abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92387205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef grazz het volgende:

Akoestische versie,...ik krijg werkelijk kippevel van Jan z'n stem! Prachtig :)
Deze versie is werkelijk 10 keer mooier dan die van het NSF!!! Dit moet naar Dusseldorf!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 februari 2011 @ 22:28:18 #277
163650 Greys
pi_92389045
En hoe gaan we dat de Jees (en vooral de TROS :'( ) duidelijk maken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92391935
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
En hoe gaan we dat de Jees (en vooral de TROS :'( ) duidelijk maken?
Tja.....vraag namens het forum met de beste bewaking van het ESC en NSF een interview aan en vertel het ze zelf?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 februari 2011 @ 23:29:20 #279
163650 Greys
pi_92392070
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Tja.....vraag namens het forum met de beste bewaking van het ESC en NSF een interview aan en vertel het ze zelf?
Interview is al drie keer aangevraagd.
Wil de TROS niet.

Maar we kunnen het ze twitteren? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92392206
Vervelende TROS.....bleeh
Ja, twitter..waarom niet? Dat schijnt in te zijn, heb ik gehoord :)
pi_92442980
Wat is die Jan Dulles een fantastische zanger zeg _O_

Europe, beware of The 3J's. They never fight alone.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_92468137
Wel flauw dat de 3J's nu lopen mekkeren over de kritiek op het ESF, en dan zelf aan het einde van hun betoog even roepen:
"Er gaat eindelijk weer eens een vakkundig gemaakt liedje richting het Eurovisie Songfestival."

En daarmee de vorige inzendingen afzeiken :').
dag
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 februari 2011 @ 18:29:05 #283
163650 Greys
pi_92468752
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Peter het volgende:
Wel flauw dat de 3J's nu lopen mekkeren over de kritiek op het ESF, en dan zelf aan het einde van hun betoog even roepen:
"Er gaat eindelijk weer eens een vakkundig gemaakt liedje richting het Eurovisie Songfestival."

Aan het einde van wélk betoog? :D
Was het op camera, of geschreven pers?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92469965
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Peter het volgende:

Ze hebben toch groot gelijk? :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 februari 2011 @ 19:08:56 #286
163650 Greys
pi_92470211
quote:
Mjah, uit de rubriek 'achterklap' :P
Dus misschien zei hij het wel nét iets anders.

En ik vind het op zich niet zo erg dat ze een beetje voor zichzelf opkomen, na al dat gezeik van die 'vakjury'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92470531
In de journalistiek is iets tussen aanhalingstekens een letterlijke quote :+
dag
pi_92470542
quote:
Er worden oude coryfeeën onder de grond vandaan gehaald in De Telegraaf om ons af te kraken. Dat voelt niet goed", vervolgt De Witte. "Dit gaat nergens over en is alleen maar stemmingmakerij", voegt gitarist Jaap Kwakman toe.
Ze hebben hier best gelijk in. Ik stoorde me er ook aan dat buiten beeld geraakte types als Jacques D'Ancona en Erik de Zwart vrij goedkope kritiek gaven in de Telegraaf.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_92486788
Het liedje is beslist niet onaardig. Hopelijk komt er een goede Engelse tekst en wie weet is dan de finale haalbaar.

Mensen die kritiek uiten op de 3J's zijn verkeerd bezig. De kritiek moet zich richten op de manier waarop het Nationaal Songfestival wordt georganiseerd. Je kunt de 3J's niet verwijten dat ze zijn gevraagd en ja hebben gezegd. Je kunt wel de NOS verwijten dat ze het NSF te grabbel hebben gegooid en dat de TROS er doelgroep-tv van maakt die op een zondagavond wordt afgeraffeld, waarbij Studio Voetbal vooral niet 3 minuten te laat mag beginnen.

De mindset moet om in Nederland, te beginnen bij de Publieke Omroep. Dat is de plek waar de kritiek thuishoort, niet aan het adres van de 3J's. Ik wens ze veel succes met hun liedje; het is zo gek nog niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 19:36:46 #290
163650 Greys
pi_92515030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Greys het volgende:
Op twitter zie ik overal dat Fouradi (rapduo, nooit van gehoord, maar dat zal de leeftijd zijn) een brute versie van Je vecht nooit alleen gaat maken, die maandag klaar zal zijn. Ben benieuwd :D

[..]

Nergens gehoord nog, wás het gisteren wel klaar?
Want die Fouradi mannen zeiden dat ie gister klaar zou zijn :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92515509
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:32 schreef Boldface het volgende:
Het liedje is beslist niet onaardig. Hopelijk komt er een goede Engelse tekst en wie weet is dan de finale haalbaar.

Mensen die kritiek uiten op de 3J's zijn verkeerd bezig. De kritiek moet zich richten op de manier waarop het Nationaal Songfestival wordt georganiseerd. Je kunt de 3J's niet verwijten dat ze zijn gevraagd en ja hebben gezegd. Je kunt wel de NOS verwijten dat ze het NSF te grabbel hebben gegooid en dat de TROS er doelgroep-tv van maakt die op een zondagavond wordt afgeraffeld, waarbij Studio Voetbal vooral niet 3 minuten te laat mag beginnen.

De mindset moet om in Nederland, te beginnen bij de Publieke Omroep. Dat is de plek waar de kritiek thuishoort, niet aan het adres van de 3J's. Ik wens ze veel succes met hun liedje; het is zo gek nog niet.
Ben het niet helemaal met je eens. Als je jezelf afzondert en belooft om 5 liedjes te schrijven voor het songfestival en je komt met, in mijn ogen, 3 zeer middelmatige nummers en maar twee die er enigszins bovenuit steken, dan mag je toch wel wat kritiek verwachten. Ik was ECHT teleurgesteld toen ik de liedjes hoorde. Dat heeft weinig te maken met hoe de TROS het NSF verkwanselt.
Maar misschien was mijn verwachtingspatroon gewoon weer eens te hoog en moet ik ook eens leren om tevreden te zijn met een liedje dat "zo gek nog niet is" in plaats van een knaller.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 19:57:15 #292
163650 Greys
pi_92516015
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Ben het niet helemaal met je eens. Als je jezelf afzondert en belooft om 5 liedjes te schrijven voor het songfestival en je komt met, in mijn ogen, 3 zeer middelmatige nummers en maar twee die er enigszins bovenuit steken, dan mag je toch wel wat kritiek verwachten. Ik was ECHT teleurgesteld toen ik de liedjes hoorde. Dat heeft weinig te maken met hoe de TROS het NSF verkwanselt.
Maar misschien was mijn verwachtingspatroon gewoon weer eens te hoog en moet ik ook eens leren om tevreden te zijn met een liedje dat "zo gek nog niet is" in plaats van een knaller.
Ik vond er drie, misschien wel vier 'wel geschikt' voor het Songfestival.
Met Weelderig Waardeloos als 'knaller'. Die vond ik van ongekende schoonheid.
Alleen 'Ga dan niet' vond ik zwaar tegenvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_92516350
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond er drie, misschien wel vier 'wel geschikt' voor het Songfestival.
Met Weelderig Waardeloos als 'knaller'. Die vond ik van ongekende schoonheid.
Alleen 'Ga dan niet' vond ik zwaar tegenvallen.
Ik denk wel écht dat de liedjes in de zaal veel beter overkwamen :Y In de zaal zat ik echt van O+ Maar toen ik thuis terug ging kijken (meer luisteren en tegelijkertijd internetten) vloog het allemaal wat aan me voorbij.

Behalve weelderig waardeloos dan, wat een prachtnummer O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_92517373
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, snap ik ook wel. En een 3js fan zal ik nooit worden. en als ze het soort liedjes schrijven wat ze altijd doen dan valt dat ook alleen nog maar eens te prijzen.Ze hoeven zich natuurlijk ook niet anders voor te doen dan ze zijn, maar ik vind het alleen jammer dat dit jaar weer het hoogst haalbare héél misschien een plek in de finale is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 februari 2011 @ 20:23:09 #295
163650 Greys
pi_92517488
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, snap ik ook wel. En een 3js fan zal ik nooit worden. en als ze het soort liedjes schrijven wat ze altijd doen dan valt dat ook alleen nog maar eens te prijzen.Ze hoeven zich natuurlijk ook niet anders voor te doen dan ze zijn, maar ik vind het alleen jammer dat dit jaar weer het hoogst haalbare héél misschien een plek in de finale is.
Ik ook. Ik geloof ook niet dat Je Vecht echt gaat scoren.
En ik had het met Weelderig Waardeloos bv véél spannender gevonden, want daarvan had ik echt het gevoel dat het wel eens Top 10 of zelfs 5 kon worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:19:08 #296
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_92613306
Heb de inzending 2 keer beluisterd, en, helaas pindakaas voor de noorderbuur.

Typisch nederlandse song, die het misschien in de top40 goed gaat doen, maar voor europa is het maar een zooitje imo. Zelfs al Belg vind ik er niets aan.

Laatste goede inzending vond ik hemel en aarde , dat is al een tijdje terug denk ik
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 februari 2011 @ 22:34:57 #297
163650 Greys
pi_92614412
quote:
15s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef misteriks het volgende:
Heb de inzending 2 keer beluisterd, en, helaas pindakaas voor de noorderbuur.

Typisch nederlandse song, die het misschien in de top40 goed gaat doen, maar voor europa is het maar een zooitje imo. Zelfs al Belg vind ik er niets aan.

Laatste goede inzending vond ik hemel en aarde , dat is al een tijdje terug denk ik
Ze hebben uit 5 liedjes gekozen. Dit was een van de andere inzendingen van ze, wat vind jij 'als Belg' daarvan? Ben ik benieuwd naar :) Of vind je dat ook niets?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 februari 2011 @ 22:46:25 #298
88233 Steve
Still the best.
pi_92615253
Het blijft je bezig houden he Greys? :D. (terecht ook wel hoor ;))
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 februari 2011 @ 22:53:26 #299
163650 Greys
pi_92615730
quote:
10s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Steve het volgende:
Het blijft je bezig houden he Greys? :D. (terecht ook wel hoor ;))
Wordt het irritant? :D
Want dan ga ik het er proberen een tijdje alleen met mezelf over te hebben hoor :@ :+

Ik ben ook nog steeds boos op het feit dat I'll be your voice van Gordon en Mark Dakriet niet ging toen, omdat Cornald Maas destijds het publiek opriep om niet op Gordon te stemmen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 februari 2011 @ 23:30:02 #300
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_92617744
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze hebben uit 5 liedjes gekozen. Dit was een van de andere inzendingen van ze, wat vind jij 'als Belg' daarvan? Ben ik benieuwd naar :) Of vind je dat ook niets?

tja, het is de betere song vd 2, maar niet voor ESC ! Is het de bedoeling dat de inzending in het Engels gaat gezongen worden? Je moet dit nummer maar eens inbeelden in het Azerbeijaans (?!); kan me echt niet voorstellen dat er een nederlander is die daar wild van zou worden. Beide nummers hebben niets dat als eye- of earcatcher kan gebruikt worden. Ook geen charisma bij de zanger. Ik voorspel weinig goeds..
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')