Hook. ofzo.quote:
quote:
Whehehehe succes!quote:Op zondag 19 december 2010 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Moet ik vandaag naar Voorthuizen, dat is al een uitdaging, laat vrouwlief vannacht de auto bij het restaurant(werk) staan omdat ze niet door 5 centimeter sneeuw durft.
Whehehehhequote:Op zondag 19 december 2010 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh. Moet ik vandaag naar Voorthuizen, dat is al een uitdaging, laat vrouwlief vannacht de auto bij het restaurant(werk) staan omdat ze niet door 5 centimeter sneeuw durft.
Al achter de rug J.quote:
Vrijdag bijvoorkeur.quote:Op zondag 19 december 2010 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou voorthuizen vergeet ik maar. Er is best te rijden, maar de rest van Nederland gaat natuurlijk 35 rijden op de snelweg en ik zou graag voor middernacht terug zijn.
*zucht* dan maar kijken of ik komende week ff ergens een snipperdag kan plannen.
ben je langlaufend gegaan?quote:Op zondag 19 december 2010 16:15 schreef NJ het volgende:
Even naar het Kralingse Bos om foto's te maken was leuk. Een avontuur, maar leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |