Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een afspraak niet nagekomen (niet gekomen) hoe bied ik mijn excuses aan zonder dat het als een smoesje klinkt, wil niet te veel ingaan op de reden want dat interesseert ze toch niet
Dat maar dan minus tquote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.
Ik moet namelijk mailen wanneer ik weer kan, dus leek het mij logisch gelijk mijn excuses aan te bieden. Begin ik met de excuses?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Biedt geen verklaring of uitleg aan. Biedt je verontschuldigingen aan.
Wehehe. Ja.quote:
Ik zou beginnen met de excuses en daarna direct door naar de keer dat je wel kan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik moet namelijk mailen wanneer ik weer kan, dus leek het mij logisch gelijk mijn excuses aan te bieden. Begin ik met de excuses?
Ik kan het ook niet zeggen, maar denk wel dat ze het door hadden
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Perruche het volgende:
Pief:
Sorry dat ik niet kon komen. Hopelijk hebben jullie ook zonder mij een leuke nuttige/productieve/enerverende/whatever avond gehad!
Ik kan wel: dan en dan
Tot dan!!
Pief
balletje?quote:
Jij bent dan ook een leuk lief popkequote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net mn identiteitskaart moeten laten zien bij het kopen van een fles mooikaap.
Ik heb nog net niet mn grijze haren laten zien...
Nou momenteel niet. Jee wat een rothumeurquote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een leuk lief popke
zo nu en dan eens schudden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:49 schreef loveli het volgende:
Warme eigengemaakte chocolademelk in een thermosfles, hoe zorg ik dat daar geen velvorming plaatsvindt?
Niet doen. Zij zijn jaloers op jouw vrijheid.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja maar gaf je toen ook les op het HBO?
Soms ben ik best wel jaloers op mensen die al die dingen (echte baan, huis kopen, etc) doen als ze nog heel jong zijn.
Klopt. Ik fotgrafeer ook nooit meer. Zo zonde. Snap het ook niet zo, dat gezeul met zo'n apparaatquote:Op donderdag 16 december 2010 19:36 schreef Viking84 het volgende:
Er stond vandaag trouwens een interessant artikel in de NRC Next dat me wel aan het denken zette. Het ging erover dat mensen alles vast willen leggen met camera's en zelden meer met hun eigen ogen kijken om ergens van te genieten. Als je het niet gefotografeerd hebt, is het niet echt gebeurd. Betrap mezelf er idd ook wel op. En dat is zo jammer, want de foto's die ik maak, kijk ik later zelden nog terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |