SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Flesje bier
Toch jammer van Lapointe. Maar wel de goede beslissing.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef nattermann het volgende:
GOEDEMIDDAAAAG
Heb lekker uitgeslapen.
en ik ken TLK, boy23 en ivo1986.. en Mss maar die post niet zo vaak.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef sproetjes het volgende:
oh en ik ken tassiepassie, huize, TLK, boy23 en ivo1986 en binnenkort ook joysa
Wij hebben ook gemeet, je vergeet me.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:40 schreef sproetjes het volgende:
oh en ik ken tassiepassie, huize, TLK, boy23 en ivo1986 en binnenkort ook joysa
wat dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had een andere TT verwacht.
Meeten is tofquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik doe niet aan meets, misschien eens bij hogere uitzondering.
Ik ken jouw chick ookquote:Op donderdag 16 december 2010 14:46 schreef Lon3 het volgende:
Nu ik er zo over nadenk: Little_Miss_Naughty, DevilsWhore, Systeria, RonaldV heb ik wel in real life ontmoet. Misschien vergeet ik nog iemand
Ja dat zei zequote:
Nee hoor. Die hebben het hele seizoen nog NIKS gepresteerd. Opflikkeren met die over the top Amerikanen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:42 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Toch jammer van Lapointe. Maar wel de goede beslissing.
ohja! sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 14:43 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Wij hebben ook gemeet, je vergeet me.
poeketje ofzoiets?quote:Op donderdag 16 december 2010 14:50 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ohja! sorry
ik heb mieke ook wel eens gezien tijdens t stappen,... weet ff dr fok naam niet meer. post ook nooit meer hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |