SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
Verbindingen op xbox loopt wel beter dan voorheen heb ik het idee!
Sneller met ze allen in een game.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
wat? dat ding detecteerd campers? Hoe werkt dat dan precies?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hacker is niet zozeer om claymores beter te zien. Je ziet met hacker meteen waar de campers zijn
En het hacken van dingen is ook baas.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder![]()
Die vraag meen je niet serieus mag ik hopen?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat? dat ding detecteerd campers? Hoe werkt dat dan precies?![]()
Claymores/motion sensor/etcquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat? dat ding detecteerd campers? Hoe werkt dat dan precies?![]()
Ik ben nu wel helemaal klaar met Ninja, in MW2 was dat de shit maar in BO heb ik het gevoel dat het nutteloos is. Hacker wint het zwaar.
![]()
Wauw, kei cool filmpje.quote:![]()
sarcasme detector!quote:hoop dat treyarch later volledige wedstrijden laat uploaden dan hoeft het niet zo te stotteren door het versnellen.
rice rice baby tututututedudududum![]()
al meer duidelijk over je account?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun![]()
Nee. Moet na het weekend nog een keer bellen. Maar ondertussen vermaak ik me wel (nieuw account)quote:Op donderdag 16 december 2010 17:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
al meer duidelijk over je account?![]()
![]()
Voeg me weer ff toe danquote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee. Moet na het weekend nog een keer bellen. Maar ondertussen vermaak ik me wel (nieuw account)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Steam:kneusteun
Forum Opties Forumhop: Hop naar: