abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 01:18:21 #1
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_89986667
Voor een vereniging waar ik verantwoordelijk ben voor het licht/geluid ben ik op zoek naar het volgende:

Een DJ mixer/mengpaneel met minimaal 5 kanalen.

De vereisten zijn:

Bass/mid/treble potmeters voor elk kanaal.
XLR ingang voor de microfoon.
Een booth/monitor uitgang met aparte volumeknop.

Ik kan/mag er maximaal 100 euro aan besteden. S.v.p. geen 30 jaar oude meuk met krakende potmeters en schuiven.

Wie heeft er iets staan wat aan mijn bovenstaande eisen voldoet?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_89987548
Ik heb nog wel een Dateq GPM 8.2 staan. Geen 30 jaar oud, maar zeker niet de jongste meer. Echter, aangezien het voor een vereniging is, denk ik dat je geen betere mixer kunt pakken. Dat ding is gebouwd als een tank en, naar het schijnt, kun je gewoon bier in de faders gooien zonder dat 'ie ermee kapt ;)

8 faders, waarvan 2 microfoonkanalen. 3-voudige toonregeling en balans per kanaal. De mixer is niet zo lang geleden schoongemaakt, alles doet het, maar het is uiteraard geen nieuwe mixer meer. Onlangs is er voor ¤90 aan nieuwe materialen in gegaan, factuur heb ik liggen. Voor ¤100 mag je 'm komen ophalen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:44:45 #3
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_90094356
Ik heb ondertussen een nieuw mengpaneel gehaald met 2x4 kanalen en een aparte microfoonkanaal. :)

zondag 19 december 2010 @ 01:11:36 #4
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_90108500
Topic mag dicht dus. :)
pi_90108757
veel sterkte, zie het als huis tuin en keukenapparatuur. Oja en als iets stuk gaat kost het klauwen met geld omdat je al bijna een uur aan het open schroeven bent. Je had beter voor die Dateq kunnen gaan, goede service en niet zo plastic als een Pioneer
pi_90113598
quote:
Op zondag 19 december 2010 01:17 schreef piepkuiken21 het volgende:
veel sterkte, zie het als huis tuin en keukenapparatuur. Oja en als iets stuk gaat kost het klauwen met geld omdat je al bijna een uur aan het open schroeven bent. Je had beter voor die Dateq kunnen gaan, goede service en niet zo plastic als een Pioneer
je opmerking heeft veel toegevoegde waarde zeg, zo na zijn aankoop.

Sterkte? Tis geen darm onderzoek?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_90114182
Ik zou ook zeggen dat het niet de meest ideale keuze is, Behringer staat niet bepaald bekend om de degelijkheid/duurzaamheid. Ik denk dat je voor de helft van het geld, qua degelijkheid, beter af wat met mijn Dateq.

Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Toch veel plezier met je mixer toegewenst!
pi_90118033
TS is voorzien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')