Nog een uurtje. Ik ga nu naar huis.quote:
Daar ben ik weer. Kom maar op met dat bier.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:31 schreef jankaas020 het volgende:
@cobra, ik zet hem alvast koud
@clan: aye-aye
strak of met een boogje?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar ben ik weer. Kom maar op met dat bier.
Nee, valt wel mee. Maar het vriest dan ook nog niet.quote:
Als het maar geen pisboogje is.quote:
Doe ik het voor.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:28 schreef jankaas020 het volgende:
komtie! tis trouwens heineken dit keer
Proost. Op jouw verlof!quote:
Autisme is ook een stoornis, terwijl een lichamelijke handicap bv geen ziekte is, maar over die termen bestaan altijd meningsverschillen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:38 schreef m.k het volgende:
de tweede kamer is het er over eens dat je niet autistisch en chronisch ziek tegelijkertijd kan zijn. WTF?
Ik denk dat ze, in de Tweede Kamer een duidelijk onderscheid willen maken tussen een stoornis én chronisch ziek, dus dat niet de stoornis onder chronische ziekte valt, dat heeft natuurlijk met PGB en uitkeringen te maken.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:45 schreef m.k het volgende:
wou je soms zeggen dat iemand dat niet beiden kan hebben?
Wat is het verschil tussen een gourmet stel en een mini-gourmet stel?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:46 schreef Vinz0r het volgende:
@jankaas
Ik heb gekozen voor 2 handdoeken, een mini gourmet stel en een gasten doekje:X
Weet anders ook niet wat ik er mee moet, zie t liever in de vorm van vvv bonnen,daar kan je veel meer mee dan dit...
ze willen dat als je beiden hebt je maar voor een een PGB krijgt. dat betekent dus dat als je beiden hebt je budget word gehalveerd, met de oplossing "dan ga je toch wat meer mantelzorgen"quote:Op donderdag 16 december 2010 23:48 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, in de Tweede Kamer een duidelijk onderscheid willen maken tussen een stoornis én chronisch ziek, dus dat niet de stoornis onder chronische ziekte valt, dat heeft natuurlijk met PGB en uitkeringen te maken.
Ik weet het, hebben we in de familie ook mee te maken, en het wordt allemaal minder, de zorg wordt minder en duurder.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:52 schreef m.k het volgende:
[..]
ze willen dat als je beiden hebt je maar voor een een PGB krijgt. dat betekent dus dat als je beiden hebt je budget word gehalveerd, met de oplossing "dan ga je toch wat meer mantelzorgen"
ik heb net vol walging naar die politieke kleuters zitten kijken met hun klote grapjes terwijl het over serieuze dingen gaat. het maakt ze gewoon niks uit, smerige k#*k#%r hondenquote:Op donderdag 16 december 2010 23:57 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik weet het, hebben we in de familie ook mee te maken, en het wordt allemaal minder, de zorg wordt minder en duurder.
Ik denk dat mensen ook veel te snel naar de dokter gaan voor iets, vroeger werkte mensen met een gebroken sleutelbeen nog door, tegenwoordig zitten ze in de ziektewet.
Oud en nieuw, kerst, sinterklaas. Volgende vakantie: bouwvakquote:Op donderdag 16 december 2010 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik gok dat je moet werken tijdens oud&nieuw Esses.
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
Soms vergeten ze idd dat het over 'mensen' gaat, maar ik vind de besteding van geld soms niet realistisch; miljoenen bezuinigen op de ouderzorg en ondertussen 40 miljoen euro overmaken aan Jemen. Ik ben het helemaal eens met Mark Rutte dat we eens moeten ophouden met die 'overdreven'bedragen over te maken aan Afrikaanse landen waar de inwoners geeneens belasting betalen en het geld in de corrupte machien van de overheid verdwijnt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef m.k het volgende:
[..]
ik heb net vol walging naar die politieke kleuters zitten kijken met hun klote grapjes terwijl het over serieuze dingen gaat. het maakt ze gewoon niks uit, smerige k#*k#%r honden(excuse my French)
ja en de koninklijke familie... damn die krijgen veel geld.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Soms vergeten ze idd dat het over 'mensen' gaat, maar ik vind de besteding van geld soms niet realistisch; miljoenen bezuinigen op de ouderzorg en ondertussen 40 miljoen euro overmaken aan Jemen. Ik ben het helemaal eens met Mark Rutte dat we eens moeten ophouden met die 'overdreven'bedragen over te maken aan Afrikaanse landen waar de inwoners geeneens belasting betalen en het geld in de corrupte machien van de overheid verdwijnt.
Volgens mij is voor 2011 een kleine acht miljard euro begroot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
wat is het budget van defensie eigenlijk ongeveer?
Ze brengen ook een hoop op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
ja en de koninklijke familie... damn die krijgen veel geld.
ze kunnen best zonder de groene draak die ieder jaar 400.000 kost om maar een voorbeeld te geven, en 900 miljoen aan salaris lijkt me ook lichtelijk overdreven vind je niet?quote:
Defensiequote:Op vrijdag 17 december 2010 00:19 schreef m.k het volgende:
[..]
ja en de koninklijke familie... damn die krijgen veel geld.
wat is het budget van defensie eigenlijk ongeveer?
Misschien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
ze kunnen best zonder de groene draak die ieder jaar 400.000 kost om maar een voorbeeld te geven, en 900 miljoen aan salaris lijkt me ook lichtelijk overdreven vind je niet?
900 miljoen!?quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:33 schreef m.k het volgende:
[..]
ze kunnen best zonder de groene draak die ieder jaar 400.000 kost om maar een voorbeeld te geven, en 900 miljoen aan salaris lijkt me ook lichtelijk overdreven vind je niet?
Welterustenquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:28 schreef Vortix het volgende:
Zo, paper geredigeerd. Van het weekend nog bibliografie toevoegen en klaar is KeesVortix.
Ik ga snurken mensen, welterusten!
De begroting in 2008 bedroeg bijna 114 miljoen euro (Wikipedia). En zoals Jankaas zegt: ze leveren een hoop op, in euro's maar ook als je naar de sociale functies van het koningshuis kijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |