ik ken die van de damquote:Op donderdag 16 december 2010 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Weet iemand trouwens waar de Hema op Amsterdam CS zit ?
Die was te vroegquote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef 2cv het volgende:
nachtbakker! Waar overvallers een koekje van eigen deeg krijgen!
Waarom moeten die mensen uit friesland altijd weer eigenwijs doen?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef 2cv het volgende:
nachtbakker! Waar overvallers een koekje van eigen deeg krijgen!
Zit er geen op CS dan? Kreeg dit mailtje namelijk:quote:
Maar ben dus echt niet bekend in amsterdamquote:oke, het is op zich niet heel moeilijk. je moet naar science park 904. Als je liever op centraal wil afspreken kan dat ook. ik kan er om 5 voor half 9 zijn. als jij er dan ook bent gaan we samen verder. Zullen we bij de hema afspreken? dat is namelijk niet te missen =) tot de 16e!
Dat kan geen toeval zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde naam als mn oppaskindje !
I knowquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je hebt dezelfde naam als mn oppaskindje !
hij bestaat wel, alleen ken ik hem nietquote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zit er geen op CS dan? Kreeg dit mailtje namelijk:
[..]
Maar ben dus echt niet bekend in amsterdam
Daarom !quote:
Ah, op die manier..quote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hij bestaat wel, alleen ken ik hem niet
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik ga mijn bed in. Doei.
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarom !
En ook dezelfde naam als de gehandicapte jongen die achter ons woont, denk dat dat Dale. is
Even denken, vlakbij spoor 8 zit geloof ik een kiosk en de broodjeszaak.quote:
Oke, dankjequote:Op donderdag 16 december 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even denken, vlakbij spoor 8 zit geloof ik een kiosk en de broodjeszaak.
Als je aan die kant uit stapt, loop je naar rechts, richting het centrum dan voor je naar buiten gaat, ga je naar links, kom je langs een geurwinkel en een starbucks, daarvoorbij zit een Hema.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |