Onder de rook van Rotterdam, allemaal allochtoniėrs in de wijk, dus ik sta elke nacht weer klaar met m'n honkbalknuppel met die roestige spijker erin, maar er gebeurt niets.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet?Hahaha! Dat geloof ik niet!
Zelfs in den oever breken ze tegenwoordig in A. en dan leggen ze spullen in je huisquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:29 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt niet?Hahaha! Dat geloof ik niet!
De a7 is ook niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De radio zegt dat alle snelwegen vol staan, dat is ook gelogen, net nog de A20 op en neer gebulderd.
Ik moet er dan misschien nog wel bij zeggen dat het van Spaanse Polder richting HvH was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, ik ga zo dan ook maar de A20 over bulderen.
Ik ging van Overschie richting Gouda. Niks aan het handje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet er dan misschien nog wel bij zeggen dat het van Spaanse Polder richting HvH was.
Of the voice of harry snotter , #failquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Goedenavond vanaf d'n iPad.
Wat kijken we vanavond?
VI. Natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:00 schreef KingOfMars het volgende:
Goedenavond vanaf d'n iPad.
Wat kijken we vanavond?
Maakt ook niet veel uit uiteindelijk maar ik wilde m in combinatie met een 3G abbo dus kun je m net zo goed bij een GSM boer bestellen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef NJ het volgende:
[..]
VI. Natuurlijk.
Waarom heb je de iPad eigenlijk online besteld? Ik liep vandaag de Mediamarkt in en daar stond een hele stapel.
Precies dat dus!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Joene het volgende:
En bezorgen is the bom J. Das echt iets voor luie iter's zoals wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |