Broek is van Diesel, 100% katoen, vrij dun (zomer broek).
Weet iemand of en zo ja, hoe je deze vlekken eruit kan krijgen? Wassen met de wasmachine heb ik al geprobeert, zonder resultaat helaas
Alvast bedankt voor de reacties!
kweetniet of het in jouw geval helpt
Probeer wasbenzine, daar doe ik het meestal ook mee als het niet al te erg is.
quote:Waar zijn die te koop?
Op maandag 03 juni 2002 17:56 schreef paparia het volgende:
Er zijn speciale flesjes vlekkenverwijderaar in de handel. Bij werkte voor smeer het flesje van Sorbo Vlek weg wel goed.
Maaruhhh, ik krijg smeer al bijna niet uit een blauwe (werk) broek.
Suc6, ossegal of groene zeep lijkt me de beste optie.
Vlekken werden wel iets minder, maar ik krijg ze er niet helemaal uit..
Heb dus maar een nieuwe gehaald, weer ¤95,- naar de kl***
Iedereen die heeft gereplyed toch bedankt Als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag uiteraard!
quote:Geen suggesties wel een vraag:
Op woensdag 05 juni 2002 16:18 schreef RiV het volgende:
Ik heb het geprobeert met terpentine, was benzine, aceton, ossegal en groene zeep... geen succes helaasVlekken werden wel iets minder, maar ik krijg ze er niet helemaal uit..
Heb dus maar een nieuwe gehaald, weer ¤95,- naar de kl***
Iedereen die heeft gereplyed toch bedankt
Als iemand nog suggesties heeft hoor ik ze graag uiteraard!
Ik dacht, dat boor ik wel ff.. in het begin ging het ook goed, kwamen geen spetters of stof vanaf, maar na een kwartier boren werd die boor zo heet dat er wat zwarte olie uit kwam en alle kanten op spetterde..
Weer wat geleerd dus
Das de 2e keer dat ik die suggestie geef.....
quote:Maar dat zijn meestal schuurmiddelen. Prima voor handen, maar voor je nieuwe witte dure broek lijkt me het niet zo geschikt.
Op woensdag 05 juni 2002 22:19 schreef Lucille het volgende:
Bij garages hebben ze van die speciale zeep waarmee monteurs de olievlekken van hun handen kunnen krijgen. Dat moet toch ook voor kleding kunnen lukken lijkt mij.
quote:Nee hoor, meestal is dat een groen drillerig iets, net drilpuding.
Op woensdag 05 juni 2002 22:28 schreef FoeiJongHaai het volgende:[..]
Maar dat zijn meestal schuurmiddelen. Prima voor handen, maar voor je nieuwe witte dure broek lijkt me het niet zo geschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |