Eerst flink buren zoeken A! nodig me maar ff uit , en als je veel buren en cash hebt ken je uitbreiden men !quote:Op maandag 20 december 2010 12:26 schreef Armageddon het volgende:
Hé J! Hoe maak ik meer velden om dingen op te zaaien in dat kut farmville?
Heb je al bij je ouders gevreten of hun op visite gehad danquote:Op maandag 20 december 2010 13:11 schreef KingOfMars het volgende:
Is dat kutkerts al voorbij of wat.
Ohnee.quote:Op maandag 20 december 2010 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je al bij je ouders gevreten of hun op visite gehad dan
Dan is het nog niet vorbij dus.quote:
Hier hebben ze Serious Request opstaan niet veel beter J.quote:Op maandag 20 december 2010 13:18 schreef KingOfMars het volgende:
D'r heeft hier één of andere koekwaus Sky Radio opgezet..
. Godverdomme lekker godverdomme!
.
Wat een kansloze kutperiode is dat kerts toch ook he.quote:Op maandag 20 december 2010 13:32 schreef Joene het volgende:
[..]
Hier hebben ze Serious Request opstaan niet veel beter J.
Ik heb voor namelijk gewoon een hekel aan serious request en verplichte familie gedoe met en rondom kerst.quote:Op maandag 20 december 2010 13:33 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat een kansloze kutperiode is dat kerts toch ook he.
Dat zeg ik op naar 2 januari J.quote:Op maandag 20 december 2010 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik heb voor namelijk gewoon een hekel aan serious request en verplichte familie gedoe met en rondom kerst.
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzoquote:Op maandag 20 december 2010 13:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat zeg ik op naar 2 januari J.
Kan de Webert weer naar buiten! Ik heb er zin an J!quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzo
Ik vind het een goed plan!quote:Op maandag 20 december 2010 13:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we gewoon zeggen op naar MEI dan is het ook gelijk mooi weer enzo
Ja gaan we de tuin verbouwen leuk menquote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kan de Webert weer naar buiten! Ik heb er zin an J!
Moet je laten doen men.quote:Op maandag 20 december 2010 13:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja gaan we de tuin verbouwen leuk menMaar goed als het klaar is heb je eer van je werk dus ! 2 meter hoge schutting zetten zodat ik niet naar de hangtieten van buuf hoef te kijken als ik rechtop staat in mn eigen tuin.
Daar heb ik geen euro's meer voor J als ik die megane ga kopen dus.quote:
Goftedomme je gaat toch niet staan klussen in je eigen tuin men!quote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar heb ik geen euro's meer voor J als ik die megane ga kopen dus.
Dat jouw vrouw nou zo gek is...quote:
Ik denk het wel J ik heb het toch gekocht !quote:Op maandag 20 december 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Goftedomme je gaat toch niet staan klussen in je eigen tuin men!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |