Wees blij dat ik doe midden in de nacht vlak na het overgeven, nog half dronken, best knap vind ik zelfquote:
Dell webcam softwarequote:
Beetje jammer dat je het nummer verkeerd hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wees blij dat ik doe midden in de nacht vlak na het overgeven, nog half dronken, best knap vind ik zelf
Ja toch ik word midden in de nacht wakker om te kosten, post ff, kut de laatste, en dat dan ook nog beseffen en dan ook nog eens een nieuw topic maken met een originele titel, ik vind het knap, net dovn bordendraaier in het circus.quote:
tis besmettelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
wow heameaux zijn echt nog laat wakker joh misschien ben ik er ook wel een dan![]()
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:40 schreef JanPiraat het volgende:
wow heameaux zijn echt nog laat wakker joh misschien ben ik er ook wel een dan![]()
Pff tja ik denk het ook niet dan sowieso altijd 2e klasse in de trein jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.
Je kunt niet zomaar butt pirate worden hoor. Dat kunnen alleen de besten!quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pff tja ik denk het ook niet dan sowieso altijd 2e klasse in de trein jammer
Waarom hebben een hoop homo's dan sex op parkeerplaatsen en shit?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Homo's worden geacht klasse te hebben. Denk het niet dus.
Jij kielhaald die sterren gewoon open met je vleesdolk alsof het niks kost ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar butt pirate worden hoor. Dat kunnen alleen de besten!
Dat zijn geen echte, dat zijn wanna-be'squote:Op vrijdag 17 december 2010 05:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom hebben een hoop homo's dan sex op parkeerplaatsen en shit?
En dan heb je nog niet eens gezien wat ik met de fokkemast doequote:Op vrijdag 17 december 2010 05:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij kielhaald die sterren gewoon open met je vleesdolk alsof het niks kost ?
Het was maar een vraag hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 05:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte, dat zijn wanna-be'sMeestal gewoon getrouwd en met een kinderzitje.
Echte kerels hebben re-la-ties met mannen (of willen dat in ieder geval), niet anonieme butt sexDa's voor mietjes.
Net of mannen met kinderzitjes daar homo moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was maar een vraag hoor
En net alsof mannen met kinderzitjes geen homo kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |