Je moet eens weten hoe vaak ik het voor moslims opneem, het is een onderontwikkeld gewelddadig terroristisch volkje maar we moeten met ze samenlevenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je eens weten hoe vaak ik het, als Marokkaan en Moslim zijnde, opneem voor Joden als de zoveelste autochtoon ze weer naar beneden haalt. Ok, het is een sluw volkje en ze zijn gek op geld, maar we moeten samenleven.²
Ach ja, ik neem het ook elke week wel een paar keer voor moslims op, terwijl ik zelf niet zo gek veel met ze heb. Ik ben het namelijk met woodsman eens, al die abrahamistische geloven mogen wmb opdonderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je eens weten hoe vaak ik het, als Marokkaan en Moslim zijnde, opneem voor Joden als de zoveelste autochtoon ze weer naar beneden haalt. Ok, het is een sluw volkje en ze zijn gek op geld, maar we moeten samenleven.²
Zo kan je ook wel zeggen dat de Nederlandse overheid het er zelf naar heeft gemaakt dat moslims problemen veroorzaken, maar dat is natuurlijk thee drinken.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:20 schreef niet_links het volgende:
OT moslims hebben het er voor een groot deel zelf naar gemaakt samen met de overheid die hun teveel geknuffeld en voorgetrokken heeft. Daar kweek je dit soort dingen mee. Dit is geen statement van goedkeuring maar een verklaring voor het gedrag.
Ik haat overigens geen moslims, hier in Thailand zijn ze vrij normaal (op die in het zuiden na die al een paar 1000 Boeddhisten en andere Moslims hebben vermoord. Hier in Thailand zijn het ook gewone Thais en geen import en een heel klein deel van de bevolking.
en waar is de onderbouwing?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:23 schreef Deadre het volgende:
Antisemitisme is geen exclusief probleem tussen Joden en moslims. Veel antisemitisme komt gewoon uit oorspronkelijke Nederlandse hoek. Er is een groeiende intolerantie jegens diverse godsdiensten. Het is aanleiding tot grote bezorgdheid. Concrete maatregelen om de strijd ertegen aan te gaan, moeten zo snel mogelijk worden getroffen.
Daarover was iedereen die woensdag deelnam aan een bijeenkomst van de ChristenUnie over antisemitisme het wel eens. Joden, Marokkanen, christenen en politici van verschillende partijen namen deel. Afgelopen zomer nam de Kamer een motie van de SGP aan over een actieprogramma tegen antisemitisme. Door de formatie kwam het er nog niet van, maar nu zal er begin volgend jaar over worden gedebatteerd
bron
Naast jodenhaat zitten ze vol moslimhaat, daar hoor je deelnemende partijen niet over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |