quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat ben jij een raar figuur zeg
That's the understatement of the yearquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woon je nog in Arnhem?quote:
dqod is gaaf joh!quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neequote:
Ik word graag raar gevonden hoorquote:
Overal waar je kijkt?quote:
Dan ben jij een nep Tukkerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef stiefelen het volgende:
[..]
nee ik zit binnen met de gordijnen dicht:+
Arghquote:LET OP: In Twente wordt morgen VEEL sneeuw verwacht! Er is dus kans op gladheid. #sneeuw #chaos #file
Hoezo niet? Heb je nog wat met die ... dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik word graag raar gevonden hoor
It's all part of my evil masterplan jwz
Pst.. Ff namen verwijderenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Heb je nog wat met die ... dan?
Dan hebben wij dat hier extra, dankjequote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier in Amersfoort is geen sneeuw
Seat Leon met winterbanden van werk mee, morgen naar vasse / Hengevelde / Enschede, best dagje gaat dat wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan hebben wij dat hier extra, dankje
ojaquote:Op woensdag 15 december 2010 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pst.. Ff namen verwijderen![]()
Maar, ja!
En hoezo niet.. Sja.. Het ging niet meer wegens bepaalde omstandigheden.. Had daar geen trek in, dus ben ik vertrokken
Er staat toch een tijdsnotatie bij dan, van hoe laat je m hebt ontvangen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:01 schreef Mdrop het volgende:
Het grootste kut geval aan deze hele lay is die PM-notificatie, ik heb geen PM meer want die lees ik ook nog soms en toch de HELE dag tonen dat het wel zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |