Wat een werk, ik haal gewoon kant en klare blikjes voor Kreesquote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vul een cocktailshaker met de wodka, likeur, cranberrysap en limoensap. Doe er de ijsklontjes bij en schud goed. Schenk de cosmopolitan in een cocktailglas. Garneer met een schijfje limoen en een cranberry.
Jij doet de drank dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
Vul een cocktailshaker met de wodka, likeur, cranberrysap en limoensap. Doe er de ijsklontjes bij en schud goed. Schenk de cosmopolitan in een cocktailglas. Garneer met een schijfje limoen en een cranberry.
En ik heb dus een roze cocktailshakert
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Heb je ook dit nummer om te blèren? Ik heb ontdekt dat dat mijn toonhoogte is
It's a quarter after one
I'm a little drunk
and I need you nohowwwwwwwwwwww
Ik heb er 30 ofzoquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een werk, ik haal gewoon kant en klare blikjes voor Krees
God dammit en ik maar denken dat je me nu extra ging laffen om de TTquote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Greys, net nu we zo goed met elkaar konden opschieten
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
God dammit en ik maar denken dat je me nu extra ging laffen om de TT
Ik ga huilen bij dat nummer!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
En Greys, da's ook mijn toonhoogte....
Vooral "and I need you now"
Die zijn er niequote:Op donderdag 16 december 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een werk, ik haal gewoon kant en klare blikjes voor Krees
Het is de sneeuw. Oh-oh heeft brainfreeze.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij vooral het 'I'm a little drunk' gedeeltequote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
En Greys, da's ook mijn toonhoogte....
Vooral "and I need you now"
En jij zuipt drinkt Safari, die fles moet leeg voor 2011quote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Tombo wil dat vast voor ons roggelen.
Neuj, maar de microfoon werkt ook zonder dat er een liedje opstaatquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij vooral het 'I'm a little drunk' gedeelte![]()
Maar kunnen we die ook Singstarren?
Ik word er ook lichtelijk emo van somsquote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga huilen bij dat nummer!
Ja kut zeg, die had ik zelf ook wel kunnen maken, het gaat om het principequote:Op donderdag 16 december 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neuj, maar de microfoon werkt ook zonder dat er een liedje opstaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |