quote:Op woensdag 15 december 2010 20:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ennnnn paultje is jaloers olé olé!
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
kan Hello btw niet de SR-kneiter worden? ik vind het wel wat.....
wrom niet?quote:
Omdat Alors een dwarse vrouw isquote:
ze wil natuurlijk dat nummer van Stromae als SR-kneiter....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Omdat Alors een dwarse vrouw is
Alors on Dance tutudu tututuduquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze wil natuurlijk dat nummer van Stromae als SR-kneiter....
Alweer een kans?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Alors on Dance tutudu tututudu![]()
huh ? Ik denk dat je een ander bedoelt ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, jij zat laatst te bitchen op twitter, dus nu niet zielig gaan doen he jongen..
Ohw!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
huh ? Ik denk dat je een ander bedoelt ?
wat Hans zegt is de overtuigende waarheid.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het eind van Agnes Obel - Just So is toch wel van ongekende schoonheid. Wanneer ik de plaat hoor moet ik 'gewoon' even naar de witte muur staren en alles wat er om mij heen gebeurt vergeten. Iets wat toch elke keer goed lukt. Heerlijk rustgevend. Thumbs-up voor Timur en de jocks van 3FM die de plaat draaien want het is misschien niet direct een 'echte' 3FM plaat, maar godzijdank wordt de schoonheid van deze plaat door een aantal jocks toch aardig op waarde geschat.
Zo. Nu tijd voor een Bavaria Shandy.
Zet maar een kratje Warsteiner voor de deur.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohw!
Whaha, ja, sorry!
Al die verschillende paul's ook (ik 'ken' er gewoon 6...).
Sorry paul, hoe kan ik het goed maken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat Hans zegt is de overtuigende waarheid.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zet maar een kratje Warsteiner voor de deur.
Yo, ik zal het aan de TNT meegeven!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zet maar een kratje Warsteiner voor de deur.
Ja, Huiskamerconcert is al in de veiling.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
graffiti6 komt naar eindhoven met serious reqeust..
Goh, ik moet eens een programmaatje op gaan zoeken, kzit nu op kruip-(oké, fiets-)afstandquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
graffiti6 komt naar eindhoven met serious reqeust..
Aight..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
[..]
Yo, ik zal het aan de TNT meegeven!
Geen idee wanneer je 'm dan krijgt.... dus niet mij aankijken als-ie er over een jaar of 10 nog niet is!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, Huiskamerconcert is al in de veiling.
als je met een groep vrienden bij elkaar ligt is dat nog best te doen. niet dat ik het ga doen, ik heb nl geen vriendenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
![]()
530 euro al geboden..
laat maar
trein ?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Goh, ik moet eens een programmaatje op gaan zoeken, kzit nu op kruip-(oké, fiets-)afstand
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt al platen aanvragen:
https://www.seriousrequestplaat.nl/Site/Pages/MakeDonation.aspx
ja kan ik doen.. maar dat is hun smaak muziek nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je met een groep vrienden bij elkaar ligt is dat nog best te doen. niet dat ik het ga doen, ik heb nl geen vrienden
ik weet het ook nog nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...
Op de site staat als tip van Coen 'Barbra Streisand' van Duck Sauce maar dat vind ik zo onderhand net zo afgezaagd als het aanvragen van 4 Non Blondes tijdens '90s week.quote:
Ik weet het ook nog niet. Kijk, Michiel weet ik wel te raken met bepaalde platen, waardoor ik toch geregeld m'n zin krijg, maar Gerard, Giel & Coen? Lastig.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil wel maar ik weet 't nog niet. Doe ik m'n vaste SR plaat of doe ik iets anders? Decisions decisions...
is Florence + The Machine met dogs days are over niks ??quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site staat als tip van Coen 'Barbra Streisand' van Duck Sauce maar dat vind ik zo onderhand net zo afgezaagd als het aanvragen van 4 Non Blondes tijdens '90s week.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk moet je gewoon grof geld betalen voor "nee is niks" van de Raggende manne. bijvoorbeeld 1euro per seconde...
Da's nog niks...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk moet je gewoon grof geld betalen voor "nee is niks" van de Raggende manne. bijvoorbeeld 1euro per seconde...
Gerard: Goede soulkneiters en vage platenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet. Kijk, Michiel weet ik wel te raken met bepaalde platen, waardoor ik toch geregeld m'n zin krijg, maar Gerard, Giel & Coen? Lastig.
da's nog niks...quote:
Dit was m'n eerste SR plaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef miieejj het volgende:
[..]
is Florence + The Machine met dogs days are over niks ??
Ah, Anal Cunt. Die zijn altijd wel lekker subtiel.quote:
ik had ooit de hele discograpy in mp3-formaat. mijn god wat een zooiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, Anal Cunt. Die zijn altijd wel lekker subtiel.
slaap lekker in je eentje in dat grote enge huis!quote:
Ja, thanx!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker in je eentje in dat grote enge fijne rustige huisje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |