Ben je mooi klaar mee J , nou ik ga mezelf even opfrissen voor ik erop duik! ik bedoel in eh.. najah ik ga op bed tv kijken dus.quote:
Da's een flinke idd.quote:Op zondag 19 december 2010 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, hier de hele avond aan het stoeien met een 37.5GB .iso. Geen film gezien dus, want dit kreeg ik niet door z'n draadloze strotje gepropt.
Ik heb de hele dag simcity deluxe zitten spelen op m'n ipod. Gewoon ouderwets leuk simcity.quote:Op zondag 19 december 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een onwijs toffe games zijn er op de iPad zeg. Net lekker Red Alert en Need For Speed zitten spelen, prima te doen zo op de bank. Dat sturen via bewegen is op een iPad nog wat maffer dan op je telefoon maar ach..
Nu even kijken of ik een gedownload 720p filmpje afgespeeld krijg via VLC ofzo.
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelenquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag simcity deluxe zitten spelen op m'n ipod. Gewoon ouderwets leuk simcity.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelen. Al was Tetris ook onverwachts leuk!
Echt?! Doe je toch niet.quote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik heb al die 79ct games gekocht en weet nu niet wat ik moet spelen.
Heb je wel ook Littlest Pet Shop voor je dochter gekocht?quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gedownload maar ik heb al die 79ct EA games gekocht dus nu weet ik niet wat ik moet spelen. Al was Tetris ook onverwachts leuk!
Nee, wel Drawing Pad waar ze echt he-le-maal wild van is. Gewoon een tekenprogramma maar dan met stiften, potloden, stempels, stickers, etc. Ze is er echt al superhandig meequote:Op zondag 19 december 2010 22:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heb je wel ook Littlest Pet Shop voor je dochter gekocht?
De 3-jarige van hiernaast kan er prima mee overweg.quote:Op zondag 19 december 2010 22:56 schreef KingOfMars het volgende:
M'n iPhone durf ik d'r niet zo goed te geven, dat is echt zo'n priegelding. Alhoewel ze er vast erg handig mee zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |