Ach ja, als ik er eenmaal ben die paar uurtjes is het wel gezellig. Maar ik vind 't ook altijd wel weer prima als het weer voorbij is jaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, als je dit leest... wat doen we onszelf toch allemaal aan dan met Kerst
Dagen vol gezelligheid my ass! Kutverplichtingen bedoelen ze!
Nobody even tried to stop mequote:
Pffffff, hier ook elk jaar gezeur om 1 jaar...quote:Op donderdag 16 december 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee das ook wel weer zo jaik zou eigenlijk ook gewoon liever alles op 1 kerstdag proppen en dan nog een dag gewoon thuis hebben, maarja dat doe ik dan ook weer niet omdat ik weet dat beide ouders t leuk vinden als we voor diner komen, en dat kan je nou weer niet op 1 dag proppen. En voorgaande jaren ging het al een keer fout door verkeerd plannen dat alles op 1 dag moest (dus bij ene ouders brunchen, en andere diner), en toen was het natuurlijk ook weer een hoop gedoe. En dat moet ik nu nog iedere keer horen als er met Kerst wat geplanned moet worden... "oh let je wel op dat het dus TWEEDE kerstdag is, weet je zeker dat je dan niet al wat hebt"
![]()
Ik ga met een vriend en een vriendin naar Parijs dit jaarquote:Op donderdag 16 december 2010 11:29 schreef Ynske het volgende:
o&n, vroeger altijd thuis op de bank ziek
paar jaar 'buiten' gevierd, 1 jaar in Amsterdam.
afgelopen 2 jaar bij mn ouders, met buurman die veel vuurwerk afstak, dus lekker foto's schieten
dit jaar geen flauw idee
Oh leuk, blijven je nichtjes ook logeren?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
en zaterdag ga ik met 2 chickies stappenhihihi
Huwelijksaanzoekquote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga met een vriend en een vriendin naar Parijs dit jaar![]()
Niet heftig stappen maar om 12 uur klinken onder de Eiffeltoren vind ik wel een leuk begin van 2011
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, als ik er eenmaal ben die paar uurtjes is het wel gezellig. Maar ik vind 't ook altijd wel weer prima als het weer voorbij is ja
Doe mij dan maar O&N, daar heb ik jaaaaaren terug al over gezegd dat ik dat niet meer 'thuis' vier, en das ondertussen wel redelijk ingeburgerd, dus dan ben je veel 'vrijer' om te doen wat je wil en hoef je geen rekening te houden met mekkerende moeders die zich anders weer gepasseerd voelen als je daar komt brunchen en bij je schoonouders gaat dineren (of andersom)
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh leuk, blijven je nichtjes ook logeren?
quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
en zaterdag ga ik met 2 chickies stappenhihihi
quote:
Oh ja, altijd leuk met gescheiden oudersquote:Op donderdag 16 december 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffffff, hier ook elk jaar gezeur om 1 jaar...Toen had mn zusje een vriendje die het altijd op tweede kerstdag vierden, dus eerste kerstdag bij mijn moeder, en mijn vader gilt nu nog elk jaar dat "hij elke keer alleen kersavond krijgt"
![]()
Wat bullshit is, want tegenwoordig viert mn moeder het ergens tussen sinterklaas en kerst, en ziet ze wel hoe het voor de rest gaat
Tjaquote:Op donderdag 16 december 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja, altijd leuk met gescheiden ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |