Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.quote:
Ik zit al klaar met pen en papierquote:Op woensdag 15 december 2010 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was vandaag. Meh, nu geen zin in.
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zit al klaar met pen en papier
Kijken hoeveel tientallen fouten ik ga maken
Ik vond het de tofste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
zo jammer die telefoon![]()
i love mistletoe kisseswat een mooie groen
Gave foon ik hem hem zonder hdquote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Succes! Misschien dat 'ie van de week op uitzending gemist staat.
[..]
Ik vond het de tofste.
Waar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zag die Katy Perry collectie en vond die blauwe geweldig. Tot ik een swatch zag
*is zo jaloers!* Oja, mocht je de nieuwe Milani collectie tegenkomen..... wantz!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo bij de sephora shoppahhh want er is saleeeee
Awesome!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Naaais!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik zag hetquote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
holloow!
Mijn secret santa is geweest
ik wil die kat von d palletteeeeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Diconnected het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |