Hoezo men ?quote:
Netjes ga je gewoon een uurtje eerder weg om te compenseren.quote:Op maandag 20 december 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Treinen maar 1x per uur, maar wel de helft zo lang dus veevervoer is er niks bij. Op de bestemming aangekomen was er niet te fietsen dus maar gelopen naar kantoor, dus een uur of 2 over gedaan al met al..
Uiteraard.quote:Op maandag 20 december 2010 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Netjes ga je gewoon een uurtje eerder weg om te compenseren.
Wat een eikel !quote:Op maandag 20 december 2010 09:29 schreef KingOfMars het volgende:
En WTF?!
http://tweakers.net/nieuw(...)daard-blokkeren.html
Dat komt dan ook hier heenquote:Op maandag 20 december 2010 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat kan het jullie bommen of je al dan niet pr0n kan kijken in de UK?
Misschien, gezien hoe de VVD, het CDA en de PVV nu al opereren zou het me niks verbazen. Maar dat is nou eenmaal wat het volk wil blijkbaar, T. Meer controle en repressie door de overheid.quote:
Ja want de VVD staat echt voor meer controle door de overheidquote:Op maandag 20 december 2010 10:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien, gezien hoe de VVD, het CDA en de PVV nu al opereren zou het me niks verbazen. Maar dat is nou eenmaal wat het volk wil blijkbaar, T. Meer controle en repressie door de overheid.
De huidige VVD wel ja, met types als Fredje Teeven.quote:Op maandag 20 december 2010 10:47 schreef Joene het volgende:
Ja want de VVD staat echt voor meer controle door de overheid
Die is ook niet alleen plus druist het in tegen het principe van de partij om meer ipv minder regels te maken dus het lijk me dat je een klein beetje overdrijft.quote:Op maandag 20 december 2010 10:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De huidige VVD wel ja, met types als Fredje Teeven.
ik vind het een prima dag op het feit na dat het gewoon een enorm lange dag is.quote:
Hier is inprincipe geen fuck te doen , iedereen te druk met produceren ,het is een beetje de boel draaiend houden. Wat kerststress voor etiketjes die niet snel genoeg dan wel verkeerde info bevatten dat soort ellende.quote:Op maandag 20 december 2010 11:32 schreef KingOfMars het volgende:
Meh, teveel pre-vakantie gedoe. Allemaal mensen die nog ff snel hun straatje schoon willen hebben.
als ik dat doe in deze periode krijg ik ontslag ook denk ikquote:Op maandag 20 december 2010 11:44 schreef KingOfMars het volgende:
Vanaf morgenmiddag gaat m'n telefoon echt behoorlijk uit kan ik je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |