Deze versie is werkelijk 10 keer mooier dan die van het NSF!!! Dit moet naar Dusseldorf!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:52 schreef grazz het volgende:
Akoestische versie,...ik krijg werkelijk kippevel van Jan z'n stem! Prachtig
Tja.....vraag namens het forum met de beste bewaking van het ESC en NSF een interview aan en vertel het ze zelf?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Greys het volgende:
En hoe gaan we dat de Jees (en vooral de TROS) duidelijk maken?
Interview is al drie keer aangevraagd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:27 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tja.....vraag namens het forum met de beste bewaking van het ESC en NSF een interview aan en vertel het ze zelf?
Aan het einde van wélk betoog?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Peter het volgende:
Wel flauw dat de 3J's nu lopen mekkeren over de kritiek op het ESF, en dan zelf aan het einde van hun betoog even roepen:
"Er gaat eindelijk weer eens een vakkundig gemaakt liedje richting het Eurovisie Songfestival."
En daarmee de vorige inzendingen afzeiken.
Ze hebben toch groot gelijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:09 schreef Peter het volgende:
Wel flauw dat de 3J's nu lopen mekkeren over de kritiek op het ESF, en dan zelf aan het einde van hun betoog even roepen:
"Er gaat eindelijk weer eens een vakkundig gemaakt liedje richting het Eurovisie Songfestival."
En daarmee de vorige inzendingen afzeiken.
Mjah, uit de rubriek 'achterklap'quote:Op maandag 7 februari 2011 19:04 schreef Peter het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ongfestival-zat.html
Ze hebben hier best gelijk in. Ik stoorde me er ook aan dat buiten beeld geraakte types als Jacques D'Ancona en Erik de Zwart vrij goedkope kritiek gaven in de Telegraaf.quote:Er worden oude coryfeeën onder de grond vandaan gehaald in De Telegraaf om ons af te kraken. Dat voelt niet goed", vervolgt De Witte. "Dit gaat nergens over en is alleen maar stemmingmakerij", voegt gitarist Jaap Kwakman toe.
Nergens gehoord nog, wás het gisteren wel klaar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Greys het volgende:
Op twitter zie ik overal dat Fouradi (rapduo, nooit van gehoord, maar dat zal de leeftijd zijn) een brute versie van Je vecht nooit alleen gaat maken, die maandag klaar zal zijn. Ben benieuwd
[..]
Ben het niet helemaal met je eens. Als je jezelf afzondert en belooft om 5 liedjes te schrijven voor het songfestival en je komt met, in mijn ogen, 3 zeer middelmatige nummers en maar twee die er enigszins bovenuit steken, dan mag je toch wel wat kritiek verwachten. Ik was ECHT teleurgesteld toen ik de liedjes hoorde. Dat heeft weinig te maken met hoe de TROS het NSF verkwanselt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:32 schreef Boldface het volgende:
Het liedje is beslist niet onaardig. Hopelijk komt er een goede Engelse tekst en wie weet is dan de finale haalbaar.
Mensen die kritiek uiten op de 3J's zijn verkeerd bezig. De kritiek moet zich richten op de manier waarop het Nationaal Songfestival wordt georganiseerd. Je kunt de 3J's niet verwijten dat ze zijn gevraagd en ja hebben gezegd. Je kunt wel de NOS verwijten dat ze het NSF te grabbel hebben gegooid en dat de TROS er doelgroep-tv van maakt die op een zondagavond wordt afgeraffeld, waarbij Studio Voetbal vooral niet 3 minuten te laat mag beginnen.
De mindset moet om in Nederland, te beginnen bij de Publieke Omroep. Dat is de plek waar de kritiek thuishoort, niet aan het adres van de 3J's. Ik wens ze veel succes met hun liedje; het is zo gek nog niet.
Ik vond er drie, misschien wel vier 'wel geschikt' voor het Songfestival.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ben het niet helemaal met je eens. Als je jezelf afzondert en belooft om 5 liedjes te schrijven voor het songfestival en je komt met, in mijn ogen, 3 zeer middelmatige nummers en maar twee die er enigszins bovenuit steken, dan mag je toch wel wat kritiek verwachten. Ik was ECHT teleurgesteld toen ik de liedjes hoorde. Dat heeft weinig te maken met hoe de TROS het NSF verkwanselt.
Maar misschien was mijn verwachtingspatroon gewoon weer eens te hoog en moet ik ook eens leren om tevreden te zijn met een liedje dat "zo gek nog niet is" in plaats van een knaller.
Ik denk wel écht dat de liedjes in de zaal veel beter overkwamenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er drie, misschien wel vier 'wel geschikt' voor het Songfestival.
Met Weelderig Waardeloos als 'knaller'. Die vond ik van ongekende schoonheid.
Alleen 'Ga dan niet' vond ik zwaar tegenvallen.
Ik ook. Ik geloof ook niet dat Je Vecht echt gaat scoren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:21 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak, snap ik ook wel. En een 3js fan zal ik nooit worden. en als ze het soort liedjes schrijven wat ze altijd doen dan valt dat ook alleen nog maar eens te prijzen.Ze hoeven zich natuurlijk ook niet anders voor te doen dan ze zijn, maar ik vind het alleen jammer dat dit jaar weer het hoogst haalbare héél misschien een plek in de finale is.
Ze hebben uit 5 liedjes gekozen. Dit was een van de andere inzendingen van ze, wat vind jij 'als Belg' daarvan? Ben ik benieuwd naarquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:19 schreef misteriks het volgende:
Heb de inzending 2 keer beluisterd, en, helaas pindakaas voor de noorderbuur.
Typisch nederlandse song, die het misschien in de top40 goed gaat doen, maar voor europa is het maar een zooitje imo. Zelfs al Belg vind ik er niets aan.
Laatste goede inzending vond ik hemel en aarde , dat is al een tijdje terug denk ik
Wordt het irritant?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Steve het volgende:
Het blijft je bezig houden he Greys?. (terecht ook wel hoor
)
tja, het is de betere song vd 2, maar niet voor ESC ! Is het de bedoeling dat de inzending in het Engels gaat gezongen worden? Je moet dit nummer maar eens inbeelden in het Azerbeijaans (?!); kan me echt niet voorstellen dat er een nederlander is die daar wild van zou worden. Beide nummers hebben niets dat als eye- of earcatcher kan gebruikt worden. Ook geen charisma bij de zanger. Ik voorspel weinig goeds..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hebben uit 5 liedjes gekozen. Dit was een van de andere inzendingen van ze, wat vind jij 'als Belg' daarvan? Ben ik benieuwd naarOf vind je dat ook niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |