volgende:
hier in groningen valt het volgens mij nog mee
laatste keer dat ik keek tenminste...
Ik ken heel veel schrijvers in groningen.quote:
NOG meer??quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef Steve het volgende:
Deze reeks heeft meer Brabanders nodig.
Die hebben ze in brabant al genoegquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef Steve het volgende:
Immer.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:24 schreef Steve het volgende:
Eemshaven?quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee,gewoon stad
En het kan nog iets hoger dan pieterburen he
maar van pinda's is het een feitquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeggen sommige mensen ook van homo's!
zonnebloem pitten zijn voor vogelsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:32 schreef Steve het volgende:
Ik krijg ineens zin in zonnebloempitten. Met zo'n laag zout eromheen die je er dan eerst af sabbelt.
Ik heb inderdaad nog nooit een pinda met een suikerlaagje in de natuur gezien.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar van pinda's is het een feit [ afbeelding ]
Oy!quote:
De meeste Rotterdammers spreken niet eens Nederlandsquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:43 schreef Vlarp het volgende:
Brabanders zijn niet te verstaan..
Net als de Noordelingen
Dat zijn ook geen Nederlandersquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
De meeste Rotterdammers spreken niet eens Nederlands
quote:
Wtfquote:
om 7 uur gaat de boel weer openquote:Op zaterdag 18 december 2010 03:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het is ook na sluitingstijd he
quote:Op zaterdag 18 december 2010 03:53 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
paar hele mooie van hem gezien
Hoeveel van die kardinalen zouden nu heel blij zijn met zo'n ruime jurk?quote:
Redtube dot comquote:Op zaterdag 18 december 2010 05:45 schreef welkominspace het volgende:
hier is weinig te doen op dit tijdstip
Nee, maar dat heb ik toch sowieso nooit. Het is leuk om te zien, ik heb er verder geen fantasie bij of zo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 06:15 schreef welkominspace het volgende:
tis weer eens wat anders om naar te kijken ja.
maar of je die gast nou in je slaapkamer wil
Oh ja, goed punt, de afgelopen eeuw... Dat scheelt inderdaad 50 gradenquote:Op zaterdag 18 december 2010 06:49 schreef welkominspace het volgende:
dan zou het in nederland honderd jaar geleden nu -50 zijn ofzo
Huh? Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:11 schreef welkominspace het volgende:
gekke amerikanen met hun drugbeleid
Ja, veel meer dan in Nederland. Idioot gewoon.quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:14 schreef welkominspace het volgende:
maar in amerika wordt echt wel goed geblowd
Nopequote:Op zaterdag 18 december 2010 07:28 schreef welkominspace het volgende:
k
in amerika doen ze dat soort gekke dingen als op zondag alles dicht enzo niet he?
Ja, echt he?quote:Op zaterdag 18 december 2010 07:29 schreef welkominspace het volgende:
achterlijke nederlanders met hun christelijke gelul ook
Erik!quote:
Ehm. Het klinkt erg jaren 90 computerspel-actig en ik vind het vrij saai.quote:
Hello easy targetquote:
Ik vind het heerlijk spooky fijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm. Het klinkt erg jaren 90 computerspel-actig en ik vind het vrij saai.
Hoe weet jij hoe mijn slagroom smaakt?quote:
Hoi Erikquote:
Ewquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoe mijn slagroom smaakt?
Bossche Bollenquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew
Maar ik hou dan ook niet van Bossche Bollen
Tis echt gewoon een berg slagroom.quote:
Als je de goeie hebt dan zit er echt wel flink wat chocola op hoorquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis echt gewoon een berg slagroom.
Met dan een flinterdun laagje taai deeg eromheen en een laagje chocolade.
En ze eten ook nog eens oor geen meter
Alsof die van Jan de Groot zo veel beter zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je de goeie hebt dan zit er echt wel flink wat chocola op hoor
Heel wat beter dan die neppers uit Den Haag: Moorkoppen
Bij het station van Den Bosch, richting de fontein. Diequote:Op zaterdag 18 december 2010 12:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je de goeie hebt dan zit er echt wel flink wat chocola op hoor
Heel wat beter dan die neppers uit Den Haag: Moorkoppen
Jaquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Alsof die van Jan de Groot zo veel beter zijn.
Die van De Groot ja... en die zijnquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij het station van Den Bosch, richting de fontein. Die
Als dat de beste zijn weet ik zeker dat ik Bossche bollen niks vind.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die van De Groot ja... en die zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |