Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:11 schreef Greys het volgende:
Voor een deel met je eens, maar ik snap het commentaar op het uiterlijk van de Jees niet zo. Wat kunnen ze daar aan doen dan, hoe ze er uit zien? De linker Jee is nog vrij jong en heeft dus een glad/strak gezicht, da's vrij logisch
Zie filmpje hierboven, ze hebben in elk geval wel zelfspotquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.
Zijn onjaardag (of hoe heet zoiets in t Nederlands)quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb even gekeken, maar die Derde Jee is helemaal niet jarig.
Dus wat ze nou vieren?
Niet iedereen is volmaakt, jij zeker wel???quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Als ie zo jong is zat er maar weinig leven in. Hij leek op een 'vriendje van Paay'. Incl. opgespoten lipjes.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Niet iedereen is volmaakt, jij zeker wel???
Het is ook gewoon een goed nummer natuurlijk. Het is alleen jammer dat het niet zo speciaal is dat het voor de hoofdprijzen mee kan doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Greys het volgende:
Nu bij Boulevard.
Ze zijn in Duitsland de straat op gegaan om het nummer te laten horen.
De Duitsers vinden het 'ein bischen geil'![]()
De Duitse dames vinden Jees ook vooral erg leuk om te zien ook.
De Duitse heren zeggen 'dat ze de Drei Jotz' meer punten zouden geven dan hun eigen Lena.
Ja, dat zou ik ook zeggen voor de camera
Maar ze zijn daar ook helemaal wild van Jan Smit, dus wie weet.
Ik loop op de zaken vooruit maar...top 10 in de finale zou misschien kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een goed nummer natuurlijk. Het is alleen jammer dat het niet zo speciaal is dat het voor de hoofdprijzen mee kan doen.
Echt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou wel een heel geschikt nummer zijn om als allereerste mee te beginnen.
Volgens mij welquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er van die theorieën ook eigenlijk vaak niets terecht gekomen.
Welke theorieën? Dat als je als eerste moet dat het niets wordt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij is er van die theorieën ook eigenlijk vaak niets terecht gekomen.
Nee van het eerste, tegenwoordig denk ik dat het niet mee zo uitmaakt. Maar ik kan het mis hebben, ik heb er geen statistieken van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke theorieën? Dat als je als eerste moet dat het niets wordt?
Of juist de theorie dat het onzin is, is dat onzin?
Als tweede (en nog een keer als laatstequote:Op woensdag 2 februari 2011 21:14 schreef Greys het volgende:
Moest Spanje vorig jaar nou als eerste?
Ik weet het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |