Ja ik slik medicatie, je mag het wel vragen hoor, als je wilt weten welke gaan we wel over op de PMquote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan idd het belangrijkste... Gebruik je meds, als ik dat vragen mag tenminste?
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat bosquote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zal wel goed komen, op zich baal ik er niet zo heel erg van. Want het gaat eindelijk sinds bijna 2 jaar weer echt de goede kant op, ben voor langere tijd en vaker vrolijk, zie het allemaal wat positiever in en dan is dat slecht slapen maar een mindere bijkomstigheid. Er is wel vaker een stijgende lijn geweest hoor, maar lang niet zo goed als deze.
Ajbquote:
* Bong ook een kopje geeftquote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand mij koffie aanbieden? Ik val bijna in slaap maar het is nog lang geen bedtijd en ik moet nog douchen
En mij!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:02 schreef Pien85 het volgende:
Wil iemand mij koffie aanbieden? Ik val bijna in slaap maar het is nog lang geen bedtijd en ik moet nog douchen
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik slik medicatie, je mag het wel vragen hoor, als je wilt weten welke gaan we wel over op de PM
maar dat had ik zeker 2 jaar geleden, toen ik begon met slikken wel nodig, werd om het minste of geringste gestressed, dus dat was niet goed. Maar nu heb ik het wel goed onder controle, al slik ik ze nog steeds dus.
Jum jumquote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen dat het een stuk beter met je gaat bos
En leuk om je óók hier weer tegen te komen
[..]
Ajb.
* Bong geeft een heerlijke Douwe Egberts aan Marijkezwolle
Ja, alleen oppassen voor MPG, die drinkt zo de hele pot op in z'n eentjequote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Dan maar iedereen koffie geeft bij deze
Graag gedaanquote:
Ik zit nu een soort van Latte Macchiato. Mag eigenlijk de naam niet echt hebben vind ik, want is zo;n poeder achtige oplosspul. maar wel lekker om te drinken. Maar haalt het bijlange na niet van de restaurant Latte.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
Dan maar iedereen koffie geeft bij deze
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijk
[..]
Jum jum
[..]
Ja, alleen oppassen voor MPG, die drinkt zo de hele pot op in z'n eentje![]()
Okee dan laten we het zo. Ik weet sowieso niet of je de namen van de meds je iets zouden zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als jij dat uberhaupt zou willen vertellen natuurlijk
[..]
[..]
Voorheen had ik altijd van Nescafé de espresso variant, nu drink ik gewoon via een ouderwets koffiezetapparaat DE Roodmerk snelfiltermalingquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nu een soort van Latte Macchiato. Mag eigenlijk de naam niet echt hebben vind ik, want is zo;n poeder achtige oplosspul. maar wel lekker om te drinken. Maar haalt het bijlange na niet van de restaurant Latte.
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?
Ik drink hooguit 4/5 koppen per dag, wel extra sterke koffie btw
Je UI doet anders vermoedenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...
vandaar ook je UIquote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nogal. Er zijn hier mensen die dat kunnen bevestigen...
Ik drink de laatste weken steeds van die specials. Gewone koffie eigenlijk nauwelijks. Sowieso drink ik het over het algemeen toch net iets vaker thee, Daar stap ik na deze Latte ook naar over waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voorheen had ik altijd van Nescafé de espresso variant, nu drink ik gewoon via een ouderwets koffiezetapparaat DE Roodmerk snelfiltermaling
Het schijnt dat de koffie vooral verslaafd aan hem is.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is hij/zij zo koffieverslaafd dan?
Die koekjes zijn verslavend ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:08 schreef Enfermera het volgende:
Theemet chocolatechip cookies uit het kerstpakket van mn man
![]()
![]()
Ik moet uitkijken, heb ze bijna allemaal op
Ah...dat is bij mij ook zo, althans de relatie die ik heb met Gauloises Blondesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schijnt dat de koffie vooral verslaafd aan hem is.
Ik drink hem altijd zwart. Tenzij cappuccinoquote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Het is alleen wel zwart zonder suiker, geen bezwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |