Nope. Het was een kunst om 's Gravenland uit te komen en om m'n auto bij die molens een beetje normaal te parkeren (en weer terug), maar de rest van de wegen waren redelijk begaanbaar.quote:
Net als de rest van Nederland , boer zoekt vrouw ?quote:
Ehm nee?quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als de rest van Nederland , boer zoekt vrouw ?
Nog 2 dagen werken J.quote:Op zondag 19 december 2010 19:24 schreef Joene het volgende:
En daarna de binnenkant van mn ogen denk ik , topdrukte week bij de groenteboer dus werkdagen van 12 uur tot en met donderdag
Nog tot donderdag J , dan vrijdag/zat /zondag vrij.quote:
Ik kijk gewoon met de massa mee J.quote:Op zondag 19 december 2010 19:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ehm nee?
Ik wou Shrek 4 maar eens opzetten.
Lekker Jquote:Op zondag 19 december 2010 19:28 schreef KingOfMars het volgende:
Ik moet morgen en dinsdag nog en dan anderhalve week vrij..
Ik heb nog geen idee wat ik ga doen , ik heb het geclaimed en ik zie wel misschien lever ik het tegen die tijd wel weer in , maar als je niks vast legt bij ons ben je gewoon standaard te laat dus vandaarquote:Op zondag 19 december 2010 19:30 schreef KingOfMars het volgende:
Half februari ben ik ook weer ergens vrij, met de family naar Center Porcs.
Ik zeg altijd Hoer zoekt vrouwquote:Op zondag 19 december 2010 19:38 schreef Tally het volgende:
Ik moet deze week nog werken en dan een week vrij. Als het dit weer is werk ik morgen lekker thuis.
Ik vind het best, ga voor die paar uurtjes om me heen kijken niet heen en weer rijden
En dan heb ik ergens eind februari een paar weken vrij.
En boer zoekt hoer kijken wij hier.
Da ken ookquote:
Ik ben niet zo in de kerstemming.. Kweenie.. Maar ik zal blij zijn als al die dagen voorbij zijn.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga a christmas carol maar kijken denk ik. Lekker in de stemming.
Welke stemming Swets , ik krijg er geen zin van dus.quote:Op zondag 19 december 2010 19:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga a christmas carol maar kijken denk ik. Lekker in de stemming.
Wheheheheh Arme J.quote:Op zondag 19 december 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
Kut, had ik weer, een slechte download van Shrek 4 waar m'n mediaplayert zich in verslikt. Gebeurt eens in de 100 downloads ofzo. Ff andere versie downen...
Heb nog 10 minuten van Epic Movie gezien maar die was echt te slecht voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |