Als het goed is vliegt hij jaarlijks ook nog steeds een paar weken voor Artsen zonder Grenzen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Heeft hij van zijn grootvader hè, was ook zo'n vliegtuigfan.
De prins moet natuurlijk zijn vlieguren maken, hij gebruikt hier ook vaak het regeringsvliegtuig voor. Ik stel voor, om de kosten te laten dalen, mag hij de huidige regering ook rondvliegen.
Dat doet hij zeker in Afrika?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het goed is vliegt hij jaarlijks ook nog steeds een paar weken voor Artsen zonder Grenzen.
wat is niet anders?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:14 schreef Esses het volgende:
Bea levert veel meer op. En jankaas, als t niet anders kan dan kan t niet anders.
Ja, met dank aan zijn vaderquote:
Mijn assistente op de MGD heeft voor Artsen zonder grenzen in Rwanda ('94/95) gewerkt en heeft daar haar huidige man, een arts getroffen. Ik heb daar veel foto's van gezien. Die mensen leveren een enorm moeilijke job, echt hartverscheurende verhalen van dat Rwanda.quote:
En het klopt toch dat ze geen cent salaris ontvangen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:29 schreef Clan het volgende:
[..]
Mijn assistente op de MGD heeft voor Artsen zonder grenzen in Rwanda ('94/95) gewerkt en heeft daar haar huidige man, een arts getroffen. Ik heb daar veel foto's van gezien. Die mensen leveren een enorm moeilijke job, echt hartverscheurende verhalen van dat Rwanda.
Zover ik weet is het vrijwillig, maar worden ze in onkosten voorzien, maar het is meer 'kost en inwoning', maar daar weet ik het fijne niet van.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En het klopt toch dat ze geen cent salaris ontvangen?
Hoe dan ook, respect voor die mensen,quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Zover ik weet is het vrijwillig, maar worden ze in onkosten voorzien, maar het is meer 'kost en inwoning', maar daar weet ik het fijne niet van.
Je had een aatal jaar gelden toch die Nederlandse jongen die in één van die oud-Sovjet landen was gegijzeld? Die kwam terug met zo'n enorme baard, en flink kaal geworden. Hoe heet die man eigenlijk? Hij heeft daar een boek over geschreven wat ik graag zou aanschaffen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 01:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, respect voor die mensen,
Arjan Erkelquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:50 schreef Clan het volgende:
[..]
Je had een aatal jaar gelden toch die Nederlandse jongen die in één van die oud-Sovjet landen was gegijzeld? Die kwam terug met zo'n enorme baard, en flink kaal geworden. Hoe heet die man eigenlijk? Hij heeft daar een boek over geschreven wat ik graag zou aanschaffen.
Behouden vaart!quote:
Maar een klein beetje hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |