Gewoon online uren maken als een gek (quote:Op zondag 19 december 2010 13:45 schreef bjorentje het volgende:
Mag ik even is iets aan jullie vragen?
Ik ben nogal nieuw bij COD want ik heb mijn ps3 nog niet zo heel lang en op de pc heb ik het nooit gespeeld.
Nu ben ik level 31 en ik gebruik de famas met Red Dot.
Is dit een goede gun? en als perks gebruik ik second chance, (ja ik gebruik het omdat ik nog nieuw ben) , dan gebruik ik nog die ene waar je een killstreak krijgt met 1 kill minder en de andere is degene dat je meer bullet impact krijgt als je door muren schiet.
Nu, is dit een goede class of wat zouden jullie veranderen?
Bedankt!
je mag me ook altijd toevoegenBjornX_
Dat iedereen die perk haat dat weet ik, maar ik gebruik ze alleen omdat ik anders een score zou hebben van 10-35quote:Op zondag 19 december 2010 13:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Gewoon online uren maken als een gek () en dan vind je vanzelf de gun en class die het beste bij je past. Hardline zou ik sowieso niet meer pakken aangezien ze die hebben verneukt na de update. Pak Ghost als je rustig speelt en Lightweight als je van rennen houdt.
Oja, Second Chance is gay. Kusje
Niemand dusquote:Op zondag 19 december 2010 13:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik denk dat iedereen die je wilt toevoegen dat ondertussen wel gedaan heeft
Net alsof jij in Second Chance nog even een killstreak van 3 maakquote:Op zondag 19 december 2010 13:55 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Dat iedereen die perk haat dat weet ik, maar ik gebruik ze alleen omdat ik anders een score zou hebben van 10-35
En hoe hebben ze hardline dan verneukt?
Manman, je zegt 1 keer dat je second chance gebruikt en je krijgt iedereen ineens tegen je.quote:Op zondag 19 december 2010 13:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Net alsof jij in Second Chance nog even een killstreak van 3 maak
quote:Op zondag 19 december 2010 14:00 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Manman, je zegt 1 keer dat je second chance gebruikt en je krijgt iedereen ineens tegen je.
En wat heeft het ermee te maken dat ik een killstreak krijg?
Nouja sorry hoor, maar ik heb gisteren al het ganse COD forum achter me gekregen omdat ik zei dat ik die perk gebruikte, maar het is al goed, ik zal hem direckt vervangen.quote:Op zondag 19 december 2010 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
__!
Doe eens rustig, ik deed toch zo éénen coolen knipoog achter mijn post?
Maar ga rustig zo door, als je vragen wilt stellen maar geen antwoorden wilt krijgen, prima
goed zo. en fotos als bewijs!quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor, maar ik heb gisteren al het ganse COD forum achter me gekregen omdat ik zei dat ik die perk gebruikte, maar het is al goed, ik zal hem direckt vervangen.
Sorry
Kerel, denk nou eens logisch na! Waarom zou ik die perk gay vinden? Om precies dezelfde reden waarom ik quickscopers en noobtubers kut vind: ik ga er dood door. Als jij lekker Second Chance wilt gebruiken voor die extra kans en je maakt er kills mee, dan blijf die perk asjeblieft gebruiken!quote:Op zondag 19 december 2010 14:08 schreef bjorentje het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor, maar ik heb gisteren al het ganse COD forum achter me gekregen omdat ik zei dat ik die perk gebruikte, maar het is al goed, ik zal hem direckt vervangen.
Sorry
nee hij moet m verwijderen. anders stuur ik danny een pm om hem te bannen!quote:Op zondag 19 december 2010 14:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Kerel, denk nou eens logisch na! Waarom zou ik die perk gay vinden? Om precies dezelfde reden waarom ik quickscopers en noobtubers kut vind: ik ga er dood door. Als jij lekker Second Chance wilt gebruiken voor die extra kans en je maakt er kills mee, dan blijf die perk asjeblieft gebruiken!
Maar zoals ik al zei: gewoon proberen en kijken wat jou het beste ligt
Oke bjorentje, je hoort het. GDR is nou eenmaal een baas waar ik niet tegenop kan. En foto's als bewijs, jij schavuit!quote:Op zondag 19 december 2010 14:33 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nee hij moet m verwijderen. anders stuur ik danny een pm om hem te bannen!
Lol, peuter met peuteropmerkingen..quote:
fixedquote:Op zondag 19 december 2010 15:13 schreef mash_ het volgende:
ik gebruik last stand pro gay ass pro bij me sniper class
och. ik vind het zelf ook zwaar irritant als mensen het hebben. Maar als sniper vind ik het wel handig. Dan sta je over het algemeen toch meer stil. Dus heb je hacker niet nodig. En als Sniper sta je vaak achter een raam of iets dergelijks als je dan neergeschoten word val je daar achter en kan iemand je nog revivenquote:
PIquote:Op zondag 19 december 2010 15:17 schreef Xblister het volgende:
[..]
Lol, peuter met peuteropmerkingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |