Jah die wordt zelden gedraaid!quote:
Die is leukquote:
Wow thanks, die kan nog net bij op de jaar cdquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jah die wordt zelden gedraaid!
.
.
.
.
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.quote:
Zou ook niet best zijn dat je het zelf niet meer 'leuk' vondquote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.
En af en toe nog een lekkere 538-knijtert.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:12 schreef MichielV het volgende:
[..]
Vergeet het maar :-) Deze dagelijkse muzikale waan van de dag is veel te leuk om mee te stoppen.
Crazy Frrrrroooggg!!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Waalwijker het volgende:
En af en toe nog een lekkere 538-knijtert.
Deze!quote:
Beperkt ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie deze?
mischien ga ik deze aanvragen
hoihoi!quote:
Bijvoorbeeld Taio Cruz, die Gerard in eerste instantie niet eens kende, waarna Veenstra 'm betitelde als '538-artiest'.quote:
Ah oke, laatste keer dat ik 538 hoorde stond die gekke kikker nog op 1quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Waalwijker het volgende:
Bijvoorbeeld Taio Cruz, die Gerard in eerste instantie niet eens kende, waarna Veenstra 'm betitelde als '538-artiest'.
Een songfestival liedje?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie deze?
mischien ga ik deze aanvragen
oh! dan doe ik mee! maken we misschien kans de SRtopzoveel te halen!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Waalwijker het volgende:
Hoeveel zou ik moeten bieden voor Tjibbe Tjibsma - Que Si Que No..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |